دانلود و خرید کتاب مدیریت سالن زیبایی و آرایشی شاهرخ خسروی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت سالن زیبایی و آرایشی اثر شاهرخ خسروی

کتاب مدیریت سالن زیبایی و آرایشی

نویسنده:شاهرخ خسروی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مدیریت سالن زیبایی و آرایشی

کتاب «مدیریت سالن زیبایی و آرایشی» نوشتۀ شاهرخ خسروی است و انتشارات اولین‌ها آن را منتشر کرده است. این کتاب صفر تا صد شروع یک سالن زیبایی و آرایشی موفق را بیان می‌کند.

درباره کتاب مدیریت سالن زیبایی و آرایشی

اساسی‌ترین فاکتور در موفقیت هر کسب‌وکاری، نحوۀ مدیریت آن است. سالن‌های زیبایی هم مانند تمامی کسب‌وکارها نیاز به مدیریت حرفه‌ای دارد چرا که امروزه باتوجه‌به به نیاز روزافزون افراد به زیباتر شدن، تعداد قابل‌توجهی سالن زیبایی در هر شهر وجود دارد و همچنین ازآنجایی‌که مشتریان سالن‌های زیبایی کم نمی‌شوند بسیاری از افراد فکر بازکردن سالن زیبایی و آرایشی را در سر می‌پرورانند؛ بنابراین افراد باید اصل خاص سالن‌داری را بیاموزند تا بتوانند در کار مدیریت سالن زیبایی موفق شوند.

یک آرایشگر حرفه‌ای ممکن است در کار خود منحصربه‌فرد باشد؛ ولی در کنارش باید ویژگی‌های یک مدیر خوب را هم کسب کند. مدیریت سالن زیبایی و آرایشی نیاز به داشتن علم و هنر در کنار یکدیگر دارد. بسیاری از افراد بعد از گذشت ۱ یا ۲ سال تعطیل و یا ورشکست شده‌اند چون از نکاتی که در موفقیت یک سالن زیبایی نقش داشته آگاه نبوده و آن‌ها را رعایت نکرده‌اند بنابراین سالن‌هایی موفق خواهند بود که که به‌طور تخصصی بتوانند به مدیریت این کسب و کار بپردازند. کتاب مدیریت سالن زیبایی و آرایشی نکات لازم برای موفقیت در این کسب‌وکار را بررسی می‌کند و ضمن آموزش سالن‌داری، روش های تبلیغات و روش‌های بازاریابی در جهت جذب مشتری را می‌آموزد. همچنین در انتهای کتاب، نمونه قراردادهای همکاری و کاری برای کمک به افراد تازه‌کار وجود دارد که کتاب را یک اثر کاربردی تبدیل کرده است.

خواندن کتاب مدیریت سالن زیبایی و آرایشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به آرایشگرانی که قصد دارند سالن زیبایی و آرایشی راه‌اندازی کنند و همچنین افراد تازه‌کار در حوزۀ کسب‌و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیریت سالن زیبایی و آرایشی

«مدیریت از دید کارکردی شامل وظایفی همچون برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری، سازماندهی، نوآوری، هماهنگی، ارتباطات، رهبری، انگیزش و کنترل می‌گردد. این نوع تعاریف از مدیریت اگر چه با کمی و کاستی یا فزونی‌هایی در واژه‌های بیان‌کننده وظایف روبروست، اما به نظر روان‌تر از تعاریفی است که می‌کوشند مدیریت را محصور به یک ویژگی خاص نمایند یا ارزش فلسفی خاصی به مفهوم بیفزایند. بااین‌حال، تعاریف متعدد از مدیریت باتوجه‌به کارکردهای آن از سوی محققانی چون فایول یا گیولیک دارای تفاوت‌هایی است که به‌سادگی نمی‌توان از آنها گذر کرد. آنچه واضح است علم مدیریت هنوز نتوانسته است تعریف خود را مدیریت کند!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان