دانلود و خرید کتاب چگونه ثروتمند شویم برایان تریسی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه ثروتمند شویم اثر برایان تریسی

کتاب چگونه ثروتمند شویم

معرفی کتاب چگونه ثروتمند شویم

در کتاب چگونه ثروتمند شویم، استاد موفقیت در زندگی و کسب‌وکار، برایان تریسی به شما راه‌های کسب ثروت را می‌آموزد.

درباره کتاب چگونه ثروتمند شویم

چگونه می‌توان با مشکل فقر و نداری مبارزه کرد؟ چگونه بعضی از افراد توانسته‌اند از فقر به ثروت برسند؟ آیا مهارتهای کسب کار و ثروتمند شدن ارثی است، یا اکتسابی؟ آیا می‌توان این مهارتها را فرا گرفت؟ نقش ذهن و اندیشه در فقر و نداری و ثروت و رفاه چیست؟

برایان تریسی در این کتاب به این سوالات و سوالات بسیار دیگری درباره ثروتمند شدن، پاسخ می‌دهد. 

او درباره برنامه‌ریزی برای موفقیت، انتخاب راه برای رسیدن به موفقیت، تامین وجوه مالی مورد نیاز، بهبود بخشیدن به بهره‌وری و کلیدهای دستیابی به موفقیت صحبت می‌کند.

پیام اصلی کتاب این است که فقرا می‌توانند ثروتمند شوند و موضوع کتاب راجع به چگونه ثروتمند شویم است. اساس این راه از پژوهش‌های مختلفی گرفته شده که در این موضوع انجام شده است. از جمله کارهای پژوهشی می‌توان به بیندیشید و ثروتمند شوید، اثر ناپلئون هیل و بسیاری از افراد دیگر از جمله خود برایان تریسی اشاره کرد.

 خواندن کتاب چگونه ثروتمند شویم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه کسانی که به دنبال کسب ثروت و رهایی از چنگال فقر هستند خوب است این کتاب را بخوانند.

 بخشی از کتاب چگونه ثروتمند شویم

قانونی وجود دارد که می‌گوید: «قبل از اینکه کاری بکنید، ابتدا باید کار دیگری بکنید.» اولین کاری که در تجارت باید بکنید برنامه‌ریزی، و بعد از آن هم برنامه‌ریزی است. آن‌قدر برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید به نتایجی که می‌خواهید دست پیدا کنید. علت اصلی ناکامی در تجارت این است که از قبل برنامه‌ریزی نمی‌کنید، و بعد از آن اگر به نتیجه‌ای که انتظار دارید نمی‌رسید، در برنامه‌هایتان بازنگری نمی‌کنید. برنامه‌ریزی نکردن به معنای برنامه‌ریزی کردن شکست و ناکامی است.

مهم‌ترین کار در تجارت چیست؟ جواب: فکر کردن! فکر کردن مهم‌ترین کاری است که باید انجام بدهید. نکته مهم در اینجا توجه کردن به نتایج و پیامدهاست.

همیشه می‌توانید با اندازه‌گیری پیامدهای بالقوه انجام دادن یا ندادن کارها به میزان اهمیت آنها پی ببرید. پیامد و نتیجه صرف یک فنجان قهوه یا حرف زدن با یکی از همکاران چیزی در حد صفر است. ابدآ مهم نیست که آیا این کارها را می‌کنید یا نمی‌کنید. اما پیامدهای برنامه‌ریزی و اندیشیدن از قبل به کارهایی که می‌خواهید بکنید، می‌تواند به شدت حائز اهمیت باشد. اینها تفاوت میان شکست و موفقیت را رقم می‌زنند. اینها همان تفاوت میان فقر و ثروت هستند، تفاوت سرشاری و فراوانی را با زندگی نومیدانه مشخص می‌کنند.

آنچه هستید و یا خواهید بود، نتیجه انتخابها و گزینه‌های شماست. انتخابها و گزینه‌های قبلی، شما را به موقعیت امروز سوق داده‌اند. اگر از شرایط فعلی خود شادمان نیستید، باید انتخابهای جدید بکنید، باید برای آینده تصمیمات بهتری بگیرید. راه دیگری وجود ندارد. در مورد انتخابها و تصمیم‌گیریها اندیشیدن مهم‌ترین رکنی است که باید به آن توجه کنید.

دوازده نکته مهم برای موفقیت تجاری

در ده زمینه مهم توانایی درست اندیشی شما تعیین‌کننده موفقیت یا شکست تجارت شماست. هرچه در این زمینه‌ها از وضوح و روشن‌بینی بیشتری برخوردار باشید، تصمیمات بهتری می‌گیرید و به نتایج بهتری هم دست پیدا می‌کنید.

۱. منظور نهایی. در تجارت خود چه هدفی را دنبال می‌کنید؟ خیلیها بر این باورند که هدف اساسی هر تجارت رسیدن به سود و منفعت است. اما اینها اشتباه می‌کنند. هدف اصلی ایجاد مشتری و حفظ کردن اوست. سود وقتی به دست می‌آید که به اندازه کافی مشتری داشته باشید و با هزینه کم تولید کنید.

۵۰ درصد وقت، تلاش و هزینه‌هایتان باید صرف ایجاد مشتری و حفظ کردن او بشود. علت اصلی شکست و ناکامی بسیاری از اشخاص این است که نمی‌توانند به اندازه کافی مشتری جلب و جذب کنند و کالاهایشان را به قیمتی که متضمن سود باشد به آنها بفروشند.

۵۰ درصد وقت، تلاش و هزینه‌هایتان باید صرف ایجاد مشتری و حفظ کردن او بشود.

۲. معیار مهم. معیار مهم موفقیت تجاری رضایت خاطر مشتری است. توانایی شما برای راضی کردن مشتریان به حد و اندازه‌ای که به جای خرید از دیگران از شما خرید کنند، و بعد از خرید اول باز هم مشتری شما باقی بمانند و دوستان و آشنایان خود را به خرید از شما تشویق کنند، عامل مهم تعیین‌کننده رشد و سوددهی است.

مهم‌ترین فروش کدام است؟ مهم‌ترین فروش، فروش دوم است! ابتدا می‌توانید به کمک تخفیف دادن، تلاشهای فراوان و حتی فریب مشتری به او کالا بفروشید. اما تنها وقتی مشتری برای بار دوم از شما خرید می‌کند، نشان می‌دهد که بر سر قول خود ایستاده‌اید و انتظارات او را برآورده ساخته‌اید. فروش دوم معیار راستین رضایت خاطر مشتری است.





معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۲ صفحه

حجم

۲۳۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان