دانلود و خرید کتاب ناب، نمونه های ارزشیابی باکیفیت علوم تجربی دبستان (جلد اول)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ناب، نمونه های ارزشیابی باکیفیت علوم تجربی دبستان (جلد اول)

کتاب ناب، نمونه های ارزشیابی باکیفیت علوم تجربی دبستان (جلد اول) به‌قلم بهادر برومند و گروهی از نویسندگان را نشر بایگانی منتشر کرده است. این کتاب با ترجمهٔ نمونه آزمون SAT  از نظام آموزشی انگلستان به ارائهٔ نمونه‌سؤالاتی استاندارد و بومی‌شده برای درس علوم تجربی مقطع دبستان می‌پردازد.

درباره کتاب ناب، نمونه های ارزشیابی باکیفیت علوم تجربی دبستان (جلد اول)

روش‌های نوین ارزشیابی یکی از نیازهای ضروری نظام‌های آموزشی است که علاوه بر سنجش توان و سطح علمی دانش‌آموزان به تغییر و بازنگری در برنامهٔ درسی دانش‌آموزان نیز می‌انجامد. زمانی می‌توان یک ارزشیابی یا روش امتحان گرفتن از دانش‌آموزان را مطلوب دانست که فراتر از محفوظات، سایر توانایی‌های آن‌ها ازجمله تحلیل و پرسشگری و ارتباط مباحث آموخته‌شده با زندگی روزمره را مورد پرسش قرار دهد. فلذا برای رسیدن به این سطح مطلوب از آموزش نیاز است تا نحوهٔ آموزش نیز تغییر و برنامه‌‌ی درسی جدیدی تدوین و اجرا گردد تا اهداف ارزشیابی را محقق کند. کتاب ناب، نمونه های ارزشیابی باکیفیت علوم تجربی دبستان (جلد اول) مجموعه‌ای از نمونه‌سؤالات ترجمه‌شده و بومی‌شده از آزمون SAT در نظام آموزشی کشور انگلستان است که با هدف سنجش مهارت‌ها و توانایی‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف طراحی و تدوین شده و می‌تواند راهنمای مناسبی برای تحول در شیوه‌های تدریس و ارزشیابی دانش‌آموزان باشد.

خواندن کتاب ناب، نمونه های ارزشیابی باکیفیت علوم تجربی دبستان (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

معلمان مقطع ابتدایی که به دنبال دگرگونی در شیوه‌های آموزش و ارزشیابی دانش‌آموزان هستند، از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب ناب، نمونه های ارزشیابی باکیفیت علوم تجربی دبستان (جلد اول)

«آزمون‌های SAT در دو جلد اول این مجموعه کتاب به ترجمهٔ آزمون‌های SAT پرداخته‌ایم. آزمون‌های SAT آزمون‌های ملی کشور انگلستان هستند که کودکان دو بار در طول دبستان یک بار در انتهای سال دوم و یک بار در انتهای سال ششم در آن شرکت می‌کنند. در دورهٔ متوسطه نیز این آزمون در انتهای پایه نهم برگزار می‌شود. این آزمونهای استاندارد شده شامل پرسش‌هایی از حوزه های مختلف مهارت‌های زبانی ریاضیات علوم تجربی و.... هستند. ارزشیابی علوم تجربی در آزمونهای SAT در میانه دبستان صورت نمی‌گیرد و فقط در انتهای سال ششم دبستان انجام می‌شود. جلد ۱ و جلد ۲ مجموعه کتاب‌های نمونه‌های ارزشیابی باکیفیت ترجمهٔ آزمون‌های علوم تجربی دبستان است. این آزمون‌ها شامل پرسش‌های ارزشمندی هستند که ویژگی‌های زیر را می‌توان برای آن‌ها برشمرد. پرسش‌ها با زندگی روزمرهٔ دانش‌آموزان ارتباط دارند و هر پرسش در یک بستر معنادار پرسیده می‌شود. برخی از پرسش‌ها ایده‌هایی برای انجام پروژه‌های عملی جذاب و درعین‌حال به لحاظ علمی غنی را به معلم‌ها و دانش‌آموزان می‌دهند. استفاده از شکل و نمودار در تمامی پرسش‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد ‌و از دانش‌آموزان انتظار می‌رود به خوبی با جداول و نمودارهای مختلف کار کنند اطلاعات را از جداول و نمودارها بیرون بکشند تحلیل کنند و متناسب با آن تحلیل استدلال‌هایی ارائه دهند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۱۲۹,۰۰۰
تومان