دانلود و خرید کتاب Compound Words یحیی مرادی علمدارلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب Compound Words اثر یحیی مرادی علمدارلو

کتاب Compound Words

انتشارات:نشر ویراست
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب Compound Words

کتاب «Compound Words» نوشتۀ یحیی مرادی علمدارلو و مطهره خدری است و  نشر ویراست آن را منتشر کرده است. کتاب Compound Words، به آموزش کلمات مرکب در انگلیسی اختصاص دارد. 

درباره کتاب Compound Words

در دنیای امروز نیاز به آموزش و یادگیری زبان‌های بیگانه افزایش پیدا کرده است و افراد در سراسر جهان می‌خواهند برای برقراری ارتباط با دیگران مهارت داشته باشند. همین درخواست‌ها در سراسر جهان برای یادگیری زبان‌های مختلف نیاز به سطح بالای کیفیت آموزش و منابع و مواد آموزشی را افزایش داده است بنابراین نیاز شدیدی به روش‌های آموزشی مناسب وجود دارد.

داشتن یک منبع آموزشی مناسب اصلی‌ترین قدم برای یادگیری زبان انگلیسی است. کتاب‌های فراوانی در حوزۀ آموزش زبان منتشر شده است و تعداد آن‌ها هر روز روبه‌افزایش است. وجود منابع زیاد، یافتن کتاب‌هایی که با سطح مخاطبان سازگار باشد را به کاری دشوار تبدیل کرده است. یکی از بخش‌هایی که اکثر زبان‌آموزان در یادگیری با چالش روبه‌رو می‌شوند گرامر است و معمولاً به دنبال کتاب‌هایی هستند که گرامر آن‌ها را تقویت کند. در حوزۀ گرامر، برخی از کتاب‌ها آموزش را از سطوح پایه شروع می‌کنند و آموزش می‌دهند، اما برخی دیگر از کتاب‌ها مباحث را به‌صورت جداگانه در یک کتاب همراه با مثال توضیح می‌دهند. کتاب Compound Words به‌صورت مفصل به توضیح مبحث کلمات مرکب در زبان انگلیسی می‌پردازد. Compound Words یا (کلمات مرکب) ممکن است برای کسانی که تازه در حال یادگیری زبان هستند گیج‌کننده باشد. در انگلیسی کلمۀ مرکب یعنی کلماتی که از دو یا چند کلمه درون خود تشکیل شده‌اند و یک معنای واحد را به وجود می‌آورد و در کل یک کلمۀ خاص به‌حساب می‌آید. تشخیص و یادگیری کلمات مرکب ازاین‌جهت دشوار است که ترکیب ساخته شده کاملاً جدید و معنی‌اش متفاوت از معانی تک‌تک کلمات است. کتاب Compound Words به روشی جالب و خلاقانه این مبحث را آموزش می‌دهد. استفاده از تصاویر در هر صفحه از کتاب بر جذابیت آن افزوده است و یادگیری را هم برای زبان‌آموز آسان‌تر کرده است.

خواندن کتاب Compound Words را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران زبان انگلیسی و کسانی که می‌خواهند کلمات مرکب را به‌خوبی یاد بگیرند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب  Compound Words

«?what are compound words

When two words are used together to yield a new meaning, a compound is created. Compound words can be written in three ways: as open compounds (spelled as two words, e.g., ice cream), closed compounds (joined to form a single word, e.g., doorknob), or hyphenated compounds (two words joined by a hyphen, e.g., long-term). Sometimes, more than two words can form a compound (e.g., mother-in-law)»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۲۹,۴۰۰
تومان