دانلود و خرید کتاب وحشی بازی گابلین ها تامی دونباواند ترجمه سرور کتبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وحشی بازی گابلین ها اثر تامی دونباواند

کتاب وحشی بازی گابلین ها

انتشارات:نشر پیدایش
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب وحشی بازی گابلین ها

کتاب وحشی بازی گابلین ها نوشتهٔ تامی دونباواند و ترجمهٔ سرور کتبی است و نشر پیدایش آن را منتشر کرده است. این کتابْ یکی از جلدهای مجموعهٔ ۱۳جلدی خیابان جیغ است.

درباره مجموعه خیابان جیغ

داستان این مجموعه درباره‌ٔ پسری به نام لوک واتسون است، پسربچه‌ای که زندگی طبیعی داشت و با خانواده‌اش در آرامش زندگی می‌کرد. اما بعد از اینکه به یک گرگینه تبدیل شد، همراه خانواده‌اش به خیابان جیغ نقل مکان کردند؛ محله‌ای که پر از هیولاست. لوک با دوتا از ساکنین دیگر خیابان جیغ دوست می‌شود، یک خون‌آشام به اسم رسوس نگتیو و یک مومیایی به اسم کلیو فار. لوک فکر می‌کند می‌تواند خیابان جیغ را خانه‌ٔ خودش بداند، اما مشکل کوچکی وجود دارد: پدر و مادرش از همسایگان جدیدشان می‌ترسند. آیا لوک می‌تواند قبل از اینکه آنها از ترس بمیرند، راه خروجی به دنیای واقعی باز کند؟

درباره کتاب وحشی بازی گابلین ها

کتاب وحشی بازی گابلین ها دهمین جلد از مجموعهٔ خیابان جیغ است.

خانم و آقای واتسون اولین بار وقتی پسرشان را به شکل گرگ دیدند خیلی ترسیدند؛ اما ترسشان به اندازهٔ وحشتی نبود که در خیابان جیغ داشتند. به‌خصوص وقتی فهمیدند هیچ راه برگشتی وجود ندارد.

لوک برای اینکه پدر و مادرش را به خانه برگرداند، از دوستان جدیدش رسوس نگاتیو (خون‌آشام رنگ‌پریده) و کلئو فار (مومیایی مصری) کمک گرفت تا شش یادگاری را که پدرانِ بنیان‌گذار از خود به‌جا گذاشته بودند، پیدا کند. لوک فقط با جمع کردن این عتیقه‌ها می‌توانست درِ خروج به دنیای خودش را باز کند.

هنگامی که لوک و دوستانش به هدفشان رسیدند، خانم و آقای واتسون متوجه شدند که لوک چقدر در شهر جدید خوشحال است و برای همین تصمیم گرفتند در خیابان جیغ بمانند. اما دروازه‌ای که باز شده بود مشکل‌ساز شد.

آقای اتو اسنیر (شهردار بدجنس خیابان جیغ) از افراد معمولی دنیای لوک پول می‌گرفت تا بتوانند دنیایی را که او «بزرگ‌ترین نمایش عجایبِ دنیا» می‌نامید، ببینند.

برای محافظت از خیابان جیغ، لوک، رسوس و کلئو باید تمام یادگارها را به صاحبان اصلی‌اش برگردانند تا دروازه دوباره بسته شود.

این بار باید با سنگ‌های قیمتی، یک نفرین وحشتناک و رایحه‌های غیر قابل تحمل، سر و کلّه بزنند.

در وحشی بازی گابلین‌ها، زندگی توی خیابان جیغ غیرقابل تحمل می‌شود. لوک، رسوس و کلئو باید برای نجات خیابان، هرچه زودتر دست به کار شوند. بچه‌ها در راه هدفشان، به مصر، سرزمین فراعنه می‌رسند. آنها باید فرعون کوچک را پیدا کنند و قلب او را پس بدهند. اما تابوت فرعون ناپدید شده است. با حمله‌ٔ گابلین‌های بدبو، بچه‌ها گرفتار دردسر تازه‌ای می‌شوند.

خواندن کتاب وحشی بازی گابلین ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این رمان جالب و هیجان‌انگیز برای گروه سنی کودک ۱۱+ سال منتشر شده است.

بخشی از کتاب وحشی بازی گابلین ها

«مردانِ بدون صورت، مثل ربات سلانه سلانه از روی چمن‌ها به طرف درِ خانه می‌رفتند. به جای چشم و بینی و دهان، پوستِ نرمِ سفیدی روی صورتشان کشیده شده بود. هرکدام سرهمی بنفش برّاقی به تن داشتند که پشتش نوشته شده بود: ا.ا.م.ع.غ.

ناگهان نور ضعیفی در هوا سوسو زد و بعد شبحِ پسربچه‌ای پیدا شد که با دقت به افرادی که سلانه سلانه سمت خانه می‌رفتند، نگاه می‌کرد.

ـ پیشته!!... از این‌طرف!

صدا از پشت بوته‌هایی بود که درست وسط چمن‌های جلو خانه سبز شده بودند. شبح با شک و تردید به بوته نگاه کرد: «اِ ... ببخشید؟»

چهرهٔ رنگ‌پریده‌ای از وسطِ بوته، بیرون آمد و با دستپاچگی زبانش را روی دندان‌ها کشید: «بیا اینجا!»

صدای رسوس نگاتیو بود.

شبح به سمت فضای کوچک بین بوته‌ها شناور شد که خون‌آشام در آن مخفی شده بود.»

نظرات کاربران

یـ★ـونا
۱۴۰۲/۰۲/۲۰

باید بخونیدششش! زیادی خوبههه

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۹/۰۴

گابلین ها:بدجنس،بدبو..وپر از باد معده! زندگی توی خیابان جیغ غیر قابل تحمل میشود.لوک،رسوس و کلئو باید برای نجات خیابان،هرچه زودتر دست به کار شوند.بچه ها در راه هدفشان،به مصر،سرزمین فراعنه میرسند.آنها باید فرعون کوچک را پیدا کنند و قلب او

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۵۱,۶۰۰
تومان