دانلود و خرید کتاب دختر می خواهید یا پسر فرشته مهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دختر می خواهید یا پسر اثر فرشته مهری

کتاب دختر می خواهید یا پسر

نویسنده:فرشته مهری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دختر می خواهید یا پسر

کتاب دختر می خواهید یا پسر نوشتۀ فرشته مهری است. انتشارات همخونه این کتاب را روانۀ بازار کرده است. کتاب، دربارۀ انتخاب جنسیت فرزند است؛ موضوعی که همیشه برای خانواده‌ها جذاب بوده است. امروزه علم کمک می‌کند تا بتوانید جنسیت فرزند خود را تعیین کنید.

درباره کتاب دختر می خواهید یا پسر

کتاب دختر می خواهید یا پسر در فصل نخست به موضوع تعیین جنسیت و بارداری، در فصل دوم به ناراحتی‌های دوران بارداری، در فصل سوم به مراقبت‌های بهداشتی این دوران، در فصل چهارم به تغذیه و در فصل پنجم به نقش ویتامین‌ها در دوران بارداری می‌پردازد. این کتاب، در فصل ششم به راهکارهایی که موجب زیبا شدن فرزند شما خواهند شد، می‌پردازد. فصل آخر نیز چگونگی رشد جنین را شرح می‌دهد.

خواندن کتاب دختر می خواهید یا پسر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به زنان و مردانی که به داشتن فرزند علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دختر می خواهید یا پسر

«عوامل روانی در بروز چنین استفراغ‌هایی بسیار دخیل بوده و دارای اهمیت بسزائی هستند. زنان بسیار حساس و زودرنج که تحمل شنیدن و دریافت خبرهای هیجان‌زا و یا رؤیت موارد هیجان بخش را ندارند و یا اینکه در برابر حوادث طبیعی و رخدادها و حقایق انکار ناپذیر وجودی (علاقه شدید به کودک، ترس و هراس از زائیدن، روابط نامتعادل با افراد خانواده، عدم موفقیت در ایجاد ارتباط سالم و پیش گرفتن رفتار مناسب، زندگی همراه خانواده شوهر و یا فشار  و ترس از مادر شوهر، عدم علاقه به فرزندی که می‌خواهد به دنیا بیاورد) دستپاچه هستند، بیشتر از هر کسی دچار چنین عارضه‌ای می‌شوند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۳۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۹۳۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان