دانلود و خرید کتاب بابا همین جاست مهشید راقمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بابا همین جاست اثر مهشید راقمی

کتاب بابا همین جاست

نویسنده:مهشید راقمی
امتیاز:
۳.۰از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بابا همین جاست

کتاب بابا همین جاست نوشتهٔ مهشید راقمی است. این کتاب را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تأسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب بابا همین جاست

کتاب بابا همین جاست درباره‌ٔ دختری است که تولدش فرا رسیده است. در طول داستان متوجه می‌شویم که او پدرش را از دست داده است. دختر در سوگ از‌دست‌دادن پدرش است اما در جشن تولدش اتفاقی می‌افتد که باعث می‌‌شود وارد دنیای خیال‌انگیزی شود که می‌تواند برای لحظاتی پدرش را کنار خود احساس کند. پدر خلبان بوده و هدیه‌ٔ امسال تولد دختر مدال‌ها و نشان‌های افتخار پدر است که مادر به او می‌بخشد. موضوع اصلی کتاب سوگ و فقدان والدین است. می‌توان این اثر را با کودکانی که این اندوه را تجربه می‌کنند خواند و از آن‌ها خواست درمورد احساس‌های پنهانشان در این زمینه حرف بزنند. این کتاب راهی برای عبور از این سوگ سنگین به بچه‌ها و اطرافیانشان نشان می‌دهد.

کتاب بابا همین جاست بیشتر حول تصاویر زیبایش می‌چرخد؛ درحقیقت، بیشتر تصویری است تا کتبی. تصویرگری کتاب را هم مهشید راقمی به نحو احسن انجام داده است.

خواندن کتاب بابا همین جاست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب برای کودکانی که عزیزی را از دست داده‌اند توصیه می‌شود.


نظرات کاربران

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۵/۰۱

بد نبود!

زهرا 95
۱۴۰۲/۱۲/۱۳

وقتی اسم کتاب رو همراه با نویسنده و تصویرگر ایرانی دیدم خیلی ذوق زده شدم و تصویر جلد کتاب جذبم کرد که یه کتاب بومی جذاب میخوام بخوانم . اما متاسفانه آنطور که انتظار داشتم نه داستان جذاب بود نه بومی

- بیشتر
فقط خدا
۱۴۰۱/۰۱/۰۸

این کتاب خیلی بیخوده پولتون و حدر این کتاب بیخود نکنین

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان