دانلود و خرید کتاب سفر به کره ماه هربرت جورج ولز ترجمه زهره میرزازاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سفر به کره ماه اثر هربرت جورج ولز

کتاب سفر به کره ماه

معرفی کتاب سفر به کره ماه

کتاب سفر به کره ماه داستانی در ژانر علمی تخیلی نوشته هربرت جورج ولز، نویسنده رمان‌های علمی تخیلی در قرن نوزده و بیست است. این داستان ماجرای جالبی از سفر دو دوست به کره ماه است و روایتی از آنچه در مسیرشان با آن مواجه می‌شوند. 

این کتاب را می‌توانید با ترجمه زهره میرزا زاده بخوانید و از یک داستان جذاب پر از رخدادهای غافلگیر کننده لذت ببرید.

درباره کتاب سفر به کره ماه

شناخت ماه و ستارگان، سفر به فضا و قدم گذاشتن روی خاک ماه سال‌هاست که آرزوی بشر است. در چندین سال اخیر فضانوردان موفق شدند تا به ماه سفر کنند و پرچم کشورشان را روی خاک آن قرار دهند اما این سفر تا مدتی پیش امکان‌پذیر نبود. نویسندگان خوش ذوقی مانند ژول ورن، هرژه و هربرت جورج ولز شورع به نوشتن داستان‌هایی کردند که نتیحه خیال‌پردازی‌هایشان برای سفر به فضا و درنوردیدن ماه بود.

در کتاب سفر به کره ماه با بدفورد آشنا می‌شویم. او نمایشنامه نویسی بسیار کنجکاو است که با فردی به نام گارو آشنا می‌شود. کمی بعد متوجه می‌شود گارو در آزمایشگاهش مشغول انجام تحقیقات محرمانه است و در تلاش است تا چیزی بسازد تا به وسیله آن به ماه سفر کند. 

بد فورد و گارو موفق می‌شوند تا کره‌ای را بسازند که به سمت ماه می‌رود. آن‌ها در سفرشان به ماه موجوداتی جالب و غیرعادی می‌بینند. در یکی از سفرها بد فورد به تنهایی به زمنی برمی‌گردد و پیام‌هایی از گاور که هنوز در ماه است دریافت می‌کند. این پیام‌های حاوی اطلاعاتی درباره موجودات فضایی است. اما آخرین پیغامی که گارو می‌فرستد، هرگز به زمین نمی‌رسد...

کتاب سفر به کره ماه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کودکان و نوجوانان از خواندن کتاب سفر به کره ماه لذت می‌برند. اگر دوست دارید با آثار علمی تخیلی بزرگ ادبیات جهان آشنا شوید، این کتاب گزینه خوبی برای شما است. 

درباره هربرت جورج ولز 

هربرت جورج ولز ۲۱ سپتامبر ۱۸۶۶ در انگلستان متولد شد. او روزنامه‌نگار، جامعه‌شناس، تاریخ‌نگار سوسیالیست اهل انگلستان و نویسنده رمان و داستان کوتاه در ژانر علمی تخیلی است. به دلیل کتاب‌های جذاب و بی‌نظیرش به او لقت پدر علمی تخیلی را داده‌اند. 

او در شهر کنت متولد شد. پدر او یک بازیکن معروف کریکت بود. در دوران نوجوانی‌اش در یک حادثه پایش شکست و همین موضوع سبب شد تا مدت زمان زیادی را در خانه بماند. او برای اینکه از بیکاری فرار کند شروع به خواندن کتاب کرد و علاقه‌اش به خواندن و نوشتن را کشف کرد. او در آکادمی تجاری توماس مورلی درس خواند. بعد از اینکه پدرش نتوانست دیگر در کریکت بازی کند و خرج و مخارج خانه بالا رفت به ناچار مجبور به کار در یک پارچه فروشی کرد. 

کار سخت او، ساعت طولانی کار و همچنین اقامتش همراه چند نفر دیگر در یک خوابگاه کوچک، الهام‌بخش او برای نوشتن کتاب چرخ بخت شد. او بعدا موفق شد تا در امپریال کالج لندن تحصیل کند و در سال ۱۸۸۸ از آنجا فراغ التحصیل شود. او در سال ۱۸۹۵ با انتشار رمان ماشین زمان به شهرت رسید. ولز برای نوشتن این رمان هم از عناصر علمی بهره برد و هم جامعه شناسی را وارد داستانش کرد. او آینده جوامع را مبتنی بر سرمایه‌داری ترسیم کرد. 

از میان داستان‌های علمی تخیلی او می‌توان به مرد نامرئی، ماشین زمان، انسان شبیه خدایان و جنگ دنیاها اشاره کرد. اثر تاریخی او با نام کلیات تاریخ هم در ایران منتشر شده است. 

هربرت جورج ولز  ۱۳ اوت ۱۹۴۶ در ۷۹ سالگی در خانه‌اش در لندن درگذشت. به افتخار او یادبودی توسط شورای لندن بزرگ در خانه او نصب شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۲۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۴۲۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان