دانلود و خرید کتاب رویاهای گمشده لولا سیده‌نفیسه مقیم‌نژاد حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رویاهای گمشده لولا اثر سیده‌نفیسه مقیم‌نژاد حسینی

کتاب رویاهای گمشده لولا

معرفی کتاب رویاهای گمشده لولا

کتاب رویاهای گمشده لولا نمایشنامه‌ای از نفیسه مقیم نژاد برای گروه سنی کودک و نوجوان است. این نمایش درباره لولا است: کودکی که به علت وابستگی بیش از حدش به بازی‌های کامپیوتری و غرق شدن در دنیای دیجیتال دوستانش را از دست می‌دهد. 

درباره کتاب رویاهای گمشده لولا

نفیسه مقیم نژاد در نمایشنامه رویاهای گمشده لولا، داستان لولا را نوشته است. لولا کودکی است که وقت خیلی زیادی را صرف بازی‌های الکترونیکی می‌کند و به شدت به بازی‌های دیجیتالی‌اش وابسته است. همین موضوع باعث می‌شود تا دوستان، خواهر، پدر و مادر و تمام دلخوشی‌هایش را از دست می‌دهد. چیزی نمی‌گذرد که اتفاقاتی تلخ و شیرین برایش رخ می‌دهد و لولا را به خودش می‌آورد. او تصمیم می‌گیرد اعتدال را رعایت کند و با میانه‌روی مسائلی را که برایش پیش آمده است حل کند. لولا یاد می‌گیرد من با ارزشی را که در درونش وجود دارد، کشف کند. 

کتاب رویاهای گمشده لولا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

والدین، مربیان و تمام کسانی که دغدغه بازی‌های الکترونیک و زمان زیادی را که کودکان صرف آن می‌کنند، دارند می‌توانند از کتاب رویاهای گمشده لولا استفاده کنند. کودکان و نوجوانان و کسانی که در کار نمایش کودک هستند نیز از خواندن این داستان لذت می‌برند. 

بخشی از کتاب رویاهای گمشده لولا

(نور صحنه كم می‌شود ، پرژكشن روشن می‌شود ، تصویر مورچه دست و پا شکسته با لباس‌های سوخته روی صفحه دیده می‌شود و شروع می‌كند به نامفهوم و تند صحبت كردن آب ی چوب جادویش را به سمت پرژكشن می‌گيرد و صدا و تصویر مورچه بسيار آهسته می‌شود؛ طوری كه فقط فرشته‌ها متوجه می‌شوند مورچه چه میگوید)

هر سه فرشته: هه هه هه، هو هو هو، نههه، نچ نچ نچ

قرمز: اما اون كه كارش از قصد نبوده

زرد: آره حتماً از عمد نبوده

آبی: چرا ، متاسفانه بوده

قرمز: (متوجه لولا می‌شود) هی بچه‌ها لولا داره خواب می‌بينه

همه با هم: چه عالی، چه عالی !

(كلاه و عينكشان را در می‌آورند ، می‌روند كاسه‌ای از تخمه می‌آورند و شروع به شكستن تخمه می‌كنند و برای تماشای خواب لولا آماده می‌شوند)

زرد: (همينطور كه در شلوغی اتاق خودش را جابه‌جا می‌كند) جایی كه نباشه مرتب ، آدم توش نيست راحت ، وقتی بخوابی جای نامرتب، حتما می‌بينی خواب با وحشت (قرمز را می‌ترساند)

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

حجم

۲۶۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان