دانلود و خرید کتاب سفرهای دور و دراز برایان تریسی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سفرهای دور و دراز اثر برایان تریسی

کتاب سفرهای دور و دراز

معرفی کتاب سفرهای دور و دراز

سفرهای دور و دراز، حکایتی مدرن در باب کار و تجارت اثر برایان تریسی کتابی در زمینه موفقیت در کسب‌وکار است.

آیا هرگز فکر کرده‌اید که چرا بعضی‌ها از دیگران موفق‌ترند؟ چرا بعضی‌ها سالم‌ترند، روابط شادمانه‌تری با یکدیگر دارند و در کار و حرفه‌شان موفق‌ترند و به استقلال مالی می‌رسند و دیگران دستشان از آن بازمی‌ماند؟ چه عاملی است که سبب می‌شود بعضیها کارهای خارق‌العاده انجام بدهند، زندگی فوق‌العاده و مطلوب داشته باشند و جمع کثیری در ناراحتی و نومیدی به سر ببرند؟

درباره کتاب سفرهای دور و دراز

برایان تریسی در این کتاب با شما درباره موفقیت در کسب و کار سخن می‌گوید. او در قالب یک سفر هیجان انگیز، سغفر ۱۷۰۰۰مایلی سه جوان، مراحل موفقیت در کسب و کار و زندگی را در این کتاب برای مخاطبانش شرح داده است.

به سه طریق می‌توانید این کتاب را بخوانید. می‌توانید آن را به عنوان ماجرای یک سفر بخوانید. می‌توانید کتاب را به عنوان جست‌وجویی برای پیدا کردن حقایق در نظر بگیرید. روش دیگری که می‌توانید به این کتاب نگاه کنید این است که این کتاب شرح حال کسی است که با تحولات بنیادی روبه‌رو می‌گردد.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینه بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری، در ۵ ژانویه ۱۹۴۴ در شارلوت‌تاون کانادا و در یک خانواده فقیر به دنیا آمد. پدرش کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های جاری زندگی را به آسانی تامین کند. به همین دلیل برایان و سه برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند و او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد.

برایان تریسی خیلی زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد. تا اینکه در دهه ۲۰ سالگی خود، سفرهایش به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او با خودرواش از کانادا به آمریکا و سپس با کشتی به انگلیس رفت. فرانسه و اسپانیا و پس از آن آفریقا مقصدهای بعدی او بودند. تریسی مدتی در آفریقای جنوبی کار کرد و در رشته کاراته، کمربند سیاه گرفت. تریسی ۲ سال را در ژوهانسبورگ سپری کرد و سفرهایش را به سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد.

تریسی در این سال‌ها با شعار «مطالعه کن، گوش کن و پیوسته بیاموز و رشد کن» به موفقیت‌های زیادی دست یافت. تریسی می‌گوید: «هیچگاه اجازه ندهید خودروی شما حرکت کند بدون اینکه در طی آن چیزی بیاموزید. هر کتاب یا همایشی، به صورت صوتی در دسترس شماست!»

نخستین شغل پس از این سفرها، فروشندگی بود. تریسی درباره مهارت‌های فروش مطالعه و تحقیق کرد و در طول چندین سال کار جدی و مطالعه فرایندهای مرتبط با فروش، در چندین شرکت بزرگ، تجارب خود در زمینه‌های مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. او آموخته‌هایش را ساماندهی و یک ساختار مشاوره‌ای را بر اساس آن پایه‌ریزی کرد.

تریسی یکی از افراد موفق در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه نیروی انسانی است و شرکتی بین‌المللی به نام خودش را راه‌اندازی کرده است. برایان تریسی در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند. کتاب‌های برایان تریسی، توسط ناشران متعددی به زبان فارسی ترجمه شده است و او را تبدیل به نویسنده‌ای شناخته‌شده در ایران کرده است.

جملاتی از کتاب سفرهای دور و دراز

عبور از اقیانوس اطلس شش هفته طول کشید. یک‌بار برای تخلیه کالا در سن جان، برنزویک، توقف کردیم. در بخش اعظم پنج هفته که روی دریا بودیم، با طوفان به سرعت یکصد پا، بوران شدید، روبه‌رو بودیم. مجبور بودم به شدت کار کنم تا غذای خدمه کشتی را تهیه ببینم. خدمه کشتی را اشخاصی از ملیتهای مختلف تشکیل می‌دادند، به زبانهای مختلف حرف می‌زدند، آنها فارغ‌التحصیلان دانشکده نبودند. زمانی که با این خدمه در کشتی سر کردم، مقدمه‌ای بود که بعداً در ادامه سفرم باید تجربه می‌کردم. در پایان ماه مارس ۱۹۶۵، در منچستر پیاده شدم، اسباب و اثاثیه‌ام را برداشتم، حقوقم را دریافت کردم و با قطار به کاونتری رفتم تا بار دیگر به جف و باب بپیوندم. پس از آنکه تصمیم گرفته بودیم هرکس به راه خود برود، زمستانی طولانی و سخت را در مونترال به سر برده بودم.

فهرست کتاب سفرهای دور ودراز

پیشگفتار

مقدمه: چرا بعضیها تا این اندازه موفقند؟

بخش اول: پنداره و رؤیا

فصل ۱: جاده صدا می‌زند، از دور قدمهای تو را

فصل ۲: تدارک

بخش دوم: دست به کار شوید

فصل ۳: قدم اول: از ونکوور به مونترال

فصل ۴: اولین بحران

فصل ۵: رهسپاری دوباره

فصل ۶: شروع به کار

بخش سوم: سفر حقیقی سرانجام شروع می‌شود

فصل ۷: عزیمـت

فصل ۸: سفر در فرانسه

فصل ۹: راه‌آهن اسپانیایی

فصل ۱۰: ایام در جبل‌الطارق

فصل ۱۱: نقطه عطف

بخش چهارم: طلیعه واقعیت

فصل ۱۲: مراکش و کوههای اطلس

فصل ۱۳: بهترین برنامه تدوین شده موشها و آدمها

فصل ۱۴: تغییر آهنگ

فصل ۱۵: در صحرا می‌میرید

فصل ۱۶: الجزایر و صحرا

بخش پنجم: هرگز تسلیم نشوید

فصل ۱۷: عبور از صحرا: تلاش اول

فصل ۱۸: عبور از صحرا: تلاش دوم

فصل ۱۹: اقبال بلند در تلاش سوم

بخش ششم: بزرگ‌ترین صحرای روی زمین

فصل ۲۰: کاروان

فصل ۲۱: عبـور

فصل ۲۲: بشکه‌های روغن

فصل ۲۳: برجی ـ پرز

فصل ۲۴: عبور از مرز

فصل ۲۵: صدایی از نزدیک

بخش هفتم: بازتابها

فصل ۲۶: درسهایی برای زندگی

ضمیمه: توقف‌ناپذیر شدن

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۲۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۴۲۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان