دانلود رایگان کتاب خانواده در عصر دیجیتال زهره آیت اللهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خانواده در عصر دیجیتال

کتاب خانواده در عصر دیجیتال نوشتهٔ زهره آیت اللهی و مریم کوهپایه ای است. انتشارات پشتیبان این کتاب را منتشر کرده است؛ کتاب حاوی کارگاه‌های نهضت سواد رسانه‌ای در فضای مجازی (کارگاه دوم) است.

درباره کتاب خانواده در عصر دیجیتال

کتاب خانواده در عصر دیجیتال درباره‌ٔ مزایا و مضرات فضای مجازی و رسانه‌‌های گروهی است. این کتاب دومین کارگاه از مجموعه کارگاه‌‌های نهضت سواد رسانه‌‌ای در فضای مجازی است که به سفارش پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا تهیه شده و در دسترس عموم قرار گرفته است.

خواندن کتاب خانواده در عصر دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران سواد رسانه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خانواده در عصر دیجیتال

«پلیس فتا تلاش دارد تا با برگزاری یک مجموعه کارگاه، سطح دانش خانواده ها را به منظور بهره برداری مفید از فضای مجازی ارتقاء بخشد تا از خطرات و آسیب های احتمالی در امان باشند. مباحث مطرخ شده در این کارگاه ها در سطح ۱- والدین و مربیان؛ ۲- کودکان و نوجوانان ارائه میب گردد.شایعه در فضای مجازی بیشتر در موقعیت‌هایی رواج می‌یابد که مردم مشتاق خبر باشند و موضوع برای آنها اهمیت دارد؛ ولی نتوانند آن را از منابع موثق دریافت کنند. شایعه می‌تواند از مواردی مثل زندگی سلبریتی‌ها تا زمینه‌های مهم‌تری مانند تصمیم‌گیری‌های کلان جامعه، انتخابات، انتصابات، ارتقاء، جابه‌جایی‌ها، ‌اخراج‌ها، پارتی‌بازی‌ها و غیره را شامل شود. اما به‌طور کلی در فضای مجازی بیشتر شاهد شایعاتی هستیم که قصد آن تخریب شخصیت‌های اجتماعی است.

اهمیت موضوع و ابهام دو فاکتوری است که در احتمال بیان مطالب غیر موثق و بروز شایعه نقش دارند و هرچه اهمیت و ابهام بیشتری در مورد موضوعی وجود داشته باشد، بروز شایعه در مورد آن بیشتر می‌شود.

سرعت انتشار شایعه در فضای مجازی بیشتر است و به دلیل قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی این کار بسیار ساده و بدون آن که فرد فرصتی برای اندیشیدن به آن داشته باشد، انجام می‌شود. همچنین تعداد فرستندگان و تعداد مخاطبان شایعه در این فضا نیز بیشتر است و در عین حال چون مخاطبان و فرستندگان همدیگر را نمی‌بینند؛ راحت‌تر هر کس ماجرا را هر جور که دوست دارد روایت می‌کند».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
رایگان