دانلود و خرید کتاب یونگ مگی هاید ترجمه نورالدین رحمانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب یونگ

کتاب یونگ به‌قلم مگی هاید و ترجمه نورالدین رحمانیان را انتشارات شیرازه کتاب ما منتشر کرده است. این کتاب به معرفی یونگ و شرح زندگی‌ او به سبک کمیک‌استریپ و مصور می‌پردازد.

درباره کتاب یونگ

کارل گوستاو یونگ در سال ۱۸۷۵ میلادی، در سوئیس و در خانواده‌ای مذهبی چشم به جهان گشود. پدر و عموهای او همگی کشیش بودند و اولین زمین بازی او گورستان کلیسا بود. او فیلسوف و روان‌پزشکی بود که با فعالیتش در حوزهٔ روان‌شناسی و ارائهٔ نظریاتی تحت‌عنوان «روان‌شناسی تحلیلی» شناخته می‌شود. «فریدا فوردهام» (پژوهشگر آثار یونگ) معتقد است که هر چه فروید ناگفته گذاشته، یونگ تکمیل کرده است. یونگ بعضی از معروف‌ترین مفاهیم روان‌شناسی را ابداع کرده است؛ مانند ناخودآگاه جمعی، سایه‌ها، پرسونا، عقده‌ها، آنیما و آنیموس، درون‌گرایی و برون‌گرایی. از آثار مکتوب او می‌توان به کتاب‌های «تحلیل رؤیاها» و «انسان و سمبول‌هایش» اشاره کرد. کارل گوستاو یونگ در ۸۵سالگی و در سال ۱۹۶۱ میلادی درگذشت. این متفکر سوئیسی، نقش به‌سزایی در تاریخ اندیشهٔ جهان معاصر دارد و کتاب یونگ به‌قلم مگی هاید که به همراه تصاویر و به‌ سبک کمیک‌استریپ تدوین شده است به شرح زندگی یونگ می‌پردازد.

خواندن کتاب یونگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به فلسفه و روان‌شناسی و نیز کسانی که از خواندن زندگی‌نامه‌ها لذت می‌برند، مطالعهٔ این کتاب را نیز دوست خواهند داشت.

بخشی از کتاب یونگ

«روزهای زوفین گیا

یونگ به عضویت انجمن مناظرات دانشگاه درآمد نام این انجمن باشگاه زوفین‌گیا بود که سابقهٔ آن به یک انجمن قرن هجدهمی دوئل بر می‌گشت. یونگ در مباحثات و وصله‌پینه‌ کردن‌های عقلانی پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشت. او به کاوش در پدیده‌ای پرداخت که برایش بسیار جذاب بود - یعنی روح انسان - افکار کانت راجع‌به جهت‌گیری‌های دوگانه جان یکی در جهت امور روزانه و دیگری در جهت عالم «روح» یادآور دوگانه‌انگاری خود یونگ بود. اگر حق با کانت بود، آن وقت شاید پدیده‌های ماوراء‌الطبیعی که از زمان و مکان می‌گذشتند می‌توانستند راجع‌به روح با ما سخن بگویند. به‌این‌منظور تحقیق در امور فراروانشناسی مانند خواب مصنوعی، الهام، روشن‌بینی و ارتباط فوق حسی ضروری می‌نمود برای چنین تحقیقاتی چه محمل‌هایی باید به کار برده می‌شد؟ این چه چیز عجیبی است که با تولد به تن می‌آید و با مرگ از تن می‌رود؟» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۲۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان