دانلود و خرید کتاب بازاریابی درونی علیرضا قشقایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی درونی اثر علیرضا قشقایی

کتاب بازاریابی درونی

انتشارات:کلید پژوه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بازاریابی درونی

کتاب بازاریابی درونی نوشتۀ علیرضا قشقایی در انتشارات کلید پژوه به چاپ رسیده است. این کتاب موضوع بازاریابی درونی را با تأکید بر شروع صادرات در شرکت‌های کوچک و متوسط به‌ویژه بخش صادرات غیرنفتی بررسی کرده است.

درباره کتاب بازاریابی درونی

فضای رقابتی بازارهای امروز دامنۀ عملکرد بازاریابی را به درون سازمان‌ها کشانده و کارکنان آن‌ها را نیز شامل شده است؛ بنابراین، موفقیت برنامه‌ها و تلاش‌های بازاریابی شرکت‌ها به این موضوع پیوند خورده هر کسب‌وکاری باید برای آن برنامه داشته باشد.

یکی از کلیدهای موفقیت در بازارهای رقابتی این است که برنامه‌های بازاریابی خلاق را به کار گرفت تا اینکه نیازهای مشتریان و گرایش‌های بازار را در هر لحظه مشاهده کرد. از طرف دیگر،  کارکنان سازمان‌ها باید فراتر از وظایف رسمی خود عمل کنند. با توجه به تعامل فراوان و رودررو با مشتری و همچنین ماهیت خدمات، این مفهوم در بخش‌های خدماتی اهمیت بیشتری دارد. هدف از بازاریابی داخلی، متعادل کردن تمامی فعالیت‌های داخلی شرکت است تا اطمینان کسب شود که آن‌ها تا حد ممکن توانایی تأمین و ایجاد ارزش برای مشتریان را دارند. چنانچه شرکت یا کسب‌وکاری بتواند به‌صورت هماهنگ و استاندارد فعالیت کند، تجربۀ بهتری را برای مشتری رقم خواهد زد و در تمامی فعالیت‌های خود هماهنگ‌تر خواهد بود. در بازاریابی درونی باید به مدیریت منابع انسانی توجه خاصی داشت. مدیریت منابع انسانی معمولاً پیشگام تلاش‌های بازاریابی داخلی است. مسئولیت اصلی مدیریت منابع انسانی به‌خصوص در هنگام اجرای بازاریابی داخلی، انتشار اطلاعات در مورد اهداف و استراتژی‌های شرکت و ارائۀ آموزش و پشتیبانی برای کمک به کارمندان در دستیابی به اهداف مورد نظر است.

کتاب بازاریابی درونی هم‌زمان دو موضوع را پی گرفته است؛ یعنی بعد از تشریح سازوکار بازاریابی داخلی به‌عنوان پیش‌زمینۀ موفقیت در کسب‌وکار، وارد موضوع گسترش صادرات و استراتژی‌های ورود به بازار بین‌الملل می‌شود و از امکانات صادرات، سرمایه‌گذاری و رقابت تجاری در سطوح مختلف می‌گوید.

کتاب بازاریابی درونی در ۴ فصل تدوین شده است. عنوان فصل‌ها عبارت است از:

فصل اول: بازاریابی درونی

فصل دوم: گسترش صادرات و استراتژی‌های ورود به بازار بین‌الملل

فصل سوم: بررسی بازاریابی درونی با رویکردی کاربردی

فصل چهارم جمع‌بندی

خواندن کتاب بازاریابی درونی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های مرتبط با موفقیت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۹ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۹ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
۳۷,۵۰۰
۵۰%
تومان