دانلود و خرید کتاب دستیابی و پیوند با مخاطبین در احزاب سیاسی توماس کارلهد ترجمه زهره رحیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دستیابی و پیوند با مخاطبین در احزاب سیاسی اثر توماس کارلهد

کتاب دستیابی و پیوند با مخاطبین در احزاب سیاسی

معرفی کتاب دستیابی و پیوند با مخاطبین در احزاب سیاسی

کتاب «دستیابی و پیوند با مخاطبین در احزاب سیاسی» نوشتۀ توماس کارلهد، سپر بنگتسون و ترجمۀ زهره رحیمی و آزاده قاسمی است و انتشارات حزب اراده ملت آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب دستیابی و پیوند با مخاطبین در احزاب سیاسی

پرسشی که درمورد احزاب سیاسی ایران به ذهن مردم و به‌ویژه کنشگران سیاسی اجتماعی می‌رسد این است که چرا احزاب در ایران به معنای واقعی در شرایط سیاسی ایران تأثیرگذار نیستند و نمی‌توانند نتایج مطلوبی به بار بیاورند؟ ساختارهای حزبی و حکمرانی حزبی در مدیریت سیاسی اجتماعی جامعه بسیار اهمیت دارد و امری بدیهی تلقی می‌شود اما در مدیریت سیاسی ایران جایگاه چندانی ندارند؛ بنابراین تولید محتوا در این زمینه و ارائۀ دانش و اطلاعات یکی از راه‌های حل این مسئله است.

بنیاد اولاف پالمه سوئد مجموعه کتاب‌های ساز و کار حزبی را منتشر کرده است. کتاب‌های این مجموعه با زبان ساده، روان و قابل فهم به توضیح فرایند شکل‌دهی یک حزب، چالش‌های پیش روی آن، رفتارهای حزب در قبال ذی‌نفعانش و رابطۀ حزب با قدرت و جامعه می‌پردازد. دستیابی و پیوند با مخاطبین در احزاب سیاسی یکی از کتاب های این مجموعه است و نحوۀ ارتباط و پیوند احزاب با مخاطبین و هواداران خود در قالب کمپین انتخاباتی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

بخش اول کتاب دستیابی و پیوند با مخاطبین در احزاب سیاسی، اهمیت ارتباطات در دموکراسی های امروز و اهمیت خاص آن برای احزاب سیاسی را مورد توجه قرار می‌دهد. بخش دوم نحوۀ ساخت نمایه حزبی و آنچه قرار است حزب به مردم نشان دهد را بیان می‌کند. در بخش سوم، اطلاع رسانی، تنظیم دستور کار و حمایت، دستور کار ارتباطی و گروه های هدف حزب بررسی می‌شود. بخش چهارم، دستیابی به مخاطبان در میدان عمل، بر رسانه‌های حزبی و کار میدانی متمرکز است و بخش انتهایی کتاب دستیابی و پیوند با مخاطبین در احزاب سیاسی، کمپین و مبارزۀ انتخاباتی و سازماندهی، خوانندگان را با جزییات کمپین و مبارزات انتخاباتی آشنا می‌کند. 

خواندن کتاب دستیابی و پیوند با مخاطبین در احزاب سیاسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان علوم سیاسی و کنشگران سیاسی‌اجتماعی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دستیابی و پیوند با مخاطبین در احزاب سیاسی

«در اکثر نظام‌های سیاسی دموکراتیک جهان، احزاب سیاسی نقش مهمی در نحوۀ عملکرد دموکراسی ایفا می کنند. این احزاب سیاسی هستند که در انتخابات شرکت می‌کنند، فهرست نامزدهای انتخاباتی را ارائه می‌کنند و پلتفرم های سیاسی را برای توجه رأی دهندگان می‌نگارند. این احزاب سیاسی هستند که قانونگذاری میکنند و تصمیماتی می‌گیرند که بر زندگی تمامی شهروندان تأثیر می‌گذارد. این احزاب سیاسی هستند که امکان پاسخگویی در قبال تصمیمات خود را دارند و در انتخاباتی آزاد و عادلانه قدرت را میتوان از آن ها سلب نمود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
۵۰,۰۰۰
۵۰%
تومان