دانلود و خرید کتاب چگونه با هر کسی در هر کجا صحبت کنید لیل لوندز ترجمه مرجان رزمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه با هر کسی در هر کجا صحبت کنید اثر لیل لوندز

کتاب چگونه با هر کسی در هر کجا صحبت کنید

معرفی کتاب چگونه با هر کسی در هر کجا صحبت کنید

کتاب چگونه با هر کسی در هر کجا صحبت کنید نوشتهٔ لیل لوندز و ترجمهٔ مرجان رزمی است. انتشارات کهکشان دانش این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی ۹۲ ترفند برای ایجاد ارتباط عالی و نفوذ سریع در دیگران.

درباره کتاب چگونه با هر کسی در هر کجا صحبت کنید

کتاب چگونه با هر کسی در هر کجا صحبت کنید به قلم یک کارشناس علوم ارتباطات انسانی نوشته شده است. نویسنده در این کتاب سعی کرده است راهکارهایی را ارائه کند که باعث شود بتوانید به یک فرد خوش‌صحبت و مورد توجه دیگران تبدیل شوید. لیل لوندز در کتاب حاضر، ۹۲ راهکار مؤثر برای برقراری ارتباط مؤثر و صمیمانه با دیگران را آموزش داده است. او در نگارش این راهکارها، تنها به تجربیات خود بسنده نکرده و کوشیده تا روابط و مکالمات افراد موفق و محبوب دنیا از جمله رهبران مشهور با خانواده و دوستان و همکارانشان را تجزیه‌وتحلیل کند و در نهایت یک الگوی ساده و جامع از آن پیدا کند. او دربارهٔ صدها تحقیقی که در زمینهٔ راهبری انجام شده، مطالعه کرده و کتاب‌های بسیاری را در این زمینه مطالعه کرده است تا بتواند چکیدهٔ آن‌ها را به‌عنوان راه‌کارهایی ساده و عملی در کتاب خود جمع‌آوری کند. با او همراه شوید.

خواندن کتاب چگونه با هر کسی در هر کجا صحبت کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران آشنایی با مهارت‌های ارتباطی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لیل لوندز

لیل لوندز یک نویسنده و سخنران است. او زندگی خود را وقف کمک به مردم کرده تا بتوانند در برقراری روابط فردی، تجاری و عاطفی خود موفق عمل کنند. لوندز به نوشتن و صحبت‌کردن دربارهٔ مهارت‌های ارتباطی علاقه‌ٔ بسیار دارد. ریشهٔ این علاقه‌مندی به دوران کودکی این نویسنده باز می‌گردد؛‌ در دوران کودکی دختری کم‌رو و خجالتی بود؛ این کم‌رویی تا زمان دانشگاه ادامه پیدا کرد؛ به‌طوریکه حتی زمانی که لیل لوندز معلم شد، هنوز احساس ناامنی می‌کرد. او به‌خاطر این مسئله تدریس را رها کرد، اما عملی معکوس با آنچه می‌خواست انجام داد. لیل لوندز تصمیم گرفت شغلی انتخاب کند که با افراد بسیار زیادی در ارتباط باشد؛ پس به‌عنوان مهماندار هواپیما در پروازهای بین‌المللی مشغول به کار شد تا با افراد زیادی از سراسر دنیا در ارتباط باشد. ابتدا این کار برای او بسیار دشوار بود، اما رفته‌رفته به جایی رسید که در کشتی‌های مسافربری به‌عنوان مدیر صحبت می‌کرد. او بعدها در رادیو هم مجری شد و بارها تلفنی با مردم حرف زد. پس از ده‌ها سال ارتباط با انواع و اقسام افراد، تصمیم گرفت نوشتن را آغاز کند. او به‌شکل جدی برای مردم سخنرانی کرد و با شرکت در سمینارهای بزرگ دانش خود را با همگان به اشتراک گذاشت. لیل لوندز، نویسندهٔ ده کتاب پرفروش در زمینهٔ مهارت‌های ارتباطی برای کسب‌وکارها، روابط اجتماعی و عاشقانه است. «چگونه با هر کسی در هر کجا صحبت کنید» یکی از این کتاب‌ها است.

بخشی از کتاب چگونه با هر کسی در هر کجا صحبت کنید

«صدها نفر ممکن است از طریق وسایل کوچک روی میزتان، تخت‌خواب یا دیوار آشپزخانه‌تان بتوانند شما را بشناسند. بدون این‌که ملاقات‌تان کنند. آن‌ها هرگز لبخندهای شما را ندیده‌اند، داد و فریادهای‌تان را نشنیده‌اند و هرگز دست‌های-تان را لمس نکرده و در آغوش گرم‌تان قرار نگرفته‌اند. هیچ‌گاه زبان بدن‌تان را مشاهده نکرده و نمی‌دانند چه‌طور لباس می‌پوشید. همه آن چیزی که درباره شما می‌دانند از طریق احساسات ریز و درشتی است که در فاصله‌های دور از شما دریافت کرده‌اند. آن‌ها فکر می‌کنند می‌توانند احساسات و شخصیت‌تان را از روی صدای‌تان بشناسند. به همین دلیل است که تلفن یک وسیله ارتباطی قدرت‌مند است.

بله قدرت‌مند است اما همیشه هم دقیق نیست. سال‌هاست که فقط از طریق تلفن با کارمند آژانس مسافرتی ارتباط برقرار می‌کنم. ارنی، مدیر بی‌چهره‌ای است که هرگز ملاقاتش نکرده بودم. او برای من بلیط‌های ارزان‌قیمت هواپیما، خودرو اجاره‌ای و هتل‌های خوب را پیدا می‌کرد. اما شخصیت ناپسند و بدقول او در پشت تلفن من را عصبانی می‌کرد. بارها تصمیم گرفته بودم که فرد دیگری را برای این کار پیدا کنم.

یکی از صبح‌های دوشنبه چند سال قبل، خبر بدی به دستم رسید که باید فوراً خودم را به خانه می‌رساندم. زمانی برای ایستادن در صف فرودگاه نداشتم. بنابراین تاکسی گرفتم و از راننده خواستم تا مقابل دفتر آژانس هواپیمایی منتظرم بماند تا من بلیط و کارت پرواز را بگیرم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۸ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۸ صفحه

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان