دانلود و خرید کتاب واژه نامه برند رضا مهدوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب واژه نامه برند

کتاب واژه نامه برند به‌قلم رضا مهدوی و محمد قاضی زاده را انتشارات دنیای اقتصاد تابان منتشر کرده است. این کتاب مجموعه‌ای از واژه‌های مربوط به دنیای برندینگ به همراه تعریف آن‌هاست.

درباره کتاب واژه نامه برند

برندهای زیادی در طول چند سال اخیر در کشورمان متولد شده‌اند. بعضی موفق بوده و برخی شکست‌خورده و از گردونهٔ رقابت حذف شده‌اند. یکی از دلایل مهم شکست کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ در ایران عدم پیروی از دستور‌العمل‌های علمی برندسازی است. برخی از مدیران سنتی، به برندسازی اعتقاد ندارند و برخی دیگر زمانی که کسب‌و‌کارشان توسعه پیدا می‌کند و خود را در عرصهٔ رقابت تنگاتنگ با رقبای قدرتمندشان می‌بینند، نیاز به حضور مشاوران برند و بازاریابی را احساس می‌کنند تا بتوانند سهم بازارشان را حفظ کنند یا افزایش دهند اما همواره یک مشکل ارتباطی میان مشاوران و مدیران ارشد برندها وجود داشته و آن عدم وجود یک زبان مشترک میان آن‌هاست. وجود یک زبان مشترک در هر حوزه‌ای یک ضرورت است. یکی از مواردی که کمتر به آن پرداخته شده است حوزهٔ برند و برندسازی است. از آنجا که این علم در کشور ما نوپاست و هنوز راه زیادی تا بومی سازی آن در کشورمان داریم مؤلفان تلاش کرده‌اند تا با گردآوری واژه نامه برند، زبان مشترکی بین صاحبان صنایع و کسب و کار و مدیران برند و بازاریابی به وجود بیاورند. آن‌ها راه حل این مشکل را در گردآوری و ایجاد یک واژه‌نامهٔ برند دیده‌اند که می‌تواند مورداستفادهٔ مدیران و مشاوران کسب‌وکار قرار گیرد و ارتباط آن‌ها با یکدیگر را آسان‌تر کند. 

خواندن کتاب واژه نامه برند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مدیران و مشاوران کسب‌وکار و فعالان عرصهٔ کارآفرینی که به‌دنبال رسیدن به زبانی مشترک برای ارتباطات کاری حرفه‌ای‌تر هستند، از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب واژه نامه برند

«Above-the-line Communications (ATL)

به تبلیغاتی گفته می شود که با استفاده از رسانه‌هایی همچون تلویزیون، رادیو تبلیغات محیطی آنلاین و موارد مشابه انجام می‌پذیرد. معمولاً رسانه‌هایی که فضای تبلیغاتی مشخصی را برای مدتی معین در اختیار مشتری قرار می‌دهند. تحت عنوان تبلیغات رسانه‌ای قرار می‌گیرند. در این نوع از تبلیغات، امکان انتقال پیام شرکت به بخش بزرگی از بازار هدف وجود دارد.

Account Executive 

در آژانس‌های تبلیغاتی این عنوان به شخصی اطلاق می‌شود که مسئول ارتباط روزانه بین آژانس و مشتری است. در طول زمان عملکرد مدیر پروژه در مقولهء مدیریت ارتباطات آژانس‌های تبلیغاتی برای افزایش تاثیرات راهبردی توسعه‌یافته‌تر شده است. گاهی عناوین دیگری همچون مسئول برنامه‌ریزی پروژه و مدیر ارتباطات به جای عنوان مدیر پروژه به کار گرفته میشود. همچنین عناوین مشابهی نیز در حوزهء مشاورهٔ برندسازی و طراحی وجود دارد. در واقع شخصی که نماینده آژانس یا شرکت مشاور است، مسئول جلب رضایت مشتری است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۹۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۶۹۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان