دانلود و خرید کتاب جنبش حقوق مدنی شری ال. اسمیت ترجمه محمدرضا افضلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب جنبش حقوق مدنی

کتاب الکترونیکی جنبش حقوق مدنی نوشتۀ شری ال. اسمیت و ترجمۀ محمدرضا افضلی است و انتشارات فنی ایران (کتاب های نردبان) آن را منتشر کرده است. کتاب جنبش حقوق مدنی، به بررسی مسئلهٔ حقوق مدنی در تاریخ پرداخته است.

درباره کتاب جنبش حقوق مدنی

کی؟ چی؟ کجا؟ این سه کلمه جادویی که بخش بزرگی از دانش انسان‌ها در دل آن پنهان شده. همه آنچه را که تاکنون درباره شخصیت‌های بزرگ، رویدادهای مهم و مکان‌های شگفت‌انگیز خوانده‌اید، فراموش کنید… این مجموعه به شما می‌گوید چرا.

وقتی از جنبش حقوق مدنی حرف می‌زنیم از چی حرف می‌زنیم؟ از رقابت خدایان یونان باستان؟ از مسابقات هزاران ورزشکاری که هر چهار سال یک ببار گرد هم می‌آیند؟ از افسانه قهرمانان المپیک؟ یا چیزی دیگر؟

شما می‌توانید با مطالعۀ این مجموعه از کتاب‌ها به سؤالات خود در این زمینه پاسخ دهید. این جلد از این مجموعه با نام جنبش حقوق مدنی به بررسی مسئلهٔ حقوق مدنی و اولین جنبشی که برای به‌دست‌آوردن آن توسط سیاه‌پوستان آمریکا به وجود آمد صحبت می‌کند.

خواندن کتاب جنبش حقوق مدنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به مطالعۀ تاریخ و کسب اطلاعات عمومی مناسب است.

بخشی از کتاب جنبش حقوق مدنی

«وقتی مردم دربارۀ جنبش حقوق مدنی حرف می‌زنن، منظورشان دوره‌ای دردهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ است که در آن سیاه‌پوستان آمریکا برای به دست آوردن حقوقی برابر با حقوق سفیدپوستان مبارزه می‌کردند. تبعیض نژادی در ایالت‌های جنوب آمریکا از همه جا بدتر بود. سیاه‌پوستان، گذشته از این‌که مجبور یودند در اتوبوس‌ها در ردیف‌های جداگانه بنشینند، باید به مدارس جداگانه می‌رفتند، از آبخوری‌های جداگانه آب می‌نوشیدند، در هتل‌های جداگانه اقامت می‌کردند، در محله‌های جداگانه زندگی می‌کردند و حق رأی هم نداشتند...»       

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۱۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان