دانلود و خرید کتاب تسلا جیم جیلیوتی ترجمه محمدرضا افضلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تسلا

کتاب الکترونیکی تسلا نوشتۀ جیم جیلیوتی و ترجمۀ محمدرضا افضلی است و انتشارات فنی ایران (کتاب های نردبان) آن را منتشر کرده است. کتاب تسلا، دربارۀ نیکلا تسلا دانشمند صرب تبار است.

درباره کتاب تسلا

کی؟ کجا؟ چی؟ این سه کلمه جادویی که بخش بزرگی از دانش انسان‌ها در دل آن پنهان شده است. همه آنچه را که تاکنون درباره شخصیت‌های بزرگ رویدادهای مهم و مکان‌های شگفت‌انگیز خوانده‌اید فراموش کنید. این مجموعه به شما می‌گوید وقتی از تسلا حرف می‌زنیم از کی حرف می‌زنیم؟ از یک قهرمان افسانه‌ای؟ از یک دانشمند مشهور؟ یا کسی دیگر؟ این کتاب به طور کامل زندگی نیکلا تسلا را از کودکی تا بزرگسالی بازگو کرده است و از افکار او پرده برداشته است. تسلا دانشمند مرموز قرن بیستم بود. او اختراعاتی داشت که جهان ما را دگرگون ساخت از اختراع رادیو و ارتباطات بیسیم تا برق متناوب که جهان امروزی ما را روشن می‌سازد. او در زندگی‌اش فراز و نشیب بسیاری داشته حتی به نزدیکی اولین میلیونر جهان هم رسیده؛ اما برای پیشرفت علم و شیفتگی بیش از حدش به اختراعات از آن گذشت. او توسط دانشمندان بزرگی مانند انیشتین تحسین شده و همیشه زندگی مرموز و اختراعات جذاب او الگوی خوبی برای کسانی است که به دنبال راز خلاقیت هستند. با خواندن کتاب تسلا می‌توانید بدانید در سر یک مخترع چه می‌گذرد!

خواندن کتاب تسلا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای نوجوانان علاقه‌مند به علم و زندگی دانشمندان مناسب است.

بخشی از کتاب تسلا

«نیکلا هیچ وقت این استعداد سر در آوردن از چیزهای مختلف را از دست نداد. او بزرگ شد و در بزرگسالی یکی از مهم‌ترین مخترعان تاریخ بشر بود! او به پی‌ریزی فناوری منجر به ساخت رادیو و وسایل کنترل از دور کمک کرد. نیکولا سال‎‌ها قبل از این‌که کسی نام تلفن همراه و اینترنت را شنیده باشد، این‌ها را در ذهن خود مجسم کرده بود. او الکتروموتوری ساخت که به تأمین قدرت ماشین‌ها در سراسر جهان کمک می‌کرد. بیشترین شهرت نیکلا به سبب کمک به رساندن الکتریسیته به خانه‌های سراسر جهان بود...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۲۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان