دانلود و خرید کتاب سوره احزاب ترجمه حسین انصاریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سوره احزاب اثر حسین انصاریان

کتاب سوره احزاب

گردآورنده:تیم امید آینده
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سوره احزاب

کتاب «سوره احزاب» ترجمۀ حسین انصاریان است. تیم امید آینده آن را گردآوری و  انتشارات امید آینده این اثر را منتشر کرده است. این کتاب ترجمۀ سورۀ احزاب به زبان فارسی است.

درباره کتاب سوره احزاب

طبق روایات، خواندن قرآن به همان زبانی که نازل شده و از روی خود کتاب قرآن و نه حتی از حفظ، آثار و ثواب و برکات فراوانی دارد که انسان‌ها فقط با خواندن خود قرآن به زبان عربی به آن می‌رسند؛ زیرا آن حقیقتی که از سوی قادر متعال و به‌وسیلهٔ جبرئیل بر پیامبر (ص) نازل شده است، تنها در قالب اعجاز الفاظ قرآن کریم صادر شده و نه هیچ لفظ دیگر اما روشن است که برای بهره‌مندشدن از معارف قرآن باید ترجمۀ فارسی آن خوانده شود و این امر مهم را نمی‌شود نادیده گرفت.

انتشارات امید آینده در کتاب سورۀ احزاب به نشر این سوره به زبان فارسی پرداخته است. ترجمۀ این سوره به عهدۀ حسین انصاریان، روحانی، خطیب، و مترجم قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و اصول کافی بوده است. ناشر انتشارات امید آینده در پاسخ به این پرسش که چرا اقدام به چنین حرکتی نموده در مقدمۀ کتاب سورۀ احزاب نوشته است: «اینجانب می‌دانم همۀ انسان‌ها به دنبال حل چراها و مشکلات خود هستند و بنده کلید حل تمام مشکلات را در همین قرآن می‌بینم که بسیاری به آن و نکته‌های گفته‌شده توجه نمی‌کنند و آن را ساده گماشته‌اند. دوستان بدانید کلید حل تمام مشکلات در همین کلام زیبا است. بیایید با عمق و تفکر بیشتری به تک‌تک کلمات آن بپردازیم و عمیقاً بیندیشیم اگر چنین کنید نه‌تنها راه خود را خواهید یافت؛ بلکه به بسیاری از انسان‌ها نیز کمک خواهید کرد تا را خود را بیابند. اما من با باور و یقین می‌گویم که این کتاب و این کلام و تک‌تک آیه‌ها و سوره‌های قرآن معجزه است. من این حرف را باایمان و یقین می‌گویم برای کسانی که باور و یقین دارند. من سوره‌های قرآنی را نشر می‌دهم تا دستی از دست‌های خداوند در این جهان باشم و می‌خواهم تمام کسانی که ایمان و باور دارند نیز همین‌طور به نشر و اشاعۀ قرآن و این کلام زیبا و نافذ بپردازند.»

خواندن کتاب سوره احزاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران قرآن و کسانی که خواندن قرآن به زبان عربی برایشان دشوار است، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سوره احزاب

«به نام خدا که رحمتش بی‌اندازه است و مهربانی‌اش همیشگی ای پیامبر! بر تقوای الهی ثابت‌قدم و استوار باش و از کافران و منافقان اطاعت مکن که خدا همواره دانا و حکیم است {۱}

و آنچه را که از سوی پروردگارت به تو وحی می‌شود پیروی کن؛ قطعاً خدا به آنچه انجام می‌دهید آگاه است. {۲}

و بر خدا توکل کن؛ و کافی است که خدا نگهبان و کارساز (همه امور بندگان) باشد. {۳}»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۱۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

حجم

۷۱۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

قیمت:
۶,۵۰۰
تومان