دانلود و خرید کتاب امپراتوری هورمون ها دن کولبرت ترجمه ثریا داسیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امپراتوری هورمون ها اثر دن کولبرت

کتاب امپراتوری هورمون ها

نویسنده:دن کولبرت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب امپراتوری هورمون ها

کتاب امپراتوری هورمون ها به‌قلم دن کولبرت با ترجمهٔ ثریا داسیان و هومن اولادی را انتشارات مانیان منتشر کرده است. این کتاب به بررسی ویژگی‌های هورمون‌های مختلف بدن و ارائهٔ راهنمایی‌هایی برای تعدیل این هورمون‌ها می‌پردازد.

درباره کتاب امپراتوری هورمون ها

سلامت بدن همهٔ افراد در گروه‌های مختلف سنی به نوع و میزان ترشح هورمون‌هایشان وابسته است و بسیاری از مشکلات سلامتی اعم از جسمی و روحی، به میزان و سطح هورمون‌های بدن اختصاص دارند. کتاب امپراتوری هورمون ها به‌قلم دن کولبرت کوشیده است تا با زبانی ساده به معرفی این هورمون‌ها و روش‌های افزایش کارآمدی و کنترل سطح آن‌ها بپردازد و راهکارهایی علمی برای افزایش سلامت  و طول عمر ارائه می‌کند.

خواندن کتاب امپراتوری هورمون ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث مرتبط با پزشکی و سلامت که به حفظ و افزایش کیفیت زندگی‌شان میندیشند، از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب امپراتوری هورمون ها

«مقدمه

وقت آن فرا رسیده است که وارد منطقهٔ سلامت هورمون‌ها شوید. هم‌اکنون در ایالات متحدهٔ آمریکا اپیدمی‌های متعددی شیوع پیدا کرده است که در اینجا به ذکر تنها چند مورد بسنده خواهیم کرد. چاقی تقریباً از هر ۵ نفر ۲ نفر چاق هستند. (۳۹٫۸ درصد) دیابت نوع ۲ و پیش‌دیابت تقریباً از هر ۱۰ نفر ۱ نفر دیابت و از هر ۳ نفر ۱ نفر پیش‌دیابت دارد. بیماری قلبی از هر ۴ مرگ ۱ مورد به خاطر بیماری قلبی است. آلزایمر در سال ۲۰۱۳ برآورد شد که آلزایمر به میلیون‌ها آمریکایی آسیب رسانده است. طبق پیش‌بینی کارشناسان این میزان تا سال ۲۰۵۰ تقریباً ۳ برابر خواهد شد. کیفیت زندگی افراد با افزایش سن به تدریج افت می‌کند. آن‌ها هر روز خسته‌تر و بی‌احساس‌تر شده و در معرض استرس بیشتری خواهند بود و سرانجام افسرده می‌شوند. افراد به مرور چاق می‌شوند و پزشک آن‌ها معمولاً داروهای بیشتر و بیشتری را تجویز می‌کند که از این بین می‌توان به داروهای استاتین برای کاهش کلسترول، داروهای ضدافسردگی برای درمان افسردگی، داروهای ضد فشارخون بالا، داروهای دیابت برای افراد دارای دیابت نوع ۲ و پیش دیابت و داروهای خواب‌آور برای افراد بی‌خواب اشاره کرد؛ اما آیا واقعاً داروهای تجویزشده برای درمان بیماری آن‌ها و از بین بردن علائم به صورت ریشه‌ای کافی هستند؟ این یک حقیقت است. آیا می‌دانید در ایالات متحده چهارمین علت اصلی مرگ ناشی از عوارض دارویی است؟ عوارض جانبی داروها نسبت به دیابت بیماری‌های ریوی، ایدز، ذات‌الریه، مرگ‌ومیرهای ناشی از تصادفات مرگ افراد را بیشتر جلو میندازد. قبل از مراجعه دوباره به پزشک و گرفتن نسخه‌ای جدید به این موضوع فکر کنید. علت اصلی بسیاری از ناخوشی‌ها و بیماری‌هایی که با افزایش سن، چاقی، دیابت، پیش‌دیابت، دیابت نوع ۲، خستگی، افسردگی، استرس بیش‌ازحد، بیماری‌های قلبی، کلسترول بالا و فشارخون بالا در ارتباط هستند. معمولاً هورمون‌های غیربهینه ازجمله هورمون‌های جنسی؛ هورمون‌های تیروئید و هورمون‌های آدرنال است. همان‌طور که می‌دانیم رژیم و تغذیه مهم هستند اما عامل اصلی احساس خوب، کاهش وزن داشتن، انرژی، نشاط، اشتیاق، استقامت و قدرت بهینه‌سازی هورمون‌ها است. خبر خوب این است که قصد دارم در این کتاب به شما بیاموزم که چگونه این کار را انجام دهید. مطمئناً شما نمی‌خواهید فقط زنده بمانید بلکه می‌خواهید رشد کنید هنگامی که هورمون‌های خود را بهینه می‌کنید؛ حتی در برابر بسیاری از بیماری‌های مرتبط با پیری مقاوم می‌شوید! حالا بیایید با هم چند هورمون و مزایای آن‌ها را بررسی کنیم. مزایای بهینه‌سازی سطح تستوسترون برای خانم‌ها و آقایان به شما در کاهش وزن و عضله‌سازی کمک می‌کند و هر چه حجم عضلهٔ شما بیشتر باشد؛ سوخت‌و‌ساز بدن شما بیشتر شده و مقدار کالری بیشتری در هنگام استراحت می‌سوزانید. این امر به پیشگیری از پیش‌دیابت و دیابت نوع ۲ کمک می‌کند و همراه با یک رژیم غذایی مناسب حتی ممکن است دیابت نوع ۲ را کاملاً معکوس کند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۱۰۵,۰۰۰
تومان