دانلود و خرید کتاب آموزش روش تحقیق داده بنیاد و فرآیند رساله نویسی بر مبنای ساخت نظریه نشاط سازمانی بهنوش جووری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش روش تحقیق داده بنیاد و فرآیند رساله نویسی بر مبنای ساخت نظریه نشاط سازمانی اثر بهنوش جووری

کتاب آموزش روش تحقیق داده بنیاد و فرآیند رساله نویسی بر مبنای ساخت نظریه نشاط سازمانی

نویسنده:بهنوش جووری
انتشارات:نشر گنجور
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آموزش روش تحقیق داده بنیاد و فرآیند رساله نویسی بر مبنای ساخت نظریه نشاط سازمانی

کتاب آموزش روش تحقیق داده بنیاد و فرایند رساله نویسی بر مبنای ساخت نظریه نشاط سازمانی نوشتهٔ بهنوش جووری، در نشر گنجور به چاپ رسیده است. این کتاب منبعی جامع و کاربردی برای دانشجویان و پژوهشگران است.

درباره کتاب آموزش روش تحقیق داده بنیاد و فرآیند رساله نویسی بر مبنای ساخت نظریه نشاط سازمانی

سازمان‌های سالم سازمان‌هایی هستند که به سلامت روانی و جسمی کارکنان بیشتر از کار و بهره‌وری توجه دارند. با سلامت اعضا، سلامت سازمان تضمین خواهد شد و سازمان سالم می‌تواند از بهره‌وری، توانمندی و کارایی لازم برای مواجه‌شدن با دنیای توأم با رقابت برخوردار شود. بر این مبنا کتاب حاضر از سلسله کتاب های آموزش روش تحقیق است که سعی دارد با استفاده از راهبرد داده بنیاد موضوع نشاط سازمانی را برای سازمان‌های دانش‌بنیان در قالب یک نظریهٔ علمی ارائه کند.

همچنین کتاب آموزش روش تحقیق داده‌بنیاد و فرایند رساله‌نویسی بر مبنای ساخت نظریهٔ نشاط سازمانی راهنمایی دقیق و عملی برای استفاده از روش تحقیق داده بنیاد است. نویسنده با تمرکز بر ساخت نظریهٔ نشاط سازمانی، به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند از این روش برای تولید دانش و نظریه‌های جدید در حوزهٔ مدیریت و سازمان استفاده کنند. کتاب شامل توضیحات جامعی دربارهٔ مراحل مختلف تحقیق داده بنیاد، از جمع‌آوری داده‌ها تا تحلیل و تفسیر آن‌ها است. این اثر به خوانندگان کمک می‌کند تا با این روش تحقیق آشنا شوند و آن را در کارهای علمی خود به کار برند و فهم عمیق‌تری از روش تحقیق داده‌بنیاد و نحوهٔ اجرای آن در پروژه‌های تحقیقاتی خود به‌دست آورند.

کتاب آموزش روش تحقیق داده بنیاد و فرآیند رساله نویسی بر مبنای ساخت نظریه نشاط سازمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی، محققان و اساتید رشته‌های مدیریت و سایر حوزه‌های علوم اجتماعی مناسب است. همچنین، افرادی که در حال نگارش رساله یا پایان‌نامه خود هستند و می‌توانند از این کتاب بهره ببرند.

بخشی از کتاب آموزش روش تحقیق داده بنیاد و فرآیند رساله نویسی بر مبنای ساخت نظریه نشاط سازمانی

«انسان مایل است خود را ارزیابی کند و موقعیت خود را در تفاوت‌های اجتماعی شناسایی نماید. مقایسه اجتماعی ابزار این ارزیابی است. در این مقایسه است که انسان موقعیت اجتماعی و کامیابی زندگی خود را شناسایی می‌کند، ره‌آورد این مقایسه، یا شادمانی و رضایت از زندگی است، همراه با امید و پویایی و یا ناخرسندی و نارضایتی از زندگی، همراه با ناامیدی و ناتوانی. این که پیامد مقایسه اجتماعی رضایت از زندگی باشد یا نارضایتی از زندگی به نوع مقایسه‌ای که انسان به کار می‌برد بستگی دارد. مقایسه اجتماعی انواعی دارد: مقایسه صعودی، مقایسه نزولی و مقایسه هم سطح. به کسی که مقایسه با او صورت می‌گیرد هدف مقایسه می‌گویند. در یک مقایسه اگر هدف مقایسه در سطح بالاتری باشد، به مقایسه صعودی گفته می‌شود و اگر در سطح پایین‌تری قرار گیرد مقایسه نزولی نامیده می شود. مقایسه صعودی یعنی سنجش وضعیت خود با کسانی که در موقعیت بالاتری قرار دارند و مقایسه نزولی یعنی سنجش وضعیت خود با کسانی که در موقعیت پایین‌تری قرار دارند. برای آن که مشخص شود کدام یک از مقایسه‌ها رضایت از زندگی را افزایش می‌دهد و کدام یک از مقایسه‌ها از آن می کاهد، باید انواع موضوع یا زمینه مقایسه را نیز مورد توجه قرار داد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان