دانلود و خرید کتاب مدیریت کسب و کار در کارآفرینی حسین المراج ترجمه مهدی احسانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت کسب و کار در کارآفرینی اثر حسین المراج

کتاب مدیریت کسب و کار در کارآفرینی

معرفی کتاب مدیریت کسب و کار در کارآفرینی

کتاب مدیریت کسب و کار در کارآفرینی نوشتهٔ حسین المراج است. و مهدی احسانی آن را ترجمه کرده است. این اثر مهم توسط انتشارات دیده بان قلم فرتاک منتشر شده است. این کتاب به صورت کلی دربارهٔ کارآفرینی و گسترش کسب‌وکار از طریق مدیریت برمبنای فکر و ایده نو است.

درباره کتاب مدیریت کسب و کار در کارآفرینی

به زبان ساده، کارآفرینی همان فرآیند تأسیس یک کسب‌وکار بر مبنای یک فکر و ایده نو است. شاید به دلیل عدم فضای باز اقتصادی یک فرد یا شرکت دست به کارآفرینی می‌زند. عنصر کلیدی ایجاد کسب وکار و مدیریت‌های ناشی از آن، تولد کارآفرین و کارآفرینی است. 

مدیریت کسب‌وکار  شامل تمام فعالیت‌های مدیر در جهت رساندن کسب‌وکار و شرکت به هدف مشخص و موفقیت تجاری است. مدیر کسب‌وکار  باید قادر به برنامه‌ریزی و آماده‌سازی سازمان جهت رسیدن به اهداف مورد نظر باشد. مدیریت می‌تواند به صورت فرآیند سازمان‌دهی موثر جهت دستیابی به هدف‌ها تعریف شود. مدیریت کسب و کار، به کارگیری این فرآیند در یک سازمان مشخص است.

اصطلاح کارآفرین و مدیر کسب و کار، گاهی اوقات با یک‌دیگر اشتباه گرفته می‌شود. اما یک کارآفرین نقش متفاوتی نسبت به یک مدیر کسب‌وکار ایفا می‌کند.

برای تقویت اقتصاد، ایجاد فعالیت‌های تجاری موفق در سراسر جهان بسیار ضروری است. برای این کار، کارآفرینان توانمند ملزم به ترویج ایجاد شرکت‌های سودآور، پایدار و اشتغال‌زا هستند. برای دستیابی به این هدف، باید به روشی متوسل شویم که متغیرهای یک کسب‌وکار را پوشش دهد، با چشم‌اندازی که به ما این امکان را می‌دهد تا بر موانع غلبه کرده و آن‌ها را به فرصت تبدیل کنیم. این کتاب با عنوان «مینی MBA برای کارآفرینان»، از طریق محققان باتجربه و متخصص، به تحلیل و بررسی دانش مفید و ابزارهایی که برای هر کسی که به کارآفرین شدن فکر می‌کند، لازم است؛ می‌پردازد.


خواندن کتاب مدیریت کسب و کار در کارآفرینی به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب برای کارآفرینان به کارآفرینان بالقوه، دانشجویان، شرکت‌های کم‌درآمد و هرکسی که می‌خواهد کسب‌وکار را شروع کند، شدیداً توصیه می‌شود.


بخشی از کتاب مدیریت کسب و کار در کارآفرینی

کارآفرینی اصطلاحی است که اخیراً در سراسر جهان به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگرچه کارآفرینی مفهومی است که همراه با خلقت بشر وجود داشته است، از آنجایی که دانشی ذاتی است، در دهه‌های اخیر با توجه به نیاز به غلبه بر مشکلات دائمی و فزاینده اقتصادی، این مفهوم اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا کرده است. با واژه کارآفرینی، ما تأثیر تعهد را شناسایی می‌کنیم، فعلی که به انجام کار یا تجارت اشاره دارد. برخی از محققین آن را فعالیتی مرتبط با تخریب خلاقانۀ شومپیتر می‌دانند و برخی دیگر بر کشف فرصت‌ها تأکید کرده‌اند و برخی دیگر بر ایجاد شرکت‌های جدید تمرکز کرده‌اند. کارآفرینی شامل تبدیل یک ایده جدید به یک نوآوری موفق با استفاده از مهارت‌ها، چشم‌انداز، خلاقیت، پشتکار و ریسک کردن است. به‌طور خلاصه، بنگاه اقتصادی هر فعالیت جدیدی است که شخص انجام می‌دهد و ممکن است هدف آن دستیابی به منافع اقتصادی باشد یا نباشد. کارآفرینان کار کارآفرینی انجام می‌دهند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۲,۵۰۰
۵۰%
تومان