دانلود و خرید کتاب مبانی تجزیه و تحلیل بنیادی برایان هیل ترجمه جواد داداشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی تجزیه و تحلیل بنیادی اثر برایان هیل

کتاب مبانی تجزیه و تحلیل بنیادی

نویسنده:برایان هیل
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مبانی تجزیه و تحلیل بنیادی

کتاب الکترونیکی مبانی تجزیه و تحلیل بنیادی نوشتۀ برایان هیل و ترجمۀ جواد داداشی است و انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را منتشر کرده است. کتاب مبانی تجزیه و تحلیل بنیادی راهنمایی برای کسانی‌ست که به سرمایه‌گذاری در بورس علاقه‌مند هستند.

درباره کتاب مبانی تجزیه و تحلیل بنیادی

کتاب‌های زیادی در مورد سرمایه‌گذاری در بورس نوشته شده. اما منابع موجود اغلب با نگاه تخصصی و فنی به موضوع سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه پرداخته‌اند. از این جهت یافتن کتابی که به زبان ساده و قابل فهم برای افرادی که دانش اولیۀ مالی و سرمایه‌گذاری ندارند کار ساده‌ای نیست. در کتاب مبانی تجزیه و تحلیل بنیادی نویسنده تلاش کرده، مفاهیم تخصصی و فنی سرمایه‌گذاری در بورس، از مفاهیم مالی رفتاری و تجزیه‌وتحلیل صورت‌های مالی گرفته تا ارزش‌گذاری سهام شرکت‌ها را با زبانی ساده و قابل فهم و بدون پیش‌نیاز به دانش مالی و سرمایه‌گذاری ارائه نماید. پس اگر در پی جستن راهنمای جامعی هستید که ابزارها و دانش لازم را برای موفقیت در بازار سهام در اختیار شما قرار دهد، کتاب مبانی تجزیه و تحلیل بنیادی می‌تواند آنچه که نیاز دارید را به شما عرضه کند.

خواندن کتاب مبانی تجزیه و تحلیل بنیادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی که سرمایه‌گذاری در بورس علاقه دارند مناسب است.

بخشی از کتاب مبانی تجزیه و تحلیل بنیادی

«شما می‌توانید با استفاده از تجزیه و تحلیل بنیادی، در دنیای سرمایه‌گذاری سهام، از یک تازه‌کار به یک فوق ستاره تبدیل شوید. با تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی، درآمد و ظرفیت رشد یک شرکت، می‌توانید از سلامت مالی آن شرکت به دید کامل و جامعی دست پیدا کتیدو در نهایت با تکیه به این دید کامل، می‌توانید تصمیمات آگاهانه‌ای در مورد سرمایه‌گذاری‌های خود بگیرید که سهام شرکت را بخرید یا خیر...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۱ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۱ صفحه

قیمت:
۸۹,۰۰۰
۴۴,۵۰۰
۵۰%
تومان