دانلود و خرید کتاب پسر خوب جونگ یو جونگ ترجمه بهاره صادقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پسر خوب اثر جونگ یو جونگ

کتاب پسر خوب

نویسنده:جونگ یو جونگ
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پسر خوب

کتاب الکترونیکی پسر خوب نوشتۀ جونگ یو جونگ و ترجمۀ بهاره صادقی است و انتشارات دانش‌آفرین آن را منتشر کرده است. کتاب پسر خوب، یک داستان هیجان‌انگیز کره‌ای است دربارۀ ماجرای قتل مادر یوجین، پسری که به بیماری صرع مبتلا است.

درباره کتاب پسر خوب

یوجین۲۶ ساله، یک روز صبح، جسد مادرش را غرق خون در آپارتمان ۲ طبقه‌شان پیدا می‌کند. یوجین مبتلا به صرع است و چیز زیادی از شب حادثه به یاد نمی‌آورد. او می‌کوشد به اتفاقات رخ‌داده پی ببرد، و پرده از راز حقایقی در مورد خود و خانواده‌اش بردارد.

پسر خوب تریلری روان‌شناسانه و نفس‌گیر است که معماهای ذهنی و رابطهٔ پیچیدهٔ میان یک پسر و مادرش را کاوش می‌کند، اثری پرفروش از نویسنده‌ای کره‌ای که به استیون کینگ کره جنوبی شهرت دارد.

درباره جونگ یو جونگ

جونگ یو جونگ در هامپیونگ کره جنوبی به دنیا آمد. او در ابتدا در زمینۀ پزشکی تحصیل کرد و به‌عنوان پرستار مشغول به کار شد. او اکنون نویسنده برجسته جنایی روان‌شناختی و داستان های هیجان انگیز کره جنوبی است و اغلب با استفن کینگ و ریموند چندلر مقایسه می شود.

You-jeong نویسندۀ ۴ رمان از جمله هفت سال تاریکی است که توسط روزنامۀ آلمانی Die Zeit به عنوان یکی از ۱۰ رمان برتر جنایی سال ۲۰۱۵ معرفی شد.

آثار او به چینی، ژاپنی، فرانسوی، آلمانی، تایلندی و ویتنامی ترجمه شده است. پسر خوب اولین کتاب اوست که به انگلیسی ترجمه شده است.

خواندن کتاب پسر خوب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به رمان‌های هیجان‌انگیز معاصر مناسب است.

بخشی از کتاب پسر خوب

بوی خون مرا از خواب بیدار کرد. آن‌قدر شدید بود که انگار تمام بدنم داشت آن را استنشاق می‌کرد. بویی که درونم پیچید و پخش شد. صحنه‌های عجیبی از ذهنم می‌گذشت – نور مبهم و زرد رنگ ردیفی از چراغ‎‌های خیابان مه‌آلود، گرداب زیر پایم، چتر قرمزی که در امتداد جاده‌ی خیس و بارانی غلت می‌خورد. تارپولین ضدآبی که روی سقف منطقه‌ی ساخت و ساز زده بودند و با وزش باد صداهای گوشخراشی ایجاد می‌کرد. جایی در دوردست، مردی آواز می‌خواند و شعرش را هم بریده بریده ادا می‌کرد. از دختری می‌خواند که نمی‌توانست فراموشش کند، از قدم زدن آن دختر زیر باران.

طولی نکشید که متوجه شدم در اطرافم چه می‌گذرد. هیچکدام از این صحنه‌ها، نه واقعی بود و نه رؤیا. سیگنالی بود که مغزم به بدنم می‌فرستاد. همینطور بی‌حرکت بمون. از جات تکون نخور. این تاوانیه که باید به خاطر نخوردن داروهات بپردازی....»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۴ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۴ صفحه

قیمت:
۸۱,۵۰۰
تومان