دانلود و خرید کتاب راهنمای جیبی درمان استرس كلر مایكلز ویلر ترجمه آتنا دهقان نجم آبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای جیبی درمان استرس اثر كلر مایكلز ویلر

کتاب راهنمای جیبی درمان استرس

معرفی کتاب راهنمای جیبی درمان استرس

کتاب الکترونیکی راهنمای جیبی درمان استرس نوشتۀ کلر مایکلز ویلر و ترجمۀ آتنا دهقان نجم آبادی و محمد کفیلی گاوگانی است و انتشارات دانش‌آفرین آن را منتشر کرده است. به کمک کتاب راهنمای جیبی درمان استرس، یاد خواهیم گرفت در مقابل هجوم ناگهانی تنش‌ها خونسرد بوده و در جهان پرشتاب و نامطمئن، بهترینِ خود را ابراز کنیم. این کتاب ناجی فوری شما از رنج استرس دنیای پرتلاطم بیرون است.

درباره کتاب راهنمای جیبی درمان استرس

فشار ذهنی کنترل نشده در مدت زمانی نه‌چندان طولانی، فرد را با بحران‌های متعددی روبه‌رو می‌سازد. اختلال در تمرکز و تصمیم‌گیری، بیماری‌های روحی و روانی و بیماری‌های جسمی از مهم‌ترین عوارض استرس و اضطراب شدید به شمار می‌آیند. اما خوشبختانه برای درمان و یا جلوگیری از این بیماری‌ها، راه‌حل مناسبی وجود دارد.

استرس مهمان ناخواسته و البته آشنایی که هر لحظه می‌تواند سرزده پا به زندگی ما بگذارد و تأثیر مستقیمی روی کیفیت زندگی‌مان داشته باشد. به همین خاطر به راهکارهایی فوری نیاز داریم تا بتوانیم در لحظه از آن‌ها کمک بگیریم. کتاب راهنمای جیبی درمان استرس به ما کمک می‌کند تا خودمان را میان امواج پریشان زندگی و مشغله‌های بسیارمان بیابیم و به راه و روش‌های مقابله با چالش‌ها و استرس‌های روزانه و همچنین بلندمدتمان می‌پردازد. این روش‌ها کمک می‌کنند دلواپسی دائمی را کنار بزنیم و انرژی خود را صرف پیشبرد کارها و اهدافمان کنیم و درعین‌حال، بتوانیم از همۀ فعالیت‌های کوچک و بزرگ زندگی، لذت ببریم.

توضیحات کتاب راهنمای جیبی درمان استرس خلاصه اما درعین‌حال سودمند و آگاهی افزا هستند. تمرین‌های کتاب، مختصرند و اجرای آن‌ها بسیار ساده است. در حدی که می‌توانید این تمرین‌ها را در محیط کار، در زمان رانندگی و هرجا و هر زمان به کار ببرید.

خواندن کتاب راهنمای جیبی درمان استرس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به مباحث روان‌شناسی مناسب است.

بخشی از کتاب راهنمای جیبی درمان استرس

«دوم اینکه میزان استرس با تصور شما از توانایی‌تان در مقابله‌ی موفق با مشکلات تعیین می‌شود. خوشبختانه، مقابله نوعی توانایی است که هرکسی می‌تواند در خود ارتقاء دهد. مقابله پادزهر استرس است و کلید مقابله‌ی بهتر، درک است. به عبارت دیگر، معنی هر چیزی که برایتان اتفاق می‌افتد کاملاً به خودتان بستگی دارد...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۸۴۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۵۷,۵۰۰
تومان