دانلود و خرید کتاب مراحل طراحی فعالیت های آموزشی احمدرضا اخوت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مراحل طراحی فعالیت های آموزشی

کتاب مراحل طراحی فعالیت های آموزشی نوشتهٔ احمدرضا اخوت است. مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهم‌السلام دانشگاه تهران این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب مراحل طراحی فعالیت های آموزشی

طراحی فعالیت‌های آموزشی گاه برای خود مطرح می‌شود و گاه برای دیگران. در هر دو حالت باید فعالیت‌های طراحی شده بر مبنای سوق دادن نیازهای واقعی به مقاصد عالی انسانی که خداوند تعیین فرموده باشد. در این صورت است که فعالیت‌ها دارای فایده و نفع پایدار خواهد بود و در غیر این صورت بیم آن می‌رود که فعالیت‌ها نیازهای واقعی را به سمت نیازهای کاذب سوق دهند و آموزش‌هایی را ارائه دهند که بیهوده و بی‌جهت است و منجر به مشغولیت وقت و ذهن فرد می‌گردد. در کتاب مراحل طراحی فعالیت های آموزشی گام‌های طراحی فعالیت‌های آموزشی برای سنین مختلف به صورت مختصر تبیین شده است.

خواندن کتاب مراحل طراحی فعالیت های آموزشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران علوم تربیتی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مراحل طراحی فعالیت های آموزشی

«انسان از همان ابتدا که متولد می‌شود نیاز به آموزش دارد. آموزش‌هایی که بتواند او را برای داشتن حیات حقیقی یاری رساند و او را برای بقایی خوش عاقبت و پرفایده آماده سازد. این آموزش‌ها که به صورت مستقیم و غیر مستقیم توسط افراد نزدیک و دور ارائه می‌شود باید با اقتضائات فرد و بهره او از رشد و ظرفیتش در دریافت هدایت مناسب باشد. آموزش‌ها در صورتی برای فرد مناسب هستند که محتوا، قالب، زمان ارائه، شخص ارائه دهنده و شیوهٔ ارائه متناسب با عقل و اقتضائات رشدی فرد باشد. انسان‌ها در دو صورت بیشترین لطمه را در زندگی دنیا متحمل می‌شوند: 

اول، وقتی که آموزش‌دهندهای نداشته باشند که در این صورت در حکم «یتیم» هستند.

دوم، وقتی که آموزش‌هایی که می‌بینند برای آنها نامناسب باشد که در این حالت در حکم «مستضعف» می‌باشند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۷ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۷ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان