دانلود و خرید کتاب نکاتی درباره ورزش های مختلف (ورزش های آبی و اسکی صحرایی) پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نکاتی درباره ورزش های مختلف (ورزش های آبی و اسکی صحرایی) اثر پگی پست

کتاب نکاتی درباره ورزش های مختلف (ورزش های آبی و اسکی صحرایی)

معرفی کتاب نکاتی درباره ورزش های مختلف (ورزش های آبی و اسکی صحرایی)

کتاب نکاتی درباره ورزش های مختلف (ورزش های آبی و اسکی صحرایی) نوشتهٔ پگی پست، آنا پست، لیزی پست و دانیل پست سنینگ و ترجمهٔ مریم تقدیسی است. نشر آسمان نیلگون این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، به خوانندهٔ خود آداب ورزش های آبی، موج‌سواری، ماهی‌گیری و اسکی صحرایی را آموزش می‌دهد.

درباره کتاب نکاتی درباره ورزش های مختلف (ورزش های آبی و اسکی صحرایی)

کتاب نکاتی درباره ورزش های مختلف (ورزش های آبی و اسکی صحرایی) با ارائهٔ قوانین کلیِ قایق‌سواری آغاز می‌شود. در این بخش دربارهٔ موقعیتی مانند هنگامی که مهمانی را به قایقتان دعوت می‌کنید مطالبی را خواهید خواند؛ سپس در بخشی با رعایت آداب مربوط به وقتی به قایقی دعوت می‌شوید آشنا خواهید شد؛‌ پس از این دربارهٔ ماهی‌گیری، اسکی روی آب، آداب تفریحات آبی، موج‌سواری، باید و نبایدهای مسیرهای سراشیبی و در پایان نیز دربارهٔ اینکه در مواقع سقوط چه باید بکنید، اطلاعاتی را دریافت خواهید کرد.

خواندن کتاب نکاتی درباره ورزش های مختلف (ورزش های آبی و اسکی صحرایی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ورزش های آبی، قایق‌سواری و اسکی صحرایی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مجموعه آداب امیلی پست

پگی پست، آنا پست، لیزی پست و دانیل پست سنینگ نویسندگانی هستند که می‌کوشند با انتشار کتاب‌های کم‌حجم با موضوعات متنوع، آداب معاشرت را با معیارهایی همچون توجه، احترام و صداقت ترویج کنند. این نویسندگان، عضو مؤسسه‌ای تحت عنوان «امیلی پست» (Emily Post) هستند؛ مؤسسه‌ای که «مجموعه آداب امیلی پست» را منتشر می‌کند.

این مؤسسه، یک تجارت خانوادگی است و از زمانی که «امیلی پست» نخستین کتابش با نام اتیکت یا آداب (ETIQUETTE) را در سال ۱۹۲۲ نوشت، آغاز به کار کرد.

کتاب‌های این مؤسسه، شامل مجموعه‌ای از ضوابط و قواعد رفتاری است که در هر جامعه، طبقه یا گروهی انتظار انجام آنها می‌رود؛ قواعدی که نماد تربیت و هنجار به شمار می‌روند.

برخی از کتاب‌های این مجموعه عبارت‌اند از:

«زندگی با دیگران»، «آداب رفتار در مکان های عمومی»، «زندگی خانوادگی (نکات کلی)»، «راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی ها»، «زندگی خانوادگی (کودکان و نوجوانان)»، «نکاتی درباره ورزش های مختلف (گلف)» و «نکاتی درباره ورزش های مختلف (ورزش های آبی و اسکی صحرایی)».

بیشتر بخوانید در emilypost.com.

بخش‌هایی از کتاب نکاتی درباره ورزش های مختلف (ورزش های آبی و اسکی صحرایی)

«جت‌اسکی‌ها و سایر وسایل نقلیهٔ آبی شخصی، در عین حال که لذت‌بخش هستند به دلایل زیر اختلاف‌برانگیزند: سر و صدای زیاد، ایجاد موج، ایجاد احتمال تصادف، و حرکت روی سطح آب که می‌تواند در زندگی وحش ساکنین آب اختلال ایجاد کنند. رعایت قوانین امنیتی قایق‌سواری و مقررات محلی، و هم‌چنین به‌کارگیری آداب ابتدایی، هم این تفریح را لذت‌بخش‌تر می‌سازد و هم شکایات را به حداقل کاهش می‌دهد:

آب را با دیگران تقسیم کنید و مراقبشان باشید: قایق‌ران‌ها، ماهیگیران، شناگران، و سایر اسکی‌ران‌ها. قایق‌های بادبانی، تجاری و ماهیگیری حق تقدم دارند.

به محیط زیست احترام بگذارید.

برای کسانی که در سواحل نزدیک آب زندگی می‌کنند احترام قائل شوید. فعالیت‌های خود را بعد از هفت صبح و به دور از ساحل شروع کنید.

سر و صدا را به حداقل برسانید. موتورتان را در آب گرم کنید نه در ساحل، و آن را در خانه تخلیه کنید.

از ورودی‌هایی که به منظور به آب انداختن قایق و کشتی تعبیه شده به نحوی صحیح استفاده کنید. قبل از آنکه برای به آب انداختن قایقتان وارد بارانداز شوید همه چیز را کنترل کنید.

وقتی به ساحل رسیدید در حفظ نظافت بکوشید و آن را با وضعیتی بهتر از زمانی که وارد شدید ترک کنید. وسایل و زباله‌های خود را، به علاوهٔ چند زبالهٔ ساحلی دیگر، به خانه ببرید.

اگر می‌خواهید از شنیدن موسیقی یا بازی فریزبی لذت ببرید، از گروه‌هایی که در حال صحبت کردن هستند، مطالعه و یا استراحت می‌کنند فاصله بگیرید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۱۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان