دانلود رایگان کتاب آموزش وبلاگ نویسی بر مبنای آوابلاگ عسل اطاعتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش وبلاگ نویسی بر مبنای آوابلاگ اثر عسل اطاعتی

کتاب آموزش وبلاگ نویسی بر مبنای آوابلاگ

نویسنده:عسل اطاعتی
ویراستار:فاطمه کامران
انتشارات:میعاد اندیشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش وبلاگ نویسی بر مبنای آوابلاگ

کتاب آموزش وبلاگ نویسی بر مبنای آوابلاگ نوشتهٔ عسل اطاعتی در انتشارات میعاد اندیشه به چاپ رسیده است. ویراستاری این اثر را فاطمه کامران به عهده داشته است. وبلاگ یک یا چند صفحه اینترنتی شخصی یا گروهی است که در آن شخص یا گروه به نوشتن مطالب متوالی روزانه یا چند روز در میان می‌پردازد. موضوع مطالب با توجه به سلیقه و هدف نویسنده می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال وبلاگ نویس می تواند در هر یک از زمینه‌های مذهبی، فرهنگی، سیاسی، علمی، ادبی، پویانمایی و . . . فعالیت کند.

درباره کتاب آموزش وبلاگ نویسی بر مبنای آوابلاگ

 این کتاب مرجع کوچک و جامعی از آموزش وبلاگ نویسی می باشد. به صورتی که اگر شما هیچ اطلاعاتی در این زمینه نداشته باشید با خواندن این کتاب خواهید توانست که وبلاگ خود را به راحتی بسازید.علارقم اینکه این کتاب برمبنای آوابلاگ نوشته شده است اما در سرویس های وبلاگ دهی دیگر هم این اصول و مبانی برقرار است.در ابتدا اشاره ای به تاریخچه و سیر تحول وبلاگ نویسی در ایران و جهان شده است و سرویس های وبلاگ دهی ایرانی معرفی شده اند. شما میتوانید بر اساس اهداف و انتظارات خود از وبلاگ نویسی سرویس وبلاگ دهی مورد نظر خود را انتخاب کنید و شروع به کار کنید. نحوه ی ساخت وبلاگ و استفاده از امکانات مبتدی تا پیشرفته آن نیز به صورت کامل توضیح داده شده است. همچنین راهکار هایی برای بهبود سئو وبلاگ و افزایش بازدید آن ذکر شده است و به برخی خطاهای احتمالی که باعث می شود بازدید وبلاگ تان کمتر شود نیز اشاره شده است . در آخر نیز مصاحبه ی کوتاهی با جناب آقای مهندس محسن بحرینی مدیر و موسس سرویس وبلاگ دهی آوابلاگ انجام شده است.

کتاب آموزش وبلاگ نویسی بر مبنای آوابلاگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی که تمایل دارند صفر تا صد وبلاگ‌نویسی را فرابگیرند، بسیار سودمند خواهد بود.

بخشی از کتاب آموزش وبلاگ نویسی بر مبنای آوابلاگ

وبلاگ نویسی یکی از راه های برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات دنیای مدرن امروز می باشد. تفاوت وبلاگ نویسی با شبکه های اجتماعی دیگر، ساختار نسبتا پیچیده تر آن است شاید بتوان گفت ساخت یک وبلاگ ساده می تواند مقدمه ی ورود به زمینه ی توسعه ی وب باشد ولی کاملا آشکار است که وبلاگ نویسی بسیار ساده تر از ساخت یک وب سایت با استفاده از کدنویسی می باشد زیرا ساخت وب سایت با کدنویسی نیازمند دانش و مهارت کافی در زمینه ی الگوریتم ها و زبان های برنامه سازی می باشد؛ نکته ی مثبت وبلاگ نویسی این است که اغلب سرویس های وبلاگ دهی هاست و دامنه را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند و اما امکان جداسازی و مستقل سازی دامنه حتی استفاده از دامنه ی بین المللی وجود دارد که در این کتاب به آن می پردازیم . یک وبلاگ نویس حتی ممکن است نیاز به کد نویسی یا استفاده از کدهای آماده داشته باشد.

...

وبلاگ نویسی در گذشته طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص میداد اما به دلایلی همچون مهاجرت گسترده ی مردم به نرم افزارها یا اتاقهای گفتگو ، به مرور زمان، محبوبیت آن در میان افراد کمتر شد. البته اگر موفق شوید که رتبه ی الکسا و گوگل وبلاگ خودتان را بهبود ببخشید، موتورهای جستجوگر نام وبلاگ شما را درموضوعات مربوطه به وفور خواهند آورد. با این روش شما حتی می توانید نتیجه ی بهتری از وبلاگ نویسی نسبت به سایر نرم افزارها کسب کنید. بنابراین نمی توان گفت که چه نوع نتیجه ای از وبلاگ نویسی خواهید گرفت زیرا این موضوع کامل به خودتان بستگی دارد.

نظرات کاربران

کاربر 3751024
۱۴۰۰/۰۹/۰۱

کتاب مفید و روان است

Peyman Pahloosye
۱۴۰۰/۰۹/۰۲

خیلی روان و ساده و عالی توضیح دادن. واقعا مفید و کاربردی بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

قیمت:
رایگان