دانلود رایگان کتاب صوتی دنیا نگاهمان می کند با صدای مریم پاک‌ذات
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دنیا نگاهمان می کند اثر مازیار فکری ارشاد

دانلود و خرید کتاب صوتی دنیا نگاهمان می کند

معرفی کتاب صوتی دنیا نگاهمان می کند

مقاله صوتی دنیا نگاهمان می‌کند نوشته مازیار فکری ارشاد و صدای مریم پاک‌ذات منتشر شده است. دنیا نگاهمان می‌کند یکی از مقالات سینمایی رادیو ری‌را پادکست اختصاصی نشر آوانامه است.

رادیو ری‌را در دو زمینه جداگانه تولید مقالات صوتی و پادکست‌های ویژه فعالیت می‌کند. مقالات صوتی رادیو ری‌را، نسخه صوتی یادداشت‌ها و مقالاتی هستند که در نشریات معتبر ایران و جهان منتشر شده‌اند و پادکست‌های ویژه رادیو ری‌را، محتوای صوتی با موضوعاتی مشخص مشابه برنامه‌های رادیویی هستند.

درباره مقاله صوتی دنیا نگاهمان می‌کند

دهه شصت میلادی دوران تحولات اساسی در سراسر جهان بود. آمریکا نیز دوره‌ای از اتفاقات ویژه را می‌گذراند. از ترور جان اف.کندی تا بحران هسته‌ای کوبا و جنگ سرد با اتحاد جماهیر شوروی. از جمله اتفاقات سیاسی و اجتماعی این دوران آمریکا، جنگ ویتنام و واکنش مردمی به این رویداد بود. فیلم «دادگاه شیکاگو شماره ۷» وقایع مربوط به دادگاه معترضین و مخالفان جنگ ویتنام را به تصویر کشیده است. دادگاهی که در عصر پیش از اینترنت و رسانه‌های فراگیر و حتی بدون حضور دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری برگزار شد. در این یادداشت صوتی، بررسی این فیلم را خواهید شنید. عنوان این یادداشت برگرفته از شعار معترضان به جنگ ویتنام در آمریکاست: «دنیا نگاهمان می کند».

مقاله صوتی دنیا نگاهمان می‌کند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به سینما، مخاطبان این مقاله‌اند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۲۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۲۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان