دانلود رایگان کتاب صوتی هنر ۴۵هزار ساله با صدای پژمان رمضانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر ۴۵هزار ساله اثر عاطفه مرادی

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر ۴۵هزار ساله

نویسنده:عاطفه مرادی
انتشارات:رادیو ری‌را
امتیاز:
۴.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هنر ۴۵هزار ساله

مقاله صوتی هنر ۴۵هزار ساله نوشته عاطفه مرادی است که با صدای پژمان رمضانی منتشر شده است. هنر ۴۵هزار ساله یکی از مقالات علمی رادیو ری‌را، پادکست اختصاصی نشر آوانامه است.

رادیو ری‌را در دو زمینه جداگانه تولید مقالات صوتی و پادکست‌های ویژه فعالیت می‌کند. مقالات صوتی رادیو ری‌را، نسخه صوتی یادداشت‌ها و مقالاتی هستند که در نشریات معتبر ایران و جهان منتشر شده‌اند و پادکست‌های ویژه رادیو ری‌را، محتوای صوتی با موضوعاتی مشخص مشابه برنامه‌های رادیویی هستند.

درباره مقاله صوتی هنر ۴۵هزار ساله

کشف جدیدی اتفاق افتاده که تاریخ دیوارنگاره‌ها را تحت تاثیر قرار داده است؛ تصویری از یک خوک پشمالو، متعلق به ۴۵ هزار و ۵۰۰ سال پیش که روی دیوار غاری در اندونزی پیدا شده است. پیدا شدن این دیوارنگاره نشان می‌دهد که اندونزی باستان، بیش از آنچه که فکر می‌شد در عصر سنگ مهم بوده است. در این مقاله صوتی درباره این کشف جدید، پرسش‌های تاریخی پیرامون این موضوع و همچنین روش تخمین قدمت سنگ‌نگاره‌ها و موارد مرتبط با آن را خواهید شنید.

شنیدن مقاله صوتی هنر ۴۵هزار ساله را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مطالعات علمی مخاطبان این مقاله‌اند.

نظرات کاربران

اسماعیل سهرابی ،
۱۴۰۱/۰۷/۲۳

سلام هنر در مکان و زمان نمیگنجد، و والاست البته قدمت انسان میلیونها سالو خدا فقط میداند ،ولی بنی آدم حدود ده هزار سال قدمت دارد و احتمالا انسانهای گذشته هم هنوز هستند ،ولی بنی آدم از خوک دوری میکند

زمان

۸ دقیقه

حجم

۱۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۱۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان