دانلود کتاب صوتی سرمایه گذاری در متاورس با صدای نفیسه قاسم پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سرمایه گذاری در متاورس اثر برندون استوک

دانلود و خرید کتاب صوتی سرمایه گذاری در متاورس

معرفی کتاب صوتی سرمایه گذاری در متاورس

کتاب صوتی «سرمایه گذاری در متاورس» نوشتهٔ برندون استوک و آ کادمی ان.اف.تی بلاکچین با ترجمهٔ مصطفی مرشدی و ریحانه عباسی و ویراستاری خلیل حیدری در انتشارات چاپ و نشر بازرگانی چاپ شده است. گویندگی این کتاب صوتی را نفیسه قاسم پور به‌عهده داشته است. این کتاب به مفهوم متاورس می‌پردازد و گذشته، حال و مهم‌تر از همه آیندهٔ آن را مورد بحث قرار می‌دهد. آشنایی خوانندگان این کتاب با متاورس می‌تواند افق‌های جدیدی برای کسب درآمد ایجاد کند.

درباره کتاب صوتی سرمایه گذاری در متاورس

این کتاب راهنمای ورود به دنیای بلاکچین و سرمایه‌گذاری در دنیاهای مجازی، ان.اف.تی، آلتکوین‌ها و ارزهای دیجیتال به‌همراه معرفی بهترین پروژه‌ها و بازی‌های متاورسی است. متاورس دقیقاً چیست؟ آیا همان‌قدر که شرکت‌ها ادعا می‌کنند مهم است یا صرفاً یک تب زودگذر است که ظرف چند ماه از بین خواهد رفت؟ آیا باید همه چیز را در مورد متاورس بدانیم؟

متاورس آیندهٔ ارتباطات و اینترنت است. همان‌گونه که طی دو دههٔ اخیر اینترنت و کسب‌وکارهای دیجیتال تمامی جنبه‌های زندگی و کسب‌وکار ما را متحول کرده‌اند، متاورس موج بعدی این حرکت خواهد بود. متاورس حوزه‌ای بسیار پویاست که هر روز اطلاعات جدید زیادی در مورد آن منتشر می‌شود، پروژه‌های متاورسی زیادی تعریف و عرضه می‌شوند و کاربردها مدام در‌ حال توسعه هستند.

کتاب صوتی سرمایه گذاری در متاورس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوست‌داران فناوری‌های نوین و علاقه‌مندان به مباحث مربوط به سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب سرمایه گذاری در متاورس

«تفسیر مارک زاکربرگ تصویری از واقعیت مجازی را تداعی می‌کند: شما از هدست کوئست برای شرکت در جلسات کاری خود به عنوان آواتار و دستگاهی روی مچ دست خود برای ارسال پیامک محرمانه به دوستانتان استفاده می‌کنید. همچنین عینک‌های هوشمندی به چشم می‌زنید که آنچه را که می‌بینید و می‌شنوید ضبط می‌کند و وقتی بیرون می‌روید واقعیت افزوده را ارائه می‌کند. متاورس از طریق تلفن همراه، لپ‌تاپ، فناوری‌های پوشیدنی و هدست‌ها (یا ترکیبی از این‌ها) قابل دسترسی خواهد بود. متاورس همچنین جایی خواهد بود که در آن کار می‌کنید، ورزش می‌کنید، خرید می‌کنید، معاشرت می‌کنید، فیلم تماشا می‌کنید و بازی‌های ویدیویی انجام می‌دهید.

با این حال، متاورس پیش از بسیاری از فناوری‌هایی بوده است که ممکن است در آینده آن را به واقعیت تبدیل کنند. پسوند متا می‌تواند به معنای «فراتر»، «گسترده‌تر» یا حتی «تغییرپذیر» باشد. کلمه ورس از کلمه “universe” گرفته شده است و به یک دنیا یا منطقه خاص (مانند دنیای توییتر) یا به یک دنیای ساختگی اشاره دارد.

دنیای مجازی که در خارج از واقعیت و علاوه بر دنیای واقعی وجود دارد و با عنوان «متاورس» شناخته می‌شود.

این اصطلاح اولین بار در رمان علمی-تخیلی نیل استفنسون به نام سقوط برفی که در سال ۱۹۹۲ منتشر شد، استفاده شد. طبق این رمان، متاورس مجموعه‌ای از واقعیت‌های مجازی و افزوده است که حول یک «خیابان» بسیار طولانی متمرکز شده است که افراد می‌توانند در آن به عنوان یک آواتار، با دسترسی از طریق عینک و کامپیوتر قدم بزنند. کاربران پایانه‌های عمومی به صورت یک آواتار سیاه و سفید مبهم به تصویر کشیده می‌شوند، در حالی که پایانه‌های خصوصی با رنگ و جزئیات کامل به تصویر کشیده می‌شوند. از آن زمان، اصطلاح متاورس به طیف وسیعی از فعالیت‌ها برای ساختن دنیای مجازی دائمی‌تر که در زندگی روزمره ما نفوذ زیادی دارد، اشاره می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۴۲۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۴۲۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۱,۸۰۰
۱۰۰,۶۲۰
۱۰%
تومان