دانلود و خرید کتاب ایدا لاولیس؛ جادوگر اعداد نانسی کاستالدو ترجمه مصطفی نخعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایدا لاولیس؛ جادوگر اعداد اثر نانسی کاستالدو

کتاب ایدا لاولیس؛ جادوگر اعداد

معرفی کتاب ایدا لاولیس؛ جادوگر اعداد

کتاب ایدا لاولیس؛ جادوگر اعداد اثری از نانسی کاستالدو با تصویرگری شارلوت ایجر و ترجمه مصطفی نخعی است. این کتاب درباره زندگی ایدا لاولیس است که به عنوان اولین برنامه نویس دنیا شناخته می‌شود. 

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب ایدا لاولیس؛ جادوگر اعداد

آگوستا اِیدا کینگ، کنتس لاولِیس (Augusta Ada King, Countess of Lovelace) با نام  آگوستا اِیدا بایرون در ۱۰ دسامبر ۱۸۱۵ در لندن، انگلستان به دنیا آمد. او فرزند لرد بایرون، شاعر رومانتیک و سیاستمدار انگلیسی است.

ایدا لاولیس، ریاضی‌دان، نویسنده و نخستین برنامه‌ساز رایانه بود. وزارت دفاع آمریکا در سال ۱۹۷۹ به افتخار این دانشمند، نام وی را بر زبان برنامه‌نویسی ایدا (آدا) گذاشت. جامعه کامپیوتر بریتانیا نیز از سال ۱۹۹۸ جایزه‌ای با نام او به برگزیدگان این رشته اهدا می‌کند. همچنین در سال ۲۰۰۸ مسابقات سالانه‌ای برای زنان دانشجوی علوم رایانه با نام ایدا لاولیس برگزار می‌شود. متاسفانه او خیلی زود و در ۲۷ نوامبر ۱۸۵۲ در حالیکه ۳۶ سال بیشتر نداشت، از دنیا رفت.

نانسی کاستالدو، در کتاب ایدا لاولیس؛ جادوگر اعداد مخاطبان کودک و نوجوان خود را با زندگی این بانوی علم برنامه‌نویسی و ریاضی‌دان بزرگ، آشنا می‌کند. 

کتاب ایدا لاولیس؛ جادوگر اعداد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن این کتاب را به تمام نوجوانانی که دوست دارند با زندگی دانشمندان و شخصیت‌های بزرگ آشنا شوند، پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

yeganeh
۱۴۰۰/۰۴/۱۸

⭐من فکر میکردم خیلی جذاب تر باشه و ایدا با سخت گیرهای مادرش مقاومت کنه و به راه خودش ادامه بده و با خیال پردازی هاش به جایی برسه.⭐ ولی بعد از اون سه سال درگیری مریضی ایدا عوض شد نه

- بیشتر
cruella
۱۴۰۰/۰۵/۰۶

خوب بود

علی حسینی
۱۴۰۱/۱۱/۱۹

عالی بود

ن
۱۴۰۰/۱۱/۱۵

من دوست داشتم🙂

کاربر ۱۵۱۰۶۸۴
۱۴۰۰/۰۵/۱۵

روی هم رفته کتاب خوبی بود اما آنچناااااان جذاب هم نبود که دلیلشم به نویسنده ی کتاب برمیگرده چون این کتاب مخصوص کودک و نوجوان بود و گروه سنیشم بین 7_12 ساله و توی ی کتاب دیگه بعنوان الگوریتم ایدا

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان