دانلود و خرید کتاب موج سواری بر هیجانات مهران جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موج سواری بر هیجانات اثر مهران جعفری

کتاب موج سواری بر هیجانات

معرفی کتاب موج سواری بر هیجانات

کتاب موج سواری بر هیجانات نوشته مهران جعفری است. کتاب موج سواری بر هیجانات آموزش ۴۸ گام تا پرورش هوش هیجانی به سبک حرفه‌ای‌ها است که کمک می‌کند زندگی موفق‌تری داشته باشید.

درباره کتاب موج سواری بر هیجانات

 آیا هیجانی را که احساس می‌کنید تشخیص می‌دهید؟ آیا بدون اینکه اجازه دهید آن‌ها شمارا به یک باتلاق تبدیل کنند، می‌توانید این هیجانات و احساسات را مدیریت کنید؟  آیا می‌توانید برای انجام کارها به خود انگیزه دهید؟ آیا احساسات دیگران را درک می‌کنید؟  آیا می‌توانید به‌طور مؤثر به احساسات دیگران پاسخ دهید؟  آیا می‌توانید دیگران را تحت تأثیر کلام خود قرار دهید؟

پاسخ مثبت به این سؤالات پایه و اساس هوش هیجانی Emotional Intelligence) EI)  را در شما می‌سازد. در این کتاب تلاش شده است که با شناخت هوش هیجانی و ارائه راهکارهای بومی‌شده، مهارت هوش هیجانی خود را توسعه دهیم و با به‌کارگیری آن در زندگی، علاوه بر رویارویی هرچه‌بهتر و مناسب‌تر با چالش‌ها، کیفیتی متفاوت از گذشته را در زندگی تجربه کنیم.

مطالب این کتاب به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به شما کمک می‌کند تا مانند یک موج‌سوار حرفه‌ای در اقیانوس هیجانات ماجراجویی کنید و مهارت لازم را در برخورد با موج‌های سهمگین هیجانات داشته باشید و با وجود تحمل شرایط سخت زندگی، آرامش بیشتری داشته باشید و کیفیت بهتری از زندگی را تجربه کنید.

خواندن کتاب موج سواری بر هیجانات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال آرامش هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب موج سواری بر هیجانات

زمانی‌که حرف از تاریخچه به میان می‌آید، صحت و مستندبودن آن به تاریخچه موضوع اعتبار و ارزش می‌بخشد. طبق بررسی و مطالعات انجام شده، علمی‌ترین تاریخچه هوش هیجانی را از آقای سجاد سعیدنیا، روانشناس و کوچ حرفه‌ای دریافت کردم. سجاد سعیدنیا هوش هیجانی را براساس شواهد و تحقیقات علمی اثبات‌شده بررسی می‌کند و مطالعات ایشان دارای اعتبار و درجه بالایی در حوزه آموزش هوش هیجانی می‌باشند. من‌هم به استناد مطالعات عمیق و ریشه‌دار این استاد بزرگوار، این تاریخچه را به نقل از ایشان ارائه می‌دهم.

مطالعه هوش هیجانی و عموماً مطالعه بر روی روان انسان‌یک تاریخچه طولانی دارد. در این جریان مطالعه بر روان انسان به‌صورت جداگانه و از سال‌ها قبل آغازشده بود. این مطالعات از قلب و روح انسان‌ها به سمت مغز (حافظه و هوش) آن‌ها کشیده شد. آنچه در آن زمان بیشتر موردبررسی و اهمیت قرارگرفته بود موضوع هوش بود. اینکه هوش چیست و کاربرد آن چگونه است؟

درگذشته تعریفی که از هوش وجود داشت به این صورت بود که چه کسی می‌تواند استدلال بهتری داشته باشد؟ محاسبات را بهتر انجام می‌دهد و در به‌کارگیری کلمات مهارت بالاتری دارد؟

پیش‌ازاین آلفرد بینه چهارچوبی را در مورد ذهن قرارداده بود که بانام بهره و ضریب هوشی یا (IQ) Intelligence Quotient شناخته می‌شد. در بهره هوشی آلفرد بینه، هوش را بدین‌صورت تعریف می‌کرد که کسی ضریب هوشی بالاتری دارد که بتواند محاسبات را بهتر انجام دهد و علاوه بر اینکه استدلال کلامی خوبی دارد، استدلال غیرکلامی مناسبی هم دارد. بینه به این نتیجه رسید که حدود ۷۶ درصد افراد در بازه متوسط هوش قرار دارند و باقی افراد پایین‌تر و بالاتر از بازه متوسط بودند. این راهنمایی بود برای محققان و مدرسان که آموزش‌های لازم را متناسب با این فراوانی ضریب هوشی طراحی کنند.

بعد از بینه در بین افراد مسئله این‌طور دریافت شد که هوش یعنی توانایی یادگیری و استعدادی که در هر فرد ثابت و بدون تغییر است. در ادامه دیده می‌شد که افرادی در جامعه به موفقیت می‌رسند که لزوماً IQ بالایی ندارند. با مطالعات افرادی همچون هوارد گاردنر هوش به مرحله جدیدی وارد و عنوان شد که هوش شامل طبقه‌بندی‌های دیگری همچون هوش حرکتی، هوش کلامی و هوش هیجانی یا احساسی نیز هست. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۸ صفحه

حجم

۲۲۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۸ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان