دانلود و خرید کتاب ارزیابی تاثیرات اجتماعی پروژه های توسعه ترجمه میثم اهرابیان صدر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارزیابی تاثیرات اجتماعی پروژه های توسعه اثر هری موهان متور

کتاب ارزیابی تاثیرات اجتماعی پروژه های توسعه

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ارزیابی تاثیرات اجتماعی پروژه های توسعه

ارزیابی تاثیرات اجتماعی پروژه های توسعه نوشته هری موهان متور، تجربیاتی از هند و دیگر کشورهای آسیایی در این زمینه را بررسی کرده است.

انتشارات مؤسسه همشهری در جهت ارتقا سطح فرهنگی و آگاهی‌های جامعه، از سال ۱۳۷۳ به فعالیت حرفه‌‏ای در بازار نشر پرداخته است. این مرکز با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و امکانات مؤسسه همشهری، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مؤسسه‌های فرهنگی‌ ـ‌ ‌مطبوعاتی ایران، فعالیت خود را آغاز کرده است. این انتشارات در زمینه‌ چاپ و نشر کتاب‌های برگرفته از مجموعه نشریات مؤسسه، کتاب‌های حوزه علوم ارتباطات و کتاب‌های حوزه شهر و شهرنشینی و همچنین کتاب‌های تخصصی حوزه ارتباطات و رسانه و سایر حوزه‌های علوم انسانی فعالیت می‌کند.

 درباره کتاب ارزیابی تاثیرات اجتماعی پروژه های توسعه

 این کتاب که از سری کتاب‌های مطالعات شهری نشر همشهری است به ما کمک می‌کند که اصول روش ارزیابیِ تأثیراتِ اجتماعی (اتا) را بفهمیم، اصولی که به این منظور پدید آمده‌اند که هزینه‌های انسانی ــ که اغلب در روندِ توسعه اجتناب‌ناپذیر اند ــ را پیش‌بینی کرده و از بارشان بکاهند.

این کتاب ترجمه‌ای است از :

Development of Impact Social the Assessing Asian other and India in Experience; Projects .Mathur Mohan Hari by Edited. countries .2016, Springer by Published

هدف از انتشار این کتاب غنا بخشیدن به برخی بحث ها است که پیرامون رابطه پیچیده میان گستره‌ها و مناظر فیزیکی، منابع طبیعی و دستکاری شدن‌شان با کاربری‌های انسانی در محیط‌های کختلغفی از آسیا وجود دارد. 

این سری از کتاب‌ها در پیِ فهم و بررسیِ تاملات مفهومی و تئوریکی است که با به‌کارگیریِ روش‌شناسیِ پیشرفته و افق‌های تحقیقِ نوآورانه، به نظام‌های پویایِ انسان و محیط نظر دارند. مضامینِ اصلیِ این مجموعه شاملِ مناظر و گستره‌های شهری و روستایی در آسیا است، و برخی عناوین که در این رابطه می‌توان ذکر کرد عبارتند از زمین و تخریبِ جنگل‌ها، یخچالهایِ طبیعی در آسیا، محیط‌هایِ کوهستانی، مفاهیمِ مرتبط با مدیریتِ مخاطرات و خطراتِ طبیعی، تغییراتِ محیطی، و مطالعه‌ی تأثیرات و پیامدها برایِ اجتماعاتِ محلی.

خواندن کتاب ارزیابی تاثیرات اجتماعی پروژه های توسعه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 پژوهشگران و متخصصان حوزه مدیریت شهری مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

قیمت:
۱۶۸,۰۰۰
تومان