دانلود و خرید کتاب بافتن شال دامیز پام آلن ترجمه آرزو بناب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بافتن شال دامیز

کتاب بافتن شال دامیز اثر پام آلن یکی از مجموعه کتاب‌های دامیز در زمینه آموزش بافتنی و آشنایی با مبانی بافتنی است.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

کتاب بافتن شال دامیز، مبانی بافتنی را در قالب بافت شال گردن به زبانی ساده به شما آموزش می‌دهد؛ از سر انداختن گرفته تا بافت زیر و رو و کور کردن. کتاب حاضر کمک می‌کند تا لذت بافتن و خلق پوشاک دست‌بافت برای خانواده و دوستان را تجربه کنید.

خواندن کتاب بافتن شال دامیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به یادگیری بافتنی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.


نظرات کاربران

saaadi_h
۱۴۰۱/۱۱/۲۷

بزگترین ایراد طاقچه اینه که بلد نیست نمونه کتاب بذاره. به طور پیش فرض ده صفحه، بیست صفحه از اول کتاب رو برای نمونه میذارن بدون اینکه بررسی کنن، خیلی از کتاب ها هستن که فهرستشون داخل نمونه است، یا

- بیشتر
m.m1402
۱۴۰۲/۰۶/۲۶

خوب بود. متن روان و جذاب با چاشنی طنز داشت و آموزش از پایه بطوریکه برای کسانی که از بافتنی چیزی بلد نیستند و تازه میخواهند شروع کنند عالی است . ولی من توقع داشتم این کتاب الکترونیک رنگی باشه

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۸۰۰
تومان