دانلود و خرید کتاب الزامات امنیتی نرم‌افزار، پایگاه داده و زیرساخت هوشمندی علم و فناوری یاسر حسن‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الزامات امنیتی نرم‌افزار، پایگاه داده و زیرساخت هوشمندی علم و فناوری اثر یاسر حسن‌پور

کتاب الزامات امنیتی نرم‌افزار، پایگاه داده و زیرساخت هوشمندی علم و فناوری

معرفی کتاب الزامات امنیتی نرم‌افزار، پایگاه داده و زیرساخت هوشمندی علم و فناوری

کتاب الزامات امنیتی نرم‌افزار، پایگاه داده و زیرساخت هوشمندی علم و فناوری نوشته یاسر حسن‌پور از کتاب‌های تخصصی آماد و فناوری انتشارات دانشگاه و پژوهشگاه دفاع ملی است.

اين دانشگاه و پژوهشگاه از مراکز علمی کلیدی و حساس در عرصه مسائل راهبردی اسـت که از بدو تشکیل و راه‌اندازی آن، پـس از پیـروزی انقلاب اسلامی، در صحنه آموزش مسائل دفاعی- امنیتی و متناسـب بـا اهـداف جمهـوری اسلامی در سطوح مديران عالی کشوری و لشکری پیش‌قدم بوده است. این پژوهشگاه وظیفـه اصلی خـود را آموزش فرماندهان و مديران عالی‌رتبه کشور قرار داده است.

در همین راستا بیشتر کتاب‌های منتشر شده در مرکز انتشارات راهبردی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی در سه حوزه مدیریت راهبردی، دفاع ملی و امنیت ملی‌اند و نگاهی پژوهشی و عمقی به مسائل کشوری، منطقه‌ای و جهانی دارند.

کتاب الزامات امنیتی نرم‌افزار، پایگاه داده و زیرساخت هوشمندی علم و فناوری نیز یکی از کتاب‌های این انتشارات است که می‌تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار پژوهشگران و متخصصان حوزه مسائل راهبردی قرار دهد.

خواندن کتاب الزامات امنیتی نرم‌افزار، پایگاه داده و زیرساخت هوشمندی علم و فناوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمامی پژوهشگران، متخصصان و علاقه‌مندان حوزه مسائل راهبردی و امنیت ملی و دفاع ملی

 بخشی از کتاب الزامات امنیتی نرم‌افزار، پایگاه داده و زیرساخت هوشمندی علم و فناوری

مفهوم امنیت در دنیای واقعی مفهومی حیاتی و کاملاً شناخته شده بوده و هست. با پیشرفت تمدن و شکلگیری جوامع، محدودۀ امنیت ابعاد بسیار گسترده تری یافت؛ اما با تحولات چشمگیر جهانی و افزایش حجم داده ها در دهه های اخیر، بسیاری از مناسبات و معادلات پیشین به ‌طور اساسی دستخوش تغییر شده است و عملاً زندگی فردی و اجتماعی بشر را دگرگون ساخته است. به باور بسیاری از صاحبنظران ورود به فضای مجازی حاصل از فناوری نوین اطلاعات و ارتباطات، دورۀ جدیدی از تمدن بشری را رقم زده و انقلاب عصر اطلاعات، شیوۀ اندیشه، تولید، مصرف و... را دگرگون ساخته است. از مهمترین الزامات این تحول بزرگ به وجود آمدن مفاهیم نوین امنیت مجازی یا امنیت در فضای سایبر می‌باشد. اگرچه امنیت مطلق، چه در فضای واقعی و چه در فضای مجازی دست نیافتنی است، ولی ایجاد سطحی از امنیت که به اندازۀ کافی و متناسب با نیازها و سرمایه گذاریهای انجام شده باشد تقریباً همیشه امکانپذیر است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان