دانلود و خرید کتاب روان‌شناسی جنگ ستارگان ترویس لانگلی ترجمه بابک نجفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روان‌شناسی جنگ ستارگان اثر ترویس لانگلی

کتاب روان‌شناسی جنگ ستارگان

انتشارات:نشر سیفتال
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب روان‌شناسی جنگ ستارگان

کتاب روان‌شناسی جنگ ستارگان اثر ترویس لانگلی به بررسی اثر روان‌شناسی کتاب‌های تخیلی و کمیک در جامعه و افراد علاقه‌مند به این دسته از کتاب‌ها می‌پردازد. بابک نجفی این کتاب را به فارسی ترجمه و نشر سیفتال آن را منتشر کرده است.


درباره کتاب روان‌شناسی جنگ ستارگان

کتاب روان‌شناسی جنگ ستارگان نخستین کتاب از مجموعه روان‌شناسی و فرهنگ عامه است. ترویس لانگلی در این کتاب می‌کوشد تا عناصر موجود در فرهنگ عامه‌ی معاصر ازجمله فیلم‌ها، کمیک‌ها و... را از دیدگاه روان‌شناسی مورد کند و کاو قرار دهد. کتاب‌های تخیلی و کمیکی همچون جنگ ستارگان در دنیا طرفداران خاص خود را دارند، طرفدارانی که به آن‌ها خره‌های کتاب گفته‌ می‌شود و اغلب نیز افرادی با مهارت‌های اجتماعی پایین هستند. در کتاب روان‌شناسی جنگ ستارگان به فرصتی که چنین کتاب‌هایی فراهم آورده تا این افراد (خره‌های کتاب) بتوانند دور یکدیگر جمع شده و فرصت ابراز وجود در جمع افراد هم‌فکر خود را پیدا کنند اشاره می‌شود. کتاب و فیلم جنگ ستارگان با دیگر کتاب‌های هم‌ژانر خود تفاوت دارد. تفاوت آن موجب گردهمایی‌هایی از طرفداران این فیلم شد که فعالیت‌های ادامه‌داری را انجام می‌دهند. همین امر بر اهمیت واکاوی چنین کتابی از منظر روان‌شناسی و علت میزان اقبال آن در بخش خاصی از جامعه می‌افزاید.

خواندن کتاب روان‌شناسی جنگ ستارگان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر شما جزو علاقه‌مندان به کتاب‌های تخیلی همچون جنگ ستارگان هستید خواندن کتاب روان‌شناسی جنگ ستارگان می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد و با علل درونی محبوبیت این کتاب آشنا شوید. اما اگر شما از جمله افرادی هستید که همواره از دیدن افراد خره کتاب و افراد علاقه‌مند به ژانر تخیلی و کمیک تعجب می‌کنید نیز حتما به شما خواندن کتاب روان‌شناسی جنگ ستارگان نوشته ترویس لانگلی را پیشنهاد می‌کنیم. خواندن این کتاب می‌تواند علل علاقه‌مندی بخش قابل توجهی از جامعه به این‌گونه کتاب‌ها و جذابیتشان را برای شما آشکار کند.

جملاتی از کتاب روان‌شناسی جنگ ستارگان

نیکی و پلیدی چه هستند؟ در فصل‌های مختلف این کتاب گفته می‌شود که انسان‌های خوب هم سرانجام مرتکب اعمال پلید شده‌اند، اما انسان خوب چگونه تعریف می‌شود؟ آیا ممکن است نه اعمال و کردار، بلکه خود انسان‌ها پلید باشند؟ تعریف نیکی و پلیدی تا حدودی در قلمروی فلسفه یا الاهیات قرار دارد و در حیطه‌ی علم تجربی نمی‌گنجد. با این حال روان‌شناس‌ها همواره در تلاش برای مطالعه‌ی آن بوده‌اند. با وجود این‌که از به‌کاربردن واژه‌ی «پلیدی» دوری می‌کنند، اما بسیاری از روان‌شناس‌ها نه تنها منشاء خوبی و بدی در رفتارهای انسان، بلکه ویژگی‌هایی شخصیتی را که به هم‌راه گرایش به نیکی‌وپلیدی بروز می‌کنند نیز مورد مطالعه قرار می‌دهند. هنگامی‌که شرایط طوری‌ست که تاریک‌ترین و پلیدترین جنبه‌های انسان را می‌طلبد، برخی افراد هم‌چنان تلاش می‌کنند تا درست‌کار باشند. با این حال، افرادی نیز وجود دارند که از ستم‌کاری و ویران‌گری در هر موقعیتی لذت می‌برند. چرا این گونه است؟ «برای خواندن جملات بیشتری از کتاب روان‌شناسی جنگ ستارگان، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.»

نظرات کاربران

ابوالفضل زنجانی
۱۴۰۳/۰۱/۱۵

علاقه مندان به جنگ ستارگان حتما مطالعه کنند‌.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۶۶۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان