دانلود و خرید کتاب موفقیت اقتصادی در کره جنوبی میونگ اوک کیم ترجمه محمد سردارنیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موفقیت اقتصادی در کره جنوبی اثر میونگ اوک کیم

کتاب موفقیت اقتصادی در کره جنوبی

معرفی کتاب موفقیت اقتصادی در کره جنوبی

میونگ اوک‌کیم و سام جافی در کتاب تحول اقتصادی در کره جنوبی نگاهی به فرایند رشد و توسعه‌ی اقتصادی در این کشور، ورود به فاز دوم توسعه اقتصادی و تاثیر تاریخ بر این دوره داشته‌اند. محمد سردارنیا کتاب تحول اقتصادی در کره جنوبی را به فارسی ترجمه و توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.


درباره کتاب تحول اقتصادی در کره جنوبی

مولفین کتاب تحول اقتصادی در کره جنوبی معتقدند که امروز گام دوم توسعه اقتصادی (یعنی اقتصاد مبتنی بر تکنولوژی، توسعه صنایع جدید همچون نرم‌افزارها، سرگرمی و تولید لوازم ارتباطی) در کره جنوبی آغاز شده است، اما از آنجاییکه در گام دوم اقتصادی نیز همچنان پیوندهای تاریخی با گذشته حفظ شده، همچنان فضای جامعه تفاوت قابل توجهی با دوران گام اول توسعه اقتصادی ندارد. تاریخ یکی از عوامل مهمی تاثیرگذار بر فضای سیاسی و اقتصادی کره جنوبی و بخشی از زمان حال این کشور به‌شمار می‌رود، بنابراین میونگ اوک‌کیم و سام جافی بخشی از کتاب تحول اقتصادی در کره جنوبی را به تاریخ این کشور و نحوه‌ی تأثیر آن بر آینده کشور کره، اختصاص داده‌اند. در ادامه این کتاب میونگ اوک‌کیم و سام جافی به موضوع اقتصاد و تجارت پرداخته‌ و بحران اقتصادی سال‌های ۹۸-۱۹۹۷ را عمیقا مورد بررسی قرار داده‌اند. همچنین در بخشی از کتاب تحول اقتصادی در کره جنوبی به فضای کلی حاکم بر جامعه‌ی نوین کره ازجمله علاقه‌ی مردم به انجام بازی گُلف، نحوه‌ی کارکردن برای شرکت‌های کره‌ای و چگونگی تأثیر فلسفه‌ی کنفسیوس بر فرهنگ کل کشور نگاهی شده است.

خواندن کتاب تحول اقتصادی در کره جنوبی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

با خواندن کتاب تحول اقتصادی در کره جنوبی اطلاعات بسیار ارزشمندی نسبت به روند گذر از اقتصادی درگیر و دار بحران تا تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای دنیا کسب خواهید کرد. خواندن این کتاب را به تمام دانشجویان و اساتید اقتصاد و همچنین کسانی که علاقه‌مند به مطالعه در این حوزه هستند پیشنهاد می‌کنیم. با خواندن تحول اقتصادی در کره جنوبی اطلاعات جالبی از تاثیر تاریخ و سیاست بر اقتصاد کسب خواهید کرد.

جملاتی از کتاب تحول اقتصادی در کره جنوبی

در روز بیست‌ودوم ماه ژانویه‌ی سال ۲۰۰۹، رئیس اتاق بازرگانی کره که بیش از یک میلیون عضو دارد، در کنار رئیس اتحادیه‌ی کارفرمایان آن کشور که هزاران شرکت عضو آن هستند قرار گرفته بود تا مشترکا درخواست کنند نشستی اضطراری جهت یافتن راه‌هایی برای مقابله با بحران جهانی اقتصاد برگزار شود. این دو نفر در بیانیه‌ی مشترکی اعلام کردند: در این لحظه ما حتی انتظار مواجهه با وقایعی به‌مراتب بدتر از بحران سال ۱۹۹۷ را داشته و انتظار مردم این است تا اقداماتی به عمل آید تا زمینه‌های ادامه‌ی فعالیت شرکت‌ها و ثبات شغلی برای آنان را فراهم کنیم. ایجاد فرصت‌های شغلی و برخورداری از شبکه‌ی امنیت اجتماعی قوی برای بیکاران و یا افراد آسیب‌پذیر جامعه، تنها از طریق همکاری نزدیک تمامی سازمان‌های اجتماعی امکان‌پذیر خواهد بود. «برای خواندن جملات بیشتری از کتاب تحول اقتصادی در کره جنوبی، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.»

مدیریت تغییر
دانشکده کسب و کار هاروارد
دولت کارآفرین
ماریانا مازوکاتو
دیپلماسی اقتصادی
سیدجلال دهقانی فیروزآبادی
مالزی؛ مردی سرکش در زمانه‌‌ی آشوب
جواد قربانی آتانی
آینده‌پژوهی و تجزیه و تحلیل سناریو
محسن رستمی
۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۶
جیمز اسکینر
ژئوپلیتیک خلیج چابهار و تحولات اقیانوس هند
حسن سعادت
موفقیت کسب و کارهای کوچک
جی. ال. هافمن
ثروت عمومی شهرها
داگ دتر
چین؛ مرد کوچک با گام‌های بزرگ (پیشگامان نوسازی آسیا ۴)
دیوید اس. جی گودمن
الفبای مذاکره: راهبردهای برد-برد به زبان ساده و کاربردی
چارلز پی.لیکسون
مجله کسب‌و‌کار هاروارد _ نوامبر دسامبر ۲۰۱۸
دانشکده کسب و کار هاروارد
دیروز و امروز یک ملت: واکاوی تحولات ترکیه از ۱۹۸۹ تا امروز
کرم اکتم
اقتصاد کلان برای رشته های مدیریت و حسابداری
تیمور رحمانی
جهان در ۲۰۵۰
لارنس اسمیت
بیماری هلندی در اقتصاد ایران
رضا منوچهری
ایران و راه ابریشم نوین
آرش رئیسی نژاد
جزایر ایرانی خلیج‌فارس
مسعود کوهستانی‌نژاد
مذاکره به زبان آدمیزاد
مایکل سی. دونالدسون

نظرات کاربران

_3ar1_
۱۴۰۰/۰۳/۱۳

کتاب خوبیه و اطلاعات جالبی در اختیار خواننده میذاره و از نظر محتوایی این کتاب رو پیشنهاد میکنم اما اگر شما هم مثل من نسبت به نوع نوشتن و تلفظ دقیق اسامی (شهرها، ملل، افراد و اشیا) حساس هستید این

- بیشتر
Sogand
۱۴۰۲/۰۸/۰۵

نمیدونم کتاب خوبیه یا نه اما داستان های کوتاه نویسنده کو مون یونگ هم بیارید. داستان پسری که با کابوس تغذیه میکرد و داستان سگ خوشحال و داستان بچه زامبی هم بیارید.

رطب
۱۴۰۱/۰۱/۱۱

اصل کتاب در سال ۲۰۰۹ نوشته شده و با دیدی جامعه شناسی پیشینه اقتصاد کره جنوبی رو بیان کرده و ایده هایی که در شرایط موجود بکار گرفته شده اما بصورت فنی به این موضوع در اقتصاد کره نپرداخته لذا

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
بنگاه‌هایی که در صنایع پرریسک وارد می‌شدند، متقابلاً پروانه صنعتی سرمایه‌گذاری در بخش‌های پرسودتر اعطا می‌کرد،
کاربر ۴۱۶۱۷۳۴

حجم

۷۵۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

حجم

۷۵۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

قیمت:
۱۳۹,۱۰۰
تومان