دانلود و خرید کتاب ترس؛ ترامپ در کاخ سفید باب وودوارد ترجمه کیوان سپهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ترس؛ ترامپ در کاخ سفید اثر باب وودوارد

کتاب ترس؛ ترامپ در کاخ سفید

معرفی کتاب ترس؛ ترامپ در کاخ سفید

باب وودوارد که تاکنون دربارهٔ هشت رئیس‌جمهور آمریکا از نیکسون تا اوباما گزارش‌هایی تحقیقی و مستند ارائه کرده است، این بار به تشریح جزئیات بی‌سابقه‌ای از زندگی پرتنش دونالد ترامپ در داخل کاخ سفید و نحوهٔ اداره سیاست‌های خارجی و داخلی کشورش می‌پردازد. ترس» مستندترین روایت از نخستین سال رئیس‌جمهوری را به تصویر می‌کشد که هم‌اینک بر مسند قدرت نشسته است. کانون ماجرا، مباحثات آتشین و نحوهٔ تصمیم‌گیری در دفتر رئیس‌جمهور، اتاق عملیات کاخ سفید، ایرفورس وان و محل اقامت وی است. وودوارد با استفاده از صدها ساعت مصاحبه با منابع دست‌اول، صورت‌جلسهٔ ملاقات، خاطرات روزانه و اسناد و مدارک این کتاب را نوشته است. جزئیات با دقت تمام و به‌صورت روزمره به ثبت رسیده‌اند. «ترس» به توصیف موضوعات کلیدی سیاست خارجی مانند کره شمالی، افغانستان، ایران، خاورمیانه، ناتو، چین و روسیه می‌پردازد. همچنین با تعمق، چالش‌های سیاست داخلی ترامپ مانند تجارت، تعرفه‌ها، مهاجرت، قانون مالیات‌ها، توافق پاریس و خشونت نژادی در شارلوتزویل در سال ۲۰۱۷ را تشریح می‌کند. ترس» مطالبی تکان‌دهنده از مشروح مذاکرات بین وکلای ترامپ و رابرت مولر، بازرس ویژهٔ تحقیقات دربارهٔ روسیه را بیان کرده و برای نخستین بار جزئیات این مذاکرات را فاش می‌کند. وودوارد می‌نویسد: «کودتایی در دولت در جریان است. فروپاشی روانی قوهٔ مجریهٔ قوی‌ترین کشور دنیا.»
نبرد سایه‌‌ها؛ ایران در آیینه‌ی خاطرات
هیلاری رودهام کلینتون
بدون هراس
وندی شرمن
تاریخ شفاهی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران
محمدحسن روزی‌طلب
کار کار انگلیسی‌هاست
جک استراو
ایران گیت؛ ماجرای مک فارلین
عباس شادلو
روایت رهبری
سید یاسر جبرائیلی
جغرافیای سیاسی رژیم صهیونیستی
سهیل کثیری‌نژاد
وهابیت؛ اندیشه‌ها، کنش‌ها و پیامدها
شعیب یاری
عربستان، آل سعود، وهابیت و نفت
علی رشیدی
در لباس مرجعیت (مجموعه آنچه گذشت جلد دوم)
سیدمحمدحسین آل صاحب فصول
هزارتوی سعودی (روایتی از جامعه و حکومت عربستان سعودی)
کارن‌الیوت هاوس
نقش بهائیت در فتنه ۸۸: مجموعه اعترافات فتنه هشتاد و هشت (جلد اول)
سلمان علوی نیک
عربستان
سیدحمزه صفوی
خانه‌ دایی یوسف: وقایعی تکان دهنده از مهاجرت فدائیان اکثریت به شوروی
اتابک فتح‌اللّه‌زاده
برای تاریخ می‌گویم: خاطرات محسن رفیق‌دوست
سعید علامیان
اخوان المسلمین سوریه و آینده تحولات این کشور
فرزان شهیدی
زیر پوست جنگ
وحید خضاب

نظرات کاربران

کیوان سپهری
۱۳۹۷/۱۰/۰۸

بنده افتخار ترجمه این کتاب را داشتم و مطالعه آن را به همه د وستان علاقمند به روزنامه نگاری تحقیقاتی پیشنها د میکنم .با تشکر از انتشارات نحل به خاطر انتشار این کتاب

زهرا
۱۳۹۹/۰۸/۱۸

امکانش هست در طاقچه ی بی نهایت قرار بگیره؟

پوریا فاضل
۱۳۹۹/۰۹/۰۶

کتاب خوبیه، برای روانشناسی رفتاری کاخ سفیدی ها

HadisRamezani
۱۳۹۹/۰۸/۱۷

خیلی خوب است

Amir
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

کتاب بدی نیست و واسه علاقه مند های به سیاست میتونه جذاب باشه من بعد از خوندن مقداری از کتاب خسته شدم، البته با همون حالت تا آخر خوندم :)

حمید
۱۳۹۹/۰۸/۲۱

به نظر کتاب بدی نبود ولیکن در برخی از مواقع خط و ربط داستان از دست خارج میشد ولیکن در کل دید تازه از احزاب موجود در امریکا به انسان میداد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
ترامپ به آن‌ها یادآوری کرد: «من تاجر هستم. نه یک سیاستمدار باتجربه که به‌تدریج در پلکان سیاست ترقی می‌کند.»
کامکار
جارد کوشنر، داماد ترامپ صحبت‌های ترامپ را جدی گرفت. جارد ۳۶ ساله از مشاوران ارشد کاخ سفید و بسیار جاه‌طلب است. او از سال ۲۰۰۹ با ایوانکا دختر ترامپ ازدواج کرده است. چون او نزدیک‌تر از همه به ترامپ می‌نشست؛ از گفته‌های ترامپ یادداشت برمی‌داشت و به‌دقت آن‌ها را ثبت می‌کرد.
کامکار
در یک جلسهٔ رسمی، مخالفان پیمان «کوروس» دلایل مخالفت خود را عنوان کردند. تا به امروز آمریکا هرگز از یک پیمان تجارت آزاد کناره‌گیری نکرده بود.
کامکار
وقتی معلوم شد که بن‌سلمان به آن‌ها نزدیک شده‌است کوشنر او را به کاخ سفید دعوت کرد و بن سلمان، چهاردهم مارس در ضیافت نهار ترامپ شرکت کرد. پنس، پریبوس، بنن، مک مستر و کوشنر هم حضور داشتند. این کار ناقض پروتکل‌های وزارت خارجه و سیا بود. قرار نبود برای یک معاون ولیعهد که سمت متوسطی در دولت عربستان داشت ضیافت نهار برگزار شود.
م فتوحی
«قدرت واقعی – من حتی نمی‌خواهم از این کلمه استفاده کنم – در ترس است.» دونالد جی ترامپ کاندیدای ریاست جمهوری در مصاحبه با باب وودوارد و رابرت کاستا در ۳۱ مارس ۲۰۱۶. هتل بین‌المللی ترامپ، واشنگتن دی سی.
Alphaman
«ترس» مطالبی تکان‌دهنده از مشروح مذاکرات بین وکلای ترامپ و رابرت مولر، بازرس ویژهٔ تحقیقات دربارهٔ روسیه را بیان کرده و برای نخستین بار جزئیات این مذاکرات را فاش می‌کند. نشان می‌دهد چگونه مقامات ارشد دولت همگام با یکدیگر، نامه‌ها را از روی میز رئیس‌جمهور می‌دزدند تا اطلاعاتی حساس به مخاطره نیفتند. وودوارد می‌نویسد: «کودتایی در دولت در جریان است. فروپاشی روانی قوهٔ مجریهٔ قوی‌ترین کشور دنیا.»
Alphaman
برای نخستین بار جزئیات این مذاکرات را فاش می‌کند. نشان می‌دهد چگونه مقامات ارشد دولت همگام با یکدیگر، نامه‌ها را از روی میز رئیس‌جمهور می‌دزدند تا اطلاعاتی حساس به مخاطره نیفتند. وودوارد می‌نویسد: «کودتایی در دولت در جریان است. فروپاشی روانی قوهٔ مجریهٔ قوی‌ترین کشور دنیا.»
Alphaman

حجم

۳۵۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۱۰ صفحه

حجم

۳۵۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۱۰ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان