دانلود رایگان کتاب تلفن های همراه هوشمند علی محمد رجبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تلفن های همراه هوشمند

کتاب تلفن های همراه هوشمند نوشتهٔ علی محمد رجبی و مهرداد جعفری بجد و حامد محمدی سپاسی است. انتشارات پشتیبان این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی دانستنی‌های سایبری است.

درباره کتاب تلفن های همراه هوشمند

کتاب تلفن های همراه هوشمند دومین جلد از مجموعه محتوای پیشگیرانه در حوزهٔ فضای مجازی است که به همت مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا تهیه شده و مطالب آن متناسب با موضوع در قالب عکس نوشته و توضیحات تکمیلی جمع آوری شده است. این امر به خوانندگان کمک می‌کند تا بتوانند سریع و در قالب متن‌های کوتاه با هشدار و راهکار پیشگیری از آن، که ناشی از تجربیات کارشناسان پلیس فتا است، آشنا شوند.

خواندن کتاب تلفن های همراه هوشمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران سواد رسانه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تلفن های همراه هوشمند

«برای جلوگیری از سوءاستفاده برنامه‌ها از اطلاعات گوشی شما باید به کارایی‌های برنامه نگاه کنید. مثلاً برای برنامه نقشه گوگل، داشتن مجوز استفاده از موقعیت جغرافیایی، عجیب نیست. زیرا کاربرد برنامه به گونه‌ای است که بدون این مجوز نمی‌تواند به درستی کار کند. اما اگر به طور مثال یک برنامه مدیریت فایل همین مجوز را بخواهد باید به آن مشکوک شوید.

در حقیقت، مجوزها رابطه مستقیمی با کاربرد برنامه داشته و در صورتی که برنامه نیازمند دسترسی‌های نامرتبط با کاربرد خود باشد، ممکن است با یک بدافزار مواجه باشید و یا سازنده بدون توجه به نیازهای برنامه، دسترسی‌ها را انتخاب کرده است».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۳ صفحه

حجم

۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۳ صفحه

قیمت:
رایگان