دانلود و خرید کتاب کار آهسته کال نیوپورت ترجمه حسین حدادی نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کار آهسته اثر کال نیوپورت

کتاب کار آهسته

معرفی کتاب کار آهسته

کتاب کار آهسته نوشتهٔ کال نیوپورت و ترجمهٔ حسین حدادی نیا و سمیه حدادی نیا است. نشر نوین این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی درمورد به سرانجام رساندن کارها بدون فرسودگی.

درباره کتاب کار آهسته

کتاب کار آهسته درمورد به سرانجام رساندن کارها بدون فرسودگی سخن گفته است. این کتاب راهنما از خرد دانش‌ورزان سنتی بهره‌ برده تا شیوه‌های شغلی مدرن ما را متحول کند. نویسنده در این کتاب ساختار استاندارد بهره‌وری را برای حذف نقص‌های ذاتی آن می‌شکند و توصیه‌هایی عملی برای پذیرش رویکردی آهسته‌تر و انسانی‌تر ارائه می‌دهد. کتاب «کار آهسته» را می‌توان نقشۀ راهی برای رهایی از بار اضافی و رسیدن به رویکردی جاودانه‌تر برای دستاوردهای معنادار در نظر گرفت؛ کتابی که می‌گوید دنیای کار در آستانۀ انقلابی جدید است و کار آهسته همان چیزی است که ما به آن نیاز داریم. کال نیوپورت در کتاب حاضر با بررسی داستان‌ها و عادت‌های دانشمندان، فیلسوفان، هنرمندان و دانشمندان باستانی و جدید که به این روش کار می‌کردند، نشان داده است که رویکرد بهره‌وری آهسته چقدر می‌تواند برای تولید مجموعه‌ای از کار معنادار باشد.

خواندن کتاب کار آهسته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد کار بدون فرسودگی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کال نیوپورت

کال نیوپورت، نویسندهٔ کتاب «کار عمیق» و مهندس کامپیوتر، در ۲۳ جون ۱۹۸۲ متولد شد. او نویسندهٔ چندین کتاب در حوزهٔ خودیاری بوده است. کتاب‌های او در زمینهٔ موفقیت در دانشگاه و موفقیت در زمینه‌های کاری است. او دربارهٔ چیزهای جالبی مثل تکنولوژی‌های دیجیتال و فرهنگ‌ها تحقیقات بسیاری کرده است. «کار آهسته»، «مینیمالیسم دیجیتال» و «آنقدر عالی و فوق‌العاده باش تا نتوانند تو را نادیده بگیرند» از دیگر کتاب‌های او است. نیوپورت سخنرانی‌های جالبی درمورد تکنولوژی، دنیای دیجیتال و افزایش بهره‌وری در دنیای امروز دارد. او با دست‌ودلبازی نتایج تحقیقات و تجربیاتش را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. در کتاب‌هایش سعی کرده تا درمورد موضوعاتی صحبت کند که به زندگی شخصی و حرفه‌ای خوانندگانش کمک کند. او که خط‌به‌خط گفته‌هایش را با تحقیقات محکم‌کاری می‌کند تا خوانندگانش را گمراه نکند؛ بنابراین عجیب نیست که کتاب‌هایش در مدت‌زمان کوتاهی قاره به قاره سفر کرده‌اند و حداقل به ۳۵ زبان ترجمه شده‌اند. کتاب‌های او در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، نیویورکر، واشنگتن پست و اکونومیست قرار داشته‌اند.

بخشی از کتاب کار آهسته

«این دقیقاً همان شرایطی است که در رستاخیز زوم ایجاد شد. برای درک دلیل این واقعه، بیایید به آنچه زندگی دانش‌ورزانی مانند جاناتان فراستیک را در دوران همه‌گیری تغییر داده بود نگاه دقیق‌تری داشته باشیم. این بیماری بخش‌های مختلف اقتصادی را به شیوه‌های مختلفی تحت تأثیر قرار داد. در محیط دانش‌بنیان، این تغییرات به شکل دورکاری و ایجاد جریانی از وظایف جدیدی نمایان شدند که به نظر می‌رسید برای انجام شدن کارها خارج از اداره لازم‌اند. به یاد می‌آورم که خودم به عنوان استاد کالج، در اولین بهار همه‌گیری چقدر تلاش کردم تا بتوانم محتوای درسی کلاس‌هایم را به صورت آنلاین به دانشجویان منتقل کنم. یک تبلت ارزان‌قیمت و یک قلم الکترونیک خریدم تا بتوانم روی یک تختهٔ سفید مجازی در فضای زوم تدریس کنم. اما خروجی تعریفی نداشت. در نهایت، محصولات گران‌قیمت اپل با قلم الکترونیکی را امتحان کردم تا چیز مفیدی پیدا کنم. به علاوه، مجبور شدم دوره‌های نرم‌افزارهای مختلف را بگذرانم تا بتوانم تکالیف دانشجویان را به صورت الکترونیکی به آن‌ها ارائه کنم. در کل، این وظایف در دوران قرنطینه توان‌فرسا نبودند، اما خیلی غیرمنتظره ایجاد شده بودند و می‌بایست فوری حل می‌شدند. بسیاری از دانش‌ورزان مسائل مشابهی داشتند. همه‌گیری برای آن‌ها کار جدیدی تعریف نکرده بود، اما به نظر می‌رسید سربار زمانی را به‌شدت افزایش داده است.

دورکاری تعامل و همکاری را هم سخت‌تر کرد و باعث افزایش سربار زمانی لازم و کاهش بهره‌وری شد. اگر ما در یک ساختمان کار کنیم و من در مورد پروژه از شما سؤالی داشته باشم، می‌توانم وقتی به دفترتان آمدید، نزد شما بیایم و در یک صحبت چند دقیقه‌ای مشکل خود را حل کنم. اما در شرایط دورکاری مجبوریم جلسه‌ای دست‌کم نیم‌ساعته برایش تعیین کنیم. من در سال ۲۰۲۰، مقاله‌ای دربارهٔ مشکلات دورکاری نوشتم: «وقتی دورکاری می‌کنیم، سازمان‌دهی قرارهای کوتاه سخت‌تر خواهد شد و به این ترتیب، تصمیم‌گیری‌ها بیشتر طول خواهند کشید.»

دورکاری سربار زمانی و هزینهٔ چندانی برای من نداشت. مثلاً لازم بود برای تماس ویدئویی تکنولوژی جدید را یاد بگیرم، ولی لازم نبود محتوای درسی را دوباره طراحی کنم. بااین‌حال، همین افزایش می‌توانست بعضی افراد مثل جاناتان را از نقطهٔ بحرانی عبور داده و در باتلاق سربار زمانی فرو بَرَد که از بدترین ویژگی‌های رستاخیز زوم است. این مشاهدات نه تنها جزئیاتی دربارهٔ مشاغل در دورهٔ همه‌گیری را روشن می‌کنند، بلکه دربارهٔ دوران پیش از آن هم اطلاعاتی به ما می‌دهند. پیش از شروع دورکاری در بهار ۲۰۲۰، بسیاری از دانش‌ورزان به نقطهٔ بحرانی نزدیک بودند و کم‌وبیش با بالاترین میزان سربار زمانی به کار خود ادامه می‌دادند. تنها یک فشار غیرمنتظرهٔ جدید می‌توانست ثبات زندگی حرفه‌ای آن‌ها را به هم بزند. وقتی شرایط خاص دورهٔ همه‌گیری فروکش کرد و ما از رستاخیز زوم جان سالم به در بردیم، بسیاری از ما به همان نقطهٔ بحرانی قبلی در کار برگشتیم. در آن شرایط، به‌سختی به همهٔ کارها می‌رسیدیم و یک خواستهٔ جدید یا نیاز ضروری در کار می‌توانست باعث ازهم‌گسیختگی‌مان شود.»

معرفی نویسنده
عکس کال نیوپورت
کال نیوپورت

کال نیوپورت یک استاد جوان در دانشگاه «جورج‌تاون» آمریکا است که درباره‌ی چیزهای جالبی مثل تکنولوژی‌های دیجیتال و فرهنگ‌ها تحقیقات زیادی کرده. حتی اگر نیوپورت را نشناسیم، حتما با کتاب‌های پرفروش، محبوب و جدیدش چشم در چشم شده‌ایم. هر چه باشد کال نویسنده‌ی کتاب‌های کار عمیق، مینیمالیسم دیجیتال و آنقدر عالی و فوق‌العاده باش تا نتوانند تو را نادیده بگیرند است!

نظرات کاربران

کاربر 7449006
۱۴۰۳/۰۳/۱۱

اسم اصلی این کتاب کار عمیق هست . من به شما خرید از نشریات دیگر رو توصیه میکنم .

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
کارفرمایان برای افزایش بازدهی نیروی کار، مدام انتظاراتشان را از کارکنان بالاتر می‌برند؛ نه، دلیل این خستگی در واقع فرهنگی درونی‌شده است که می‌گوید مشغله داشتن ارزشمند است؛ این فرهنگ از اینفلوئنسرهای آنلاینِ بهره‌وری نشئت گرفته است و دارد ما را از پا درمی‌آورد؛ شاید هم این وضعیت آغاز فروپاشی اجتناب‌ناپذیرِ "آخرین مرحلهٔ سرمایه‌داری" است.
saeedeh
آنچه اهمیت دارد این است که به کجا می‌رسید، نه اینکه با چه سرعتی به آنجا رسیدید یا در طول مسیر چند نفر را با مشغله‌های دیوانه‌وار خود تحت تأثیر قرار دادید.
Anahid
هیچ کاری نکن از سلست هدلی، اصلاً نمی‌تونم از آنه هلن پترسن، تنبلی وجود ندارد از دِوان پرایس و چهار هزار هفته از اولیور برکمن
Hamide
آنچه اهمیت دارد این است که به کجا می‌رسید، نه اینکه با چه سرعتی به آنجا رسیدید یا در طول مسیر چند نفر را با مشغله‌های دیوانه‌وار خود تحت تأثیر قرار دادید.
Anahid
رویکردی آهسته‌تر به کار نه تنها شدنی است، بلکه احتمالاً بر شبه‌بهره‌وری برتری دارد. مک‌فی یادآوری می‌کند که اگر شما طی ۳۶۵ روز قطره‌هایی ناچیز از تلاش معنادار خود را جمع‌آوری کنید، سال خود را با سطلی کاملاً پر آب به پایان خواهید رساند.
Anahid
جان مک‌فی در پایان یک مصاحبهٔ مفصل با پاریس ریویو در سال ۲۰۱۰، از این ایده شگفت‌زده شد که ممکن است کسی او را فردی بسیار سخت‌کوش بداند: خیلی عجیب است که کسی به من بگوید "تو نویسندهٔ پرکاری هستی". این شبیه تفاوت زمان‌ها در مقیاس زمین‌شناسی و مقیاس انسانی است. ممکن است من در یک مقیاس مشخص پرکار باشم، اما یک روز کامل می‌نشینم و فکر می‌کنم که چه زمانی می‌توانم شروع کنم. نکتهٔ کلیدی این است که من شش روز هفته، هر روز به قدر چند جرعه آب در یک سطل می‌ریزم. پس از ۳۶۵ روز، آب سطل به میزان خوبی می‌رسد.
Anahid
«چیزی را که نتوانی اندازه بگیری، نمی‌توانی مدیریتش کنی.»
Peyvand

حجم

۲۲۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲۲۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۷۹,۰۰۰
۴۷,۴۰۰
۴۰%
تومان