دانلود و خرید کتاب مفاهیم اسلامی در بازاریابی نسرین راضی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مفاهیم اسلامی در بازاریابی

کتاب مفاهیم اسلامی در بازاریابی نوشتهٔ نسرین راضی و ناصر صنوبر و محمدعلی متفکر آزاد است. انتشارات نور علم این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب مفاهیم اسلامی در بازاریابی

کتاب مفاهیم اسلامی در بازاریابی به بررسی و مقایسه تطبیقی اولویت‌های تصمیمات در نظام‌های سرمایه‌داری و اسلام می‌پردازد و سپس هر کدام از آن‌ها را معرفی کرده و محورهایی برای تأمل و تفکر مبتنی بر روش‌شناسی فراروی خوانندگان قرار می‌دهد. کتاب در هشت فصل تهیه شده است و سعی شده کلیه مطالب به صورت ارجاع مستقیم مستند شود.

خواندن کتاب مفاهیم اسلامی در بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران اقتصاد اسلامی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مفاهیم اسلامی در بازاریابی

«یکی از چالش‌های کسب‌ و کار در کشورهای اسلامی این ‌است‌ که مسلمانان یک‌سری ارزش‌ها و اعتقادات متفاوتی دارند که رفتار آن‌ها در موقعیت‌های کسب‌ و کار و خارج از آن را هدایت می‌کند. این ارزش‌ها اخیراً مورد توجه بازاریاب‌های جهانی قرار گرفته است. به‌دلیل فرصت‌های موجود در این بازار بسیاری از شرکت‌های جهانی غیرمسلمان مانند نستله، مک‌دونالد و تسکو در فعالیت‌های اسلامی سرمایه‌گذاری می‌کنند. اخلاقیات و ارزش‌ها در بازاریابی به‌عنوان یکی از کارکردهای مهم سازمان نیز مورد توجه محققین و اندیشمندان این حوزه بوده است.

با نگاهی به متون مورد تدریس در حوزه اقتصاد، بازرگانی و بازاریابی نشان می‌دهد این منابع آکنده از آموزه‌های غربی بوده، یا ترجمه کامل منابع آن‌هاست و یا تحت پارادایم و اعتقادات نویسندگان غربی تهیه و تدوین شده است. تصمیم‌گیری‌های مربوط به آمیخته بازاریابی شامل انتخاب ویژگی‌های محصول، قیمت‌گذاری کالا و خدمات، عملیات ترویج و پیش‌برد فروش و بازارگذاری محصول هسته اصلی علم بازاریابی را تشکیل می‌‌دهد که هم‌اکنون تحت تعالیم صاحب‌نظران برجسته‌ای هم‌چون فیلیپ کاتلر تدریس می‌شود و متأسفانه در اغلب موارد در عمل نیز سرلوحه اقدامات مدیران بنگاه‌های اقتصادی قرار می‌گیرد. هدف اصلی در این پارادایم کسب حداکثر سود و سهم بازار از طریق جلب رضایت مشتری است که به اعتراف خود صاحب‌نظران غربی تحت‌تأثیر ارزش‌های اخلاقی کاپیتالیستی بسط می‌یابد».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان