دانلود و خرید کتاب آمال ایرانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آمال ایرانیان اثر کاوه بیات

کتاب آمال ایرانیان

معرفی کتاب آمال ایرانیان

کتاب آمال ایرانیان نوشتهٔ کاوه بیات و رضا آذری شهرضایی است. انتشارات شیرازه کتاب ما این کتاب را منتشر کرده است. این کتاب از مجموعهٔ «تاریخ معاصر ایران» این انتشارات است.

درباره کتاب آمال ایرانیان

کاوه بیات و رضا آذری شهرضایی در کتاب آمال ایرانیان مجموعه‌‏ای از اسناد و مدارک، رسائل و مقالات جراید در فاصلهٔ مراحل پایانی جنگ اول جهانی تا زمان اندکی پس از آن را جمع‌آوری کرده‌اند. این دوران از زمان کنفرانس صلح پاریس تا زمان قرارداد ۱۹۱۹ (میان ایران و انگلیس) را شامل می‌شود. این اثر اولین‌بار در سال ۱۳۹۹ به چاپ رسیده و شامل چهار بخش است که عنوان آن‌ها عبارت است از «کنفرانس صلح پاریس»، «قرارداد ۱۹۱۹ ایران و انگلیس»، «سندهای پراکنده» و «رساله‌های فرانسوی و انگلیسی».

خواندن کتاب آمال ایرانیان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران تاریخ معاصر ایران پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کاوه بیات

کاوه بیات متولد ۱۳۳۳ در تهران، تاریخ‌نگار، پژوهشگر ایرانی و نوهٔ دختری «صولت‌الدوله قشقایی» است. بیات مقالاتی در فصلنامهٔ «گفت‌وگو»، ماهنامهٔ «جهان کتاب» و ماهنامهٔ «اندیشهٔ پویا» نگاشته است. او دبیر مجموعه‌های «تاریخ معاصر ایران» و «آسیای میانه و قفقاز» در شرکت نشر و پژوهش شیرازه (انتشارات شیرازه کتاب ما) است. «سقوط فرقهٔ دموکرات آذربایجان»، «کردها و فرقهٔ دموکرات آذربایجان»، «آمال ایرانیان» و «آذربایجان در موج‌خیز تاریخ» از جمله آثار این نویسنده هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۲۷ صفحه

حجم

۱۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۲۷ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان