دانلود و خرید کتاب امام علی (ع) در آینه معراج علیرضا زکی زاده رنانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امام علی (ع) در آینه معراج اثر علیرضا زکی زاده رنانی

کتاب امام علی (ع) در آینه معراج

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب امام علی (ع) در آینه معراج

کتاب الکترونیکی امام علی (ع) در آینه معراج نوشتۀ علیرضا زکی زاده رنانی است و انتشارات زائر آستانه مقدسه آن را منتشر کرده است. کتاب امام علی (ع) در آینه معراج، به بررسی این شخصیت بزرگ عالم اسلام پرداخته است.

درباره کتاب امام علی (ع) در آینه معراج

این کتاب به تشریح موضوعاتی همچون «خداوند با صدای علی حرف می زد»، «حضرت علی امیرمؤمنان است»، «سؤال تمام ملائکه در مورد علی علیه السلام»، «طینت واحد و مقام دوستان حضرت علی»، «نوشته روی درب بهشت»، «علی اصل درخت طوبی» و «صدایی از بالای صدرةالمنتهی» پرداخته است.

«ملائکه و نگاه به حضرت علی علیه السلام»، «حضرت علی و نامه اعمال»، «ولایت علی و بعثت پیامبر اکرم»، «ولایت علی و بعثت پیامبران»، «کوثر جایگاه علی»، «حب حضرت علی مانع خلق آتش»، «چهارده نور مقدس و بحث امامت» و «نوشته طرف راست عرش الهی» از دیگر موضوعات مطرح شده در این کتاب است.

در بخش دیگری از کتاب نیز موضوعاتی همچون «ثواب تشریح برای شیعه حضرت علی»، «حضرت علی وارث علم پیامبر»، «علی پیشوای متقین و رهبر سفیدرویان»، «انکار فضایل علی کفر به خداست»، «علی بهترین برادر پیامبر»، «حضرت علی عَلم هدایت»، «غدیر خم و معراج» و «علی وارث پیراهن شب معراج» مورد بررسی قرار گرفته است.

خواندن کتاب امام علی (ع) در آینه معراج را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به شخصیت امیرالمومنین مناسب است.

بخشی از کتاب امام علی (ع) در آینه معراج

«صدایی کز پس آن پرده بشنود

بعینه چون صدای مرتضی بود

تعالی الله از این قدر و از این جاه

که گوید از زبانش حرف الله

عبدالله بن عمر می‌گوید به پیامبر اکرم عرض کردم: یا رسول الله! خداوند در شب معراج به چه لغتی و زبانی با شما حرف زد؟ پیامبر فرمودند: خداوند مرا با صدای علی مخاطب قرار می‌داد، پس خداوند خود مرا الهام کرد که پرسیدم: پروردگارا! من با تو حرف می‌زنم یا با علی؟!

در اینجا خداوند متعال فرمود: ای احمد! من با هیچ چیزی قیاس نشوم و با چیزهای شبیه اشیاء وصف نمی‌شوم.

تو را از نور خودم خلق کردم و علی را از نور تو، و می‌دانم که تو چقدر علی را دوست می‌داری و محبوب قلبت می‌باشد پس با صدای علی با تو حرف زدم تا قلبت آرامش پیدا کند...»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

حجم

۳۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان