دانلود و خرید کتاب کتاب طلایی مدیران تازه کار موری استتنر ترجمه آرزو خسروپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کتاب طلایی مدیران تازه کار

کتاب کتاب طلایی مدیران تازه‌کار نوشتۀ موری استتنر با ترجمۀ آرزو خسروپور و هادی خسروپور در انتشارات طاهریان به چاپ رسیده است. این کتاب، ۲۴ درس برای موفقیت در مسیر مدیریت را پیش‌ِ روی خواننده گذاشته است.

درباره کتاب کتاب طلایی مدیران تازه کار

هدف کتاب کتاب طلایی مدیران تازه‌کار، کمک به خواننده برای رسیدن به اطمینان از جریان و عملکرد مؤثر در جایگاه یک مدیر است. این کتاب راهنمایی سریع در اختیار مخاطب می‌گذارد تا در صورت لزوم برای دریافت چگونگی عمل کردن به مسئولیت‌های جدید بتواند به آن مراجعه کند. نویسنده عقیده دارد تمام مدیریت در ۳ کلمه خلاصه می‌شود: کارکنان، محصول و سودآوری؛ گرچه کارکنان در اولویت قرار دارند.

ارتباط و برنامه‌ریزی در درون مدیریت جای دارند و خواننده در این کتاب درس‌های متعددی را خواهد آموخت و در آن‌ها با تفاوت ظریف میان دو مهارت آشنا می‌شود. درس‌هایی از قبیل دادن بازخورد به کارمندان برای کمک به پیشرفت عملکردشان، حفظ انگیزۀ آن‌ها، چگونگی دادن دستورات بزرگ برای گرفتن نتایجی که به دنبال آن هستید، چگونگی برقراری رابطه با افراد، چگونگی گوش دادن به دیگران. موری استتنر به خواننده تأکید کرده است که حتی باید یاد بگیرید جلساتی را بگردانید که کارمندان می‌دانند به موفقیت کاری آن‌ها در کنار یکدیگر کمک می‌کند، باید یاد بگیرید چطور هم استراتژیکی فکر کنید و هم تاکتیکی و باید یاد بگیرید چطور با کارمندانتان رابطۀ خوبی برقرار کنید. او می‌گوید هنگامی که به‌طور نظری این چیزها را فرا گرفتید مسئلۀ اصلی به کار بستن آن‌ها در عمل است و او این بخش را در این کتاب کوچک گنجانده شده است تا به خواننده روش‌های عملی برای برخورد با چالش‌های مدیریت کردن کارمندان و شاد کردن سازمان را ارائه کند.

فهرست مطالب کتاب کتاب طلایی مدیران تازه‌کار به این شرح است: مدیران تازه‌کار، بازخورد بدهید، از اخبار بد حداکثر استفاده را بکنید، امور را محول کنید، کارمندانی که شرکت را ترک می‌کنند چیزی برای گفتن ندارند، کاغذ بازی، تصمیمات فوری بگیرید، تشویق کنید، تصمیم بگیرید و عمل کنید، بیشتر گوش کنید، تفکر استراتژیک داشته باشید، روابط عمومی خود را بالا ببرید، بازخورد بگیرید، دستورات مهم بدهید، با اقتدار حرف بزنید، افراد کنایه‌زن، برای تغییر آماده باشید، سکوت کنید، سئوالات تأثیرگذار را مطرح کنید، عملکردهای ضعیف و نه چندان خوب را ارتقا دهید، شنوندگان خود را سرگرم کنید، بدون خرده‌گیری انتقاد کنید، کار را پیش از موعد تمام کنید، رئیس خود را تحت تأثیر قرار دهید، با کارکنان خود گرم بگیرید.

خواندن کتاب کتاب طلایی مدیران تازه کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های موفقیت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کتاب طلایی مدیران تازه کار

«پیوستن شما را به سطح مدیریتی تبریک می‌گوییم کار سخت شما به پایان رسیده است و حالا دیگر مسئولیت سرپرستی کار دیگران برای کمک به تحقق اهداف سازمانتان بر عهده شما است. با وجودی که مهارت و موفقیت شما در کارتان، سهم به سزایی در ارتقای شما به سطح مدیریت داشته است اما احتمالاً به این امر واقفید که برای موقعیت در کار جدید خود به مهارت‌های دیگری نیز نیاز دارید. مهارت‌هایی که واکنش متقابل موثر با دیگر افراد در محیط کار را می‌طلبد این افراد شامل کارمندان تحت سرپرستی شما همکاران و مدیرانی می‌گردد که به آنها گزارش می‌دهید.

یک جک قدیمی میان کارمندان ناراضی هست که تعریف مدیر را می‌دانی؟» مدیر کسی است که کسانی که به دیدنش می‌روند را می‌بینید، بنابراین هرکس دیگری هم می‌تواند این کار را انجام دهد شاید برای برخی خنده دار باشد، اما حالا که دیگر مدیر شده اید بجای آن که باعث شوید کارمندانتان به شما بخندند وظیفه شما این است که با آنها بخندید.»

بررسی حقوقی قراردادهای ساخت، بهره برداری و واگذاری (B.O.T)
محمدمتین رازقیان
تو بی همتایی
کوت بلکسون
یک گل به رنگ ماه و پنج قصه‌ی دیگر
مجید ملامحمدی
کیمیای عشق الهی؛ جلد دوم
مهدی داعی سرکاریزی
دراسات فی علم الأصول ـ المجلد الرابع
آیت الله العظمی اسدالله بیات زنجانی
زندگی صدساله لنی و مارگو
ماریان کرونین
داستان های کوتاه بر اساس واقعیت
رقیه مهربانی
چهار میثاق
دون میگوئل روئیز
تحلیل روند قضائی دادگاه‌ ها و دادسراهای اطفال و نوجوانان در جرائم مواد مخدر
شیوا کشاورزی
یادداشت هایی برای مسافران علمی
حسن مختاری
عروسک گردان
اسماء نظری مقدم
یک مشت کنار
فرشید شیروانی
فروش موفق بیمه عمر (سه جلد در یک جلد)
ناصر امینی
مقدمه کیمبریج بر والتر بنیامین
دیوید فریس
تو بی‌همتایی
کوت بلکسون
تمرینات کششی بهتر
جو یون
کتابچه راهنمای پول
مهدی شیری
فرزندپروری مثبت
پریسا وثوقی
نکاتی درباره زندگی در کنار همسایه ها (۱)
پگی پست
مبانی رایانه (سیر تا پیاز رایانه)
جواد عیسی زاده
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۶۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۴۶۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان