دانلود و خرید کتاب ذهنیت خود را برای دستیابی به موفقیت تغییر دهید آل ا. هاینن ترجمه شهلا منیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ذهنیت خود را برای دستیابی به موفقیت تغییر دهید اثر آل ا. هاینن

کتاب ذهنیت خود را برای دستیابی به موفقیت تغییر دهید

معرفی کتاب ذهنیت خود را برای دستیابی به موفقیت تغییر دهید

کتاب الکترونیکی ذهنیت خود را برای دستیابی به موفقیت تغییر دهید نوشتۀ آل ا. هاینن و ترجمۀ شهلا منیعی است و انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را منتشر کرده است. کتاب ذهنیت خود را برای دستیابی به موفقیت تغییر دهید، یک کتاب دربارهٔ اعتماد به نفس است که نویسنده با شناسایی موانع در افرادی با ویژگی‌های مختلف، تلاش کرده راه‌حل‌هایی کارا برای خودباوری بیشتر پیشنهاد دهد.

درباره کتاب ذهنیت خود را برای دستیابی به موفقیت تغییر دهید

اعتماد به نفس گویی دستی غیبی است که می‌آید و بار روی شانه‌های ما را برمی‌دارد و به مقصد می‌رساند. یک نیروی کمکی درونی است که همیشه و همه‌جا همراهمان هست. اوست که باعث می‌شود گام‌های ما استوار و بی‌ترس باشند. اگر وجودش را باور داشته باشیم و اگر به او اعتماد کنیم بی‌شک مسیر زندگی خویش را به نحو بهتری خواهیم پیمود. این موهبت گرچه کمی ذاتی به نظر می‌رسد اما کاملاً قابل ایجاد و پرورش است. کافی است فرد همت کند، راهنمای خوبی همراه داشته باشد و قدم در مسیر بگذارد. کمک‌گرفتن از مربی آگاه و دلسوز یکی از این راه‌هاست. راه دیگر بهره‌گیری از آموزه‌های مکتوب اساتیدی است که با‌تکیه‌بر دانش خویش و با در‌نظر‌گرفتن تمام مشاهداتی که در دوره‌های مختلف داشته‌اند، پدید آمده است. نکتهٔ کلیدی اما این است که خواندن به‌تنهایی کافی نیست. این موضوع در کنار استمرار،‌ تمرین فراوان نیز می‌طلبد. باید آهسته و با دقت زیاد خواند و همگام با کتاب‌ها مواردی را که یادآور شده‌اند، به‌صورت عملی و در مراودات و تعامل‌های روزانه‌ٔ شخصی و حتی اجتماعی، پیاده‌سازی کرد. تبدیل‌کردن آموزه‌ها به عمل و هم‌نشین‌کردن آن‌ها در رفتار تنها راه ایجاد و پرورش این نیروی درونیِ همیشه همراه است. کتاب ذهنیت خود را برای دستیابی به موفقیت تغییر دهید، راهکارهای جذاب و اثر‌بخشی و روش‌های کارآمدی را آموزش می‌دهد تا بتوان احساس قدرت بیشتری در کار و روابط شخصی‌ داشت و در تمامی لحظات زندگی‌ خود به رضایت درونی رسید.

خواندن کتاب ذهنیت خود را برای دستیابی به موفقیت تغییر دهید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی که در جست‌وجوی اعتماد‌به‌نفس واقعی و نیازمند راهکار‌های عملی برای ترک عادت‌های مخرب خود هستند، گزینهٔ مناسبی است.

بخشی از کتاب ذهنیت خود را برای دستیابی به موفقیت تغییر دهید

«در این تمرین، شما خودتان را در حال انجام کاری که از آن می‌ترسید، تصور می‌کنید، سپس افکار و احساسات خود را در حین انجام این کار بررسی می‌کنید.

برای مثال، اگر از سخنرانی در جمع می‌ترسید، می‌توانید خودتان را در حال سخنرانی در مقابل یک گروه بزرگ تصور کنید، سپس افکار و احساسات خود را در حین سخنرانی بررسی کنید این کار به شما کمک می‌کند تا ببینید که افکار منفی شما چقدر واقعی هستند...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۵ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۵ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان