دانلود و خرید کتاب من ذهن آگاه هستم کریستف آندره ترجمه محیا احمدی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من ذهن آگاه هستم اثر کریستف آندره

کتاب من ذهن آگاه هستم

معرفی کتاب من ذهن آگاه هستم

کتاب من ذهن آگاه هستم نوشتهٔ کریستف آندره و ترجمهٔ محیا احمدی پور است. انتشارات شمعدونی این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی ۲۵ درس برای شاد زیستن و رهایی از اضطراب و افسردگی است.

درباره کتاب من ذهن آگاه هستم

کتاب من ذهن آگاه هستم یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های روان‌شناسی در فرانسه است که بیش از پانصدهزار نسخه از آن به فروش رفته است. کریستف آندره یکی از سرشناس‌ترین روان‌پزشکان فرانسوی است، که به عنوان یکی از رهبران درمان‌های شناختی و رفتاری محسوب می‌شود و نویسندگان بسیاری به نوشته‌های او به عنوان منبع رجوع می‌کنند. کریستف آندره از اولین متخصصان روانشناسی در فرانسه است که از ذهن‌آگاهی به عنوان شیوه‌‌ای درمانی استفاده کرد و اکنون روش او به عنوان یک روش درمانی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. او در این کتاب با کمک تابلوهای نقاشی به شما کمک می‌کند تا ذهن آگاهی را فرا بگیرید.

ذهن‌آگاهی

یکی از روش‌هایی که این روزها روان‌پزشکان و روان‌شناسان برای رهایی از اضطراب و افسردگی و آرامش ذهن و تمرکز پیشنهاد می‌کنند، استفاده از تمرینات ذهن‌آگاهی است. فراگرفتن ذهن‌آگاهی بسیار ساده و آسان است، اما تسلط بر آنها به تمرین پیگیر و مداوم نیاز دارد تا به مرور تاثیر خود را بر روح و روان انسان نشان دهد.

‌درباره کریستف آندره

کریستف آندره در سال ۱۹۵۶ از پدری دریانورد و مادری معلم به دنیا آمد. به سرعت مطالعه روی آثار را فروید آغاز کرد و به حرفه‌ٔ روان‌پزشکی روی آورد. حدود پانزده سال در شهر تولوز فرانسه به حرفهٔ روان‌پزشکی مشغول بود. پس از ازدواج، به پاریس نقل مکان کرد و بیشتر روی نوشتن مقالات تمرکز کرد. بیشتر دوران فعالیتش را در بیمارستان دانشگاه (Sainte-Anne) در واحد روان‌درمانی رفتاری و شناختی سپری کرد و یکی از رهبران درمان‌های شناختی و رفتاری در فرانسه محسوب می‌‌شد. کریستف آندره که در زمینهٔ اختلال اضطراب و افسردگی متخصص است، از جمله نخستین پزشکانی بود که در سال ۲۰۰۴، در زمینهٔ درمان و پیشگیری از هیجان‌ها، اضطراب و افسردگی شیوه‌های مدیتیشن را به سایر پزشکان ارائه داد و ذهن آگاهی را برای نخستین بار در فرانسه به‌عنوان شیوه‌ای درمانی معرفی کرد. در سال ۲۰۱۶ نیز موفق به کسب جایزهٔ ژان برنارد از «آکادمی تحقیقات پزشکی» شد. آثار او از جمله پرفروش‌ترین‌های فرانسه به‌شمار می‌آید که به زبان‌های گوناگون ترجمه شده است و جایزه‌های مختلفی را نیز کسب کرده است. او همواره یکی از برجسته‌ترین نویسندگان فرانسوی در زمینه مراقبه و تمدد اعصاب شناخته می‌شود.

خواندن کتاب من ذهن آگاه هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب من ذهن آگاه هستم

«در کنار کتاب برای آن‌هایی که تا به حال با تمرینات مدیتیشن هیچ گونه آشنایی نداشته‌اند، یک کتاب صوتی آموزشی فراهم کرده‌ایم. این کتاب، تمریناتی ساده برای مخاطبانی دارد که می‌خواهند با ذهن‌آگاهی آشنا شوند. شما به کتاب و نحوه انجام تمرین‌ها گوش می‌کنید و بعد از انجام تمرین‌ها به صورت مستمر و مداوم می‌توانید از چنگ اضطراب، افسردگی و پرخاشگری رها شوید. نتیجه آن هم به دست آوردن و بالا بردن اعتماد به نفس، خودآگاهی و سلامت عمومی بدن است.

در هر فصل کتاب بعد از شنیدن مقدمه کوتاه تمرینات معرفی می‌شوند. بعد از اینکه به اندازه کافی به تمرین پرداختید به سراغ فایل بعدی بروید. توجه داشته باشید در طول هر تمرین، بارها صدای هدایت کننده قطع می‌شود که این زمان‌های سکوت، جزو لاینفک تمرین است و تا لحظه پایانی با چاشنی "شکیبایی" در وضعیت نشست و تمرین خود باقی بمانید.

نسخه صوتی این اثر را می‌توانید با صدای آرامش بخش نسرین عنایت مهر در اپ‌های شنیداری فیدیبو و طاقچه بشنوید و با انجام تمرین‌ها، به آرامش و تمرکز ذهن برسید. این اثر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه آموزش و تمرین‌های مراقبه و ذهن آگاهی است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان