دانلود و خرید کتاب باید برای مامان و بابا چسبی پیدا کنم کس گری ترجمه آناهیتا حضرتی کیاوندانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باید برای مامان و بابا چسبی پیدا کنم اثر کس گری

کتاب باید برای مامان و بابا چسبی پیدا کنم

معرفی کتاب باید برای مامان و بابا چسبی پیدا کنم

کتاب «باید برای مامان و بابا چسبی پیدا کنم» نوشتۀ کس گری و ترجمۀ آناهیتا حضرتی کیاوندانی است و انتشارات پرتقال آن را منتشر کرده است. داستان باید برای مامان و بابا چسبی پیدا کنم دربارۀ پسربچه‌ای است که می‌خواهد چسبی پیدا کند تا پدر و مادرش را دوباره به هم بچسباند.

درباره کتاب باید برای مامان و بابا چسبی پیدا کنم

کتاب با توصیف شرایط زندگی از زبان پسر کوچکی شروع می‌شود که احساس می‌کند که چیزی در زندگی تغییر کرده و والدینش دیگر مثل قبل نیستند. آن‌ها قرار است از هم جدا شوند و او هم مثل تمام بچه‌های در این موقعیت، شرایط خاص و احساساتی مثل نگرانی،‌تردید،‌ سرزنش‌کردن خود، خشم و انکار را تجربه می‌کند. او همچنین تلاش می‌کند تا آن‌ها را به هم نزدیک کند. پسرِ قصه در دنیای کودکانۀ خودش می‌خواهد چسب مامان بابایی تهیه کند تا بتواند دوباره آن‌ها را به هم نزدیک کند، لبخند را دوباره بر چهرۀ والدینش بکشد و همه چیز را به حالت قبل برگرداند اما آیا می‌تواند؟

پسربچۀ کتاب باید برای مامان و بابا چسبی پیدا کنم اسمی ندارد و کس گری قصد دارد نشان دهد که او می‌تواند هر بچه‌ای باشد. این کتاب به کودکانی که پدر و مادرشان در آستانۀ جدایی هستند کمک می‌کند تا بهتر بتوانند با این موضوع کنار بیایند و به پذیرش برسند. کتاب باید برای مامان و بابا چسبی پیدا کنم چالش‌های عاطفی که کودکان ممکن است در زمان جدایی والدینشان تجربه کنند را موردتوجه قرار می‌دهد و بیشتر بر این نکته تأکید دارد که کودکان علت این اتفاق نیستند و قرار است مثل همیشه والدینشان آن‌ها را دوست داشته باشند. کس گری همچنین تلاش کرده است تا نشان دهد همیشه مشکلات حل‌شدنی نیستند و پدرها و مادرها می‌توانند با شادی اما جدا از هم زندگی کنند. تصاویر کتاب بسیار هوشمندانه، جذاب و زیبا است. در تمام صفحات بین همه چیز یک شکاف افتاده است، حتی بین اسباب‌بازی‌های پسر قصه که نشان از عمیق بودن آن شکاف و تأثیرش بر زندگی کودک دارد.

خواندن کتاب باید برای مامان و بابا چسبی پیدا کنم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکانی که درگیر مسئلۀ جدایی والدین هستند و همین‌طور مشاوران و پدر و مادرها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب باید برای مامان و بابا چسبی پیدا کنم

«چیزی بین بابا و مامانم خراب شده و انگار یک شکاف بزرگ بینشان افتاده است. نمی‌دانم باید چه کار کنم اما فکر کنم لازم است چسبی برایشان پیدا کنم. یک چسب مامان بابایی،‌ بلهه! خودش است. من چسب مامان بابایی لازم دارم تا دوباره آن‌ها را به هم بچسبانم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان