دانلود و خرید کتاب کاربرد روان شناسی ورزشی در ورزش سه گانه حسن کیائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کاربرد روان شناسی ورزشی در ورزش سه گانه اثر حسن کیائی

کتاب کاربرد روان شناسی ورزشی در ورزش سه گانه

معرفی کتاب کاربرد روان شناسی ورزشی در ورزش سه گانه

کتاب کاربرد روان شناسی ورزشی در ورزش سه گانه نوشتهٔ حسن کیائی و ساناز حبیب وند است. این کتاب را انتشارات اندیشه احسان منتشر کرده است.

درباره کتاب کاربرد روان شناسی ورزشی در ورزش سه گانه

ورزش سه‌گانه در سال‌های اخیر به یکی از رشته‌های ورزشی پرطرف‌دار در دنیا تبدیل شده است. تعداد بسیار شرکت‌کنندگان و تماشاچیان حاضر در این رشته در مسابقات جهانی و المپیک، بیانگر همین مسئله است. دشواری و چالش‌برانگیزبودن این رویداد ورزشی باعث شده تا افراد زیادی از سنین مختلف برای محک‌زدن توانایی‌های خود در این رشته فعالیت کنند. این رشتهٔ ورزشی علاوه بر آمادگی جسمانی مطلوب به آمادگی ذهنی بسیار بالایی نیازمند است. دارابودن یک ذهن قوی در این رشته، کار را تا حد بسیاری برای ورزشکار تسهیل می‌کند. با وجود کتاب‌هایی که درمورد مباحث تمرینی این رشته نوشته شده، می‌توان گفت مسائل روان‌شناختی این رشته کمتر موردتوجه قرار گرفته است. در خوش‌بینانه‌ترین حالت، در برخی از این کتاب‌ها و آن هم در حد یک فصل، به تأثیر عوامل روانی در به موفقیت‌رسیدن فعالان این رشته پرداخته شده است. از سوی دیگر فقر تحقیقات انجام‌شده در حوزهٔ روان‌شناسی ورزشی در رشتهٔ سه‌گانه نیز دامنهٔ اطلاعات در این مورد را با محدودیت مواجه کرده است. کتاب کاربرد روان شناسی ورزشی در ورزش سه گانه کوشیده است تا با بهره‌گیری از کتاب‌ها و مقالات نوشته‌شده درمورد روان‌شناسی ورزش سه‌گانه، مطالب کاربردی را به‌طور خلاصه فراهم کند.

خواندن کتاب کاربرد روان شناسی ورزشی در ورزش سه گانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌ کنیم

افراد علاقه‌مند به حوزهٔ سلامت و ورزش می‌توانند از مخاطبان این کتاب باشند.

بخشی از کتاب کاربرد روان شناسی ورزشی در ورزش سه گانه

«آشنایی با ورزش سه گانه و اهمیت عوامل روانی در این رشته

سه‌گانه یکی از رشته‌های به‌سرعت درحال‌توسعه در دنیای ورزش است که می‌توان گفت آگاهی در مورد این رشته از زمان حضور آن در بازی‌های المپیک ۲۰۰۰ سیدنی روبه‌افزایش بوده و هم اکنون نیز این رشته ورزشی در بیش از ۱۶۰ کشور تحت پوشش تلویزیونی قرار دارد. پس جای تعجب ندارد که نسبت به گذشته افراد بیشتری همچون شما، آماده شرکت در چنین ورزش جالب و با ارزشی شوند.

ورزشکاران حرفه‌ای

تماشای مسابقه مسافت المپیکی سه‌گانه از تلویزیون بسیار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش است. تماشای گروهی از ورزشکاران دارای استقامت بالا که برای شنا به قسمت‌هایی از یک اقیانوس، دریاچه یا رودخانه شیرجه می‌زنند، از هر چیزی هیجان‌انگیزتر است. این ورزشکاران با خروج از آب، شروع به دویدن به‌سوی منطقه تعویض خواهند کرد در این منطقه آنها لباس غواصی، کلاه و عینک شنای خود را در می‌آورند و کلاه دوچرخه را روی سر قرار می‌دهند. سپس بلافاصله دوچرخه خود را برمی‌دارند و سوار آن می‌شوند. سرعت دوچرخه‌سواری آنها در زنان نزدیک به ۲۵ مایل (۴۰ کیلومتر) و در مردان حدود ۲۸ مایل (۴۵ کیلومتر) ساعت می‌رسد. بالاخره آنها به آخرین بخش مسابقه می‌رسند این ورزشکاران دوچرخه‌های خود را کنار می‌گذارند و کلاه‌خود را در می‌آورند و کفش‌های دو را به پا می‌کنند تمام این کارها را در کمتر از ۴۵ ثانیه انجام می‌دهند. سپس سرعت بسیار زیاد می‌دوند و منطقه تعویض را ترک می‌کنند.

هرچه مطالب بیشتری در مورد ورزش سه‌گانه یاد می‌گیرید ورزشکاران این رشته را بیشتر ستایش و تشویق خواهید کرد. شما متوجه خواهید شد که این ورزشکاران حرفه‌ای برای ذخیره، انرژی جلوگیری از بروز مشکل و پیروزی در مسابقه از تمام تدابیر موجود استفاده می‌کنند. آنها برای اینکه ۱۰ کیلومتر را در کمتر از ۳۵ دقیقه بدوند نیاز به ریتم بسیار سریعی دارند. این سبک فعالیت بسیار هیجان‌انگیز و پرشور و حرارت است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۳۰۰
تومان