دانلود و خرید کتاب روانشناسی رژیم های غذایی جین اوگدن ترجمه ماندانا برادران تقوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روانشناسی رژیم های غذایی اثر جین اوگدن

کتاب روانشناسی رژیم های غذایی

معرفی کتاب روانشناسی رژیم های غذایی

کتاب روانشناسی رژیم های غذایی نوشتهٔ جین اوگدن و ترجمهٔ ماندانا برادران تقوی و اکرم بیرالوند است. انتشارات آپریس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب روانشناسی رژیم های غذایی

کتاب روانشناسی رژیم های غذایی، مطالب خود را با تاریخچهٔ رژیم‌های لاغری آغاز کرده است. اضافه‌وزن و چاقی، عنوان فصل دوم این کتاب است و فصل‌های بعدی به دلایل پرخوری، علل عدم‌تحرک کافی، رژیم غذایی و پیامدهای آن، علل شکست رژیم‌های لاغری، رژیم‌های لاغری موفق، تغییر رفتار،  ابزارهای موفقیت، پیروزی و کامیابی و کمک و همراهی پرداخته است. نویسنده در پایان، بخش نتیجه‌گیری را در این کتاب راهنما قرار داده است. گفته شده است که این کتاب در قالب مفاهیم روان‌شناسی به ما می‌آموزد که با تغییر رفتار می‌توانیم وزن خود را به‌راحتی کاهش دهیم و متوجه خواهیم شد کـه رژیم‌های سخت و خطرناک معجزه نمی‌کنند؛ بلکه باید ذهن خود را در مقابل غذاها کنترل کنیم؛ باید تفکر رژیمی داشته باشیم.

خواندن کتاب روانشناسی رژیم های غذایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد روان‌شناسی رژیم‌های غذایی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روانشناسی رژیم های غذایی

«بسیار واضح است که نمی‌توان خوانندگان را مجبور به خواندن کتابی کرد، اما با معرفی راهکارهایی در مورد سلامت و رژیم لاغری خواندن این کتاب برایتان بی‌نهایت جذاب می‌شود و با کمک این کتاب می‌توانید از ابتدا تا انتهای یک رژیم پیش بروید. باید به شما این اطمینان را بدهم که رسیدن به هدف خیلی هم دشوار و دور از ذهن نیست و می‌توان به راحتی با یک برنامه‌ریزی درست به وزن ایده‌آل خود رسید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۲۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۹۲۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان